سوپراسپرت ۳ میلیون دلاری! + عکس

0

بوگاتی شیرون بی رنگ در حد نو برای فروش

بوگاتی شیرون که جانشین ویرون فراموش نشدنی شده است با قیمت پایه ۳ میلیون دلاری خود، کاملا دست نیافتنی شده است بخصوص که شرکت مادر فولکس واگن تولید بوگاتی شیرون را به ۵۰۰ دستگاه در ۱۰ سال محدود کرده است.

قیمت بوگاتی شیرون سرعت بوگاتی شیرون مشخصات بوگاتی شیرون سریعترین خودروی دنیا بهترین سوپر اسپرت مجله خودرو کارخانه بوگاتی Bugatti Chiron

 مجله ماشین- فردین محمد سور / بوگاتی شیرون، فرمانروای سوپراسپورت های امروزی، بدون شک به عنوان محبوب ترین ابرخودروی جهان شناحته می شود. این مدل با قیمت پایه ۳ میلیون دلاری خود، کاملا دست نیافتنی به نظر می رسد. با این حال یکی از قدیمی ترین حراجی های بریتانیا به نام بانمز (Bonhams)، مدلی کارکرده از این خودرو را با قیمت تنها ۲.۸ میلون دلار به حراج گذاشته است! به گفته این شرکت، این فرصت خوبی است برای افرادی که برای خرید یک شیرون صفر کیلومتر، تحمل انتظار ۳ تا ۴ سال را ندارند.

 قیمت بوگاتی شیرون  سرعت بوگاتی شیرون  مشخصات بوگاتی شیرون  سریعترین خودروی دنیا  بهترین سوپر اسپرت  مجله خودرو  کارخانه بوگاتی  Bugatti Chiron

بوگاتی شیرون موردنظر با کد ۷۹۵۰۷، یکی از نخستین بوگاتی های فروخته شده در آمریکا به شمار می رود که با کارکرد نزدیک به ۵۸۷ کیلومتر، با رنگی بسیار زیبا و در بهترین شرایط، تاجران و کلکسیونرهای زیادی را به وسوسه می اندازد.
همچنین به گفته فروشنده، سرویس سالانه این خودرو در تاریخ ۲۹ نوامبر ۲۰۱۸ انجام شده است و خودرو کماکان تا سپتامبر سال ۲۰۲۱ تحت گارانتی شرکت می باشد.
لازم به ذکر است که بوگاتی شیرون از یک موتور ۸ لیتری ۱۶ سیلندر W شکل (W16) با چهار توربو، در پشت صندلی های خود بهره می برد که توانایی تولید ۱۴۷۹ اسب بخار قدرت و ۱۶۰۰ نیوتون متر گشتاور را دارد. این ارقام از بوگاتی شیرون سریعترین خودروی جهان ساخته است که تنها در ۲.۵ ثانیه می تواند از حالت سکون به تندی ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست یابد و تا حداکثر سرعت ۴۲۰ کیلومتر بر ساعت (محدود شده) به حرکت خود ادامه دهد.
درهای نمایشگاه در تاریخ ۱۷ ژانویه از ساعت ۱۱ صبح به روی بازدیدکنندگان باز خواهد بود!

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.