آغاز فروش مزدا ۳ جدید ۲۰۱۹ + قیمت و مشخصات فنی

0

قیمت نسل جدید مزدا ۳ در اختیار رسانه ها قرار گرفت. این خودرو با قیمت پایه ۲۱ هزار دلار به فروش می رسد.

نسل جدید مزدا ۳ در اواخر سال گذشته میلادی به صورت رسمی معرفی شد؛ با این حال قیمت آن اخیرا از سوی سازنده ژاپنی آن اعلام شده است.

قیمت مزدا 3 جدید مشخصات مزدا 3 جدید محصولات جدید مزدا مزدا 3 مدل 2019 mazda 3 2019 مجله خودرو

مدل ۲۰۱۹ مزدا ۳ از ماه مارس سال جاری میلادی در ایالات متحده آمریکا برای فروش عرضه می شود. این خودروی سدان به همراه گیربکس ۶ سرعته خودکار و به صورت محور جلو، با قیمت ۲۱ هزار دلار در اختیار خریداران قرار می گیرد.

این خودرو در بالاترین نسخه خود مجهز به سیستم چهار چرخ محرک، جعبه دنده خودکار و پکیج پریمیوم با قیمت ۲۸,۹۰۰ دلار در اختیار خریداران قرار می گیرد. باید به این مبالغ هزینه ای برابر با ۸۹۵ دلار برای حمل به مقصد اضافه کرد.

این خودرو در تمام نمونه های کنونی خود به یک موتور تنفس طبیعی ۲.۵ لیتری مجهز می شود. این موتور قادر بهتولید ۱۸۶ اسب بخار قدرت و ۲۵۲ نیوتون متر گشتاور است. در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با موتور جدید Skyactiv-X در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است.

این موتور جدید در مقایسه با موتور تنفس طبیعی این خودرو نزدیک به ۱۰ تا ۲۰ درصد قدرت و گشتاور بیشتری تولید کرده و همچنین مصرف سوخت آن نزدیک به ۲۰ درصد کاهش پیدا می کند.

قیمت مزدا 3 جدید مشخصات مزدا 3 جدید محصولات جدید مزدا مزدا 3 مدل 2019 mazda 3 2019 مجله خودرو

مزدا ۳ سدان مدل ۲۰۱۹ با ۴.۶۶۶ متر طول و ۱.۴۴۵ متر ارتفاع، در مقایسه با نسل گذشته ۸۲ میلی‌متر طویل‌تر و ۵ میلی‌متر به سطح زمین نزدیک‌تر شده است؛ مدل هاچ‌بک با ۴.۴۵۹ متر طول و ۱.۴۴۰ متر ارتفاع، در طول و ارتفاع به‌ترتیب ۱۱ و ۱۰ میلی‌متر کاهش نشان می‌دهد. پهنای هر دو مدل سدان و هاچ‌بک با ۲ میلی‌متر افزایش، به ۱.۷۹۷ متر رسیده است، اما هنوز فاصله‌ی بین دو محور نسل جدید مزدا ۳ اعلام نشده است.

قیمت مزدا 3 جدید مشخصات مزدا 3 جدید محصولات جدید مزدا مزدا 3 مدل 2019 mazda 3 2019 مجله خودرو

در طراحی فضای داخلی، باتوجه به ایجاد حس تمرکز به رانندگی با الگوی ارگونومیک ژاپنی‌ها همچنان به اصل «هرچه ساده‌تر، بهتر» پایبند مانده‌اند. دسته دنده در هر مدل دستی و اتوماتیک& جلوتر نصب شده است تا هنگام استفاده از آن، راننده از فرمان فاصله نگیرد. کابین مزدا ۳ جدید با روکش‌های چرم جدید، صندلی‌های راحت، نمایشگر ۸.۸ اینچ سیستم اطلاعات و سرگرمی MZD بالای داشبورد و سیستم صوتی با ۸ یا ۱۲ بلندگو در مدل‌های مختلف زیبا و کاربرپسند به‌نظر می‌رسد

بالاترین مدل این خودرو از تجهیزات مناسبی بهره می برد. از این تجهیزات می توان به هدآپ دیسپلی، صندلی های چرمی، چراغ های LED و مونروف اشاره کرد.

خریداران با سفارش پکیج پریمیوم به پدال شیفتر و رینگ های ۱۸ اینچی دسترسی پیدا می کند. در رابطه با سفارش این خودرو مجهز به گیربکس دستی و سیستم چهار چرخ محرک اطلاعاتی در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است.

این احتمال وجود دارد که در آینده Mazdaspeed3 از سوی این شرکت ژاپنی معرفی و روانه بازار می شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.