بررسی قیمت و مشخصات آئودی TTS مدل ۲۰۱۶ +تصاویر

0

در آئودی TT کوپه ترکیب هنرمندانه طراحی اصیل و تجربه ای از جدیدترین دستاوردهای تکنولوژی در سومین نسل از آئودی TT کوپه به خوبی نمایان است. به لطف استفاده از سیستم انتقال نیروی دائم به چهارچرخ موسوم به کواترو، در پیشرانه مجهز به سوپر شارژر، آئودی TT کوپه به خودروی چند منظوره و کاربردی تری نسبت به رقبا تبدیل شده است.

آئودی tt 2016 قیمت آئودی TT کروک قیمت آئودی TT 2016 مشخصات آئودی TT بررسی خودرو مجله خودرو محصولات جدید آئودی معایب و مزایای آئودی TT AUDI TT Coupe 2016 آئودی رودستر قیمت آئودی کروک بهترین خودرو آئودی بهترین خودرو اسپرت بهترین خودرو آلمانی

طراحی بیرونی TT رودستر در طول زمان تکامل یافته است. با این وجود شباهت‌هایی با دو نسل پیشین خود دارد. می‌توان این طراحی را کمی زاویه‌دارتر و تند و تیزتر از مدل‌های قبلی دانست. حلقه‌های آئودی از روی جلوپنجره به درب کاپوت نقل مکان کرده‌اند. جلوپنجره مشبک با اندازه بزرگ، شکلی تهاجمی‌تر از قبل دارد. چراغ‌ها نیز باریک و اسپرت طراحی شده‌اند که در عین سادگی فرم کلی، گرافیک درونی آن‌ها متشکل از لامپ‌های LED پیچیده است. در مجموع، رودستر TT یک خودروی بسیار جمع و جور اسپرت است که در مکانهای شلوغ شهری نیز کارایی بسیاری خواهد داشت.

آئودی tt 2016 قیمت آئودی TT کروک قیمت آئودی TT 2016 مشخصات آئودی TT بررسی خودرو مجله خودرو محصولات جدید آئودی معایب و مزایای آئودی TT AUDI TT Coupe 2016 آئودی رودستر قیمت آئودی کروک بهترین خودرو آئودی بهترین خودرو اسپرت بهترین خودرو آلمانی

مدل رودستر TT عملاً به علت فضایی که برای سقف جمع شونده نیاز بود، صندلی‌های عقب را فدا کرده است. سقف چندلایه پارچه ای در ۱۰ ثانیه باز یا بسته می‌شود. میزان فضای صندوق نسبت به قبل افزایش یافته است. حتی با وجود سقف باز هم عبور جریانات هوا به صورت کنترل شده می‌باشند و می‌توان در آب و هوای سرد نیز سقف را باز کرده و سیستم تهویه را روشن نمود! کیفیت کابین نیز همان‌طور که از آئودی انتظار می‌رود، بی عیب و نقص است.

https://cnet2.cbsistatic.com/img/FzFNjOthNa4Qjo0nU-LvWielRLg=/936x527/2019/01/30/d41324fb-398b-4a3b-ba38-1c7d32662e14/audi-tt-anniversary-gallery-promo.jpg

تغییرات بزرگ در زیر پوسته اتفاق افتاده‌اند. جایی که با کمک معماری و پلتفرم MQB گروه فولکس واگن، صرفه‌جویی قابل ملاحظه ای در وزن، به وقوع پیوسته است. مجموعه ای قابل توجه از سیستم‌های الکترونیکی و کامپیوتری نیز در این خودرو وجود دارند که زیر پوسته بی‌نهایت ساده و مدرن داخلی پنهان شده‌اند. بدین ترتیب بدون حواس‌پرتی و گیج شدن در بین کلیدها و دکمه‌های بی‌شمار، تنها با کمک یک نمایشگر بزرگ ۱۲٫۳ اینچی در مقابل راننده و کنترل‌های روی فرمان، می‌توان تمامی تنظیمات و دستورات مورد نظر را به خودرو داد.

آئودی TT در تابستان به سواحل آمریکا می‌رسد و باید رقابت سختی با BMW Z4 و مرسدس بنز SLK و پورشه باکستر و حتی نیسان ۳۷۰Z داشته باشد. اینکه شما کدام یک از این خودروها را ترجیح دهید، کاملاً بسته به دیدگاه‌های فنی و سلیقه شماست. آئودی نیز سعی کرده تا به صورتی استادانه، ترکیبی سبک وزن و پیچیده، پالایش شده، اسپرت و لذت‌بخش را گردآوری نماید. شاید انتقال نیرو به چهار چرخ و یا کابین مدرن آن برگ‌های برنده آئودی در بین این رقبا باشد. قیمت پایه این نسخه از آئودی ۴۵ هزار دلار می‌باشد.

نکات مثبت آئودی TT کوپه

طراحی جذاب ومدرن – فرمان پذیری خوب وپایداری بالا – گیربکس دو کلاچه – بهره گیری از سیستم چهارچرخ محرک کواترو- ترمزهای قدرتمند.

نکات منفی آئودی TT کوپه

آپشن های گران قیمت – نبود دوربین دید عقب – فضای بار محدود.

امنیت آئودی TT کوپه

آئودی TT کوپه، این خودروی لوکس آلمانی موفق به کسب پنج ستاره کامل اروپا شده است.

نقد کارشناسی آئودی TT کوپه

این خودرو آئودی کوپه با بهره گیری از سیستم پیشرفته نمایش اطلاعات و بهره جستن از سیستم انتقال قدرت پیشرفته و هندلینگ عالی به راحتی میتواند از پس رقبای خود از جمله پورشه کایمن بر بیاید.

قیمت آئودی TTS مدل ۲۰۱۶ :۴۵۰ میلیون تومان

گیربکس :شش دنده اتوماتیک

حجم موتور سی سی ۱۹۸۴
قدرت(اسب بخار/دور در دقیقه)۲۳۰/۴۵۰۰
شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر(ثانیه)۶.۱

مصرف ترکیبی(لیتر)۶.۶
مشخصات آئودی TT کوپه ۲۰۱۶
  1. مدل : TT
  2. کلاس : کوپه
  3. گیربکس : شش دنده اتوماتیک
  4. محور متحرک : دیفرانسیل جلو(FWD)
  5. تعداد و آرایش سیلندر/سوپاپ : ۴خطی/۱۶
  6. حجم موتور سی سی : ۱۹۸۴
  7. قدرت(اسب بخار/دور در دقیقه) : ۲۳۰/۴۵۰۰
  8. گشتاور(نیوتن متر/دور در دقیقه) : ۳۷۰/۱۶۰۰-۴۳۰۰
  9. حداکثر سرعت (کیلومتر در ساعت) : ۲۵۰
  10. شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر(ثانیه) : ۶.۱
  11. طول/عرض/ارتفاع(میلیمتر) : ۱۳۵۳/۱۹۶۶/۴۱۷۷
  12. وزن خالص(کیلوگرم) : ۱۴۲۵
  13. مشخصات تایر : ۲۴۵/۳۵R19
  14. مصرف ترکیبی(لیتر) : ۶.۶
  15. استاندارد الایندگی : یورو ۶
  16. حجم مخزن سوخت(لیتر) : ۵۰
  17. کیسه هوا : راننده – سرنشین جلو-پرده ایی
  18. سیستم های ترمز و پایداری : جلو دیسکی خنک شونده – عقب دیسکی / ABS/EBD/ASR
  19. سیستم های امنیتی : قفل مرکزی/ریموت
  20. سیستم های فرمان و هدایت : قدرت کمکی الکتریکی به همراه دکمه های چند کاره روی فرمان
  21. سیستم تهویه مطبوع : اتوماتیک دوگانه
  22. سیستم صوتی تصویری و مالتی مدیا : سیستم صوتی حرفه ای با قابلیت پخش CD USB ، AUX ، iPod Cable
  23. سیستم صندلی : تنظیم برقی به همراه گرمکن
  24. سیستم اینه و شیشه ها : تنظیم برقی آینه ها به همراه گرمکن/شیشه بالابر جلو و عقب برقی
  25. سیستم روشنایی : چراغ های جلو و عقب LED/دی لایت/چراغ های زنون/تنظیم اتوماتیک نور چراغ ها/
  26. سایر امکانات : فرمان با قدرت کمکی — گرمکن آینه‏ ها – سنسور پارک – سنسور باران – کروز کنترل/رادار/TPMS/تریم چوب/دوربین دید عقب/AUTOHOLD/اتوپارک
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.