پورشه کیمن GT4 رالی مدل ۲۰۱۹ را ببینید +عکس و مشخصات

0

پورشه (Porsche) کیمن (Cayman) مدل GT4 اسپرت خودرویی آماده برای مسابقه است که توسط فدراسیون بین‌المللی اتومبیل‌رانی تایید شده و تمامی نکات ایمنی برای مسابقات در آن رعایت شده‌است. تنها نکته منفی آن از نظر ما غیر‌مجاز بودن رانندگی با آن در جاده است. اخیرا اکانت پورشه موتور اسپرت در توییتر از مدل مفهومی جدیدی رونمایی کرد که کیمن GT4 اسپرت را به قلمرو جدید رالی وارد میکند.

https://cdn01.zoomit.ir/2018/8/2d4ff4d1-fe19-4b76-a3ab-b4ae0d6236c2.jpg

پورشه کیمن GT4 رالی یک نسخه مفهومی بر اساس قوانین FIA R-GT  است.این خودرو باید برای مسابقه سال ۲۰۲۰ آماده شده است.

پورشه کیمن GT4 رالی از بخش های مختلف با جنس  فیبر و کامپوزیت طبیعی برای اولین بار ساخته شده است.

در پورشه کیمن GT4 رالی از مجموعه آیتم های ایمنی برای مسابقات استفاده شده است.تنها خبر بد این خودرو عدم امکان رانندگی در سطح یک شهر با این خودرو است.

پورشه کیمن GT4 2019 محصولات جدید پورشه خودروهای مسابقات رالی قیمت پورشه کیمن GT4 مشخصات پورشه کیمن GT4 خودرو سوپر اسپرت مجله خودرو بهترین خودروهای 2019 مدیرعامل شرکت پورشه Porsche Cayman GT4 Rally 2019 عکس پورشه کیمن مسابقات رالی 2019

پورشه کیمن GT4 رالی از موتور ۳۵۰۰ سی سی با خروجی ۳۹۰ اسب بخار استفاده می کند و نیروی خود را بهه واسطه گیربکس ۶ دنده دستی به چرخ ها منتقل می کند. پورشه کیمن GT4 رالی در جلو و عقب از سپر های مخصوص مسابقات برای جذب ضربه استفاده می کند . تایرهای مسابقه ای میشلن پایلوت نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

تصاویر پورشه کیمن GT4 رالی مدل۲۰۱۹

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.