صداگیری خودرو

0

برای اکثر ما پیش اومده که در حین رانندگی و به خصوص عبور از دست اندازها، صداهای آزار دهنده‌ای از قسمت‌های مختلف اتاق خودرو مثل داشبورد، ستون، درب‌ها و … حس کنیم که باعث ناراحتی و اذیت شدن سرنشینان خودرو و به خصوص فردی که رانندگی می‌کند می‌شود. در این مواقع اصولا با زیاد کردن صدای موسیقی یا رادیو خودرو صورت مسئله را پاک می‌کنیم و خودمان را گول میزنیم که صدای مورد نظر را نشنویم. اما به راستی راه حل این مسئله آزاردهنده چیست ؟ آیا صداهای اتاق خودرو قابل برطرف کردن هستند ؟ هزینه صداگیری خودرو چقدر است ؟ آیا بعد از رفع صداهای آزار دهنده خودرو این صداها قابل برگشت هستند ؟ کدام یک از قسمت‌های خودرو قابل صداگیری کردن هستند ؟ و چندین سوال دیگر که با خواندن این مقاله به صورت مختصر و مفید جواب تمام سوالات خود را پیدا خواهید کرد.

فیلم صداگیری خودرو

علل به وجود آمدن صداهای آزاردهنده اتاق خودرو چیست ؟

به صدا افتادن قطعات خودرو دلایل زیادی دارد و این باور که تنها خودروهای بی کیفیت به صدا می‌افتند، کاملا اشتباه است. یکی از دلایل اصلی به صدا افتادن ماشین وجود جاده‌ها و خیابان‌های غیر استاندارد و همچنین عبور از موانع با سرعت زیاد می‌باشد. نحوه رانندگی کردن افراد ارتباط مستقیمی با ایجاد صدا در خودرو دارد.

از دلایل عمده دیگر می‌توان به نصب دزدگیر و باند ، عوض کردن قاب کیلومتر ، سرد و گرم شدن هوا و تغییر سایز رادیو اشاره کرد.

عکس صداگیری خودرو ۱ 

.صداگیری خودرو به چه صورت انجام می‌شود ؟

در مرکز صداگیری خودرو کاراک با استفاده از بهترین متریال موجود در بازار و همچنین عوض کردن قطعات شکسته داخلی با قطعات سالم و با کیفیت خدمات صداگیری ارائه می‌گردد. لازم به ذکر است در این مرکز از هیچگونه جنس بی کیفیت و فوم اسپری شونده که اکثر مراکز غیر معتبر از آن استفاده می‌کنند، استفاده نمی‌شود. در مرکز صداگیری ماشین کاراک در نهایت کار با ضمانت و گارانتی کتبی ارائه می‌گردد، تا مشتریان عزیز با خیال راحتی اقدام به رفع صداهای آزاردهنده اتاق خودرو کنند.

کدام یک از قسمت‌های خودرو را می‌توان صداگیری کرد ؟ 

تقریبا اکثر قسمت‌های اتاق خودرو قابل صداگیری کردن هستند، از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

صداگیری داشبورد

صداگیری شش ستون

صداگیری چهار درب و رودری

صداگیری سانروف و سقف

صداگیری صندوق عقب

صداگیری طاقچه عقب

اما بر خلاف قسمت‌های گفته شده صداگیری صندلی و شیشه خودرو قابل انجام شدن نیست چرا که این قسمت‌ها اصولا در مواقع خرابی ریل به صدا می‌افتند که لازم است این قطعات عوض شوند.

عکس صداگیری خودرو ۲

هزینه صداگیری خودرو در مرکز صداگیری خودرو کاراک چقدر است ؟

در ابتدا باید به این نکته دقت کنید که برای هزینه دقیق صداگیری خودرو بهتر است حضوری به مرکز کاراک در شرق تهران مراجعه نمایید، تا پس از کارشناسی رایگان توسط متخصصین اعلام هزینه دقیق و زمان صداگیری شود. صداهایی که از خودرو به گوش می‌رسد، بسیار متنوع است و هزینه صداگیری به نوع صدا و محلی که نیاز به صداگیری دارد، بستگی دارد. اما برای اعلام هزینه حدودی صداگیری خودرو می‌توانید وارد لینک زیر شوید و با تعیین نوع خودرو و محل‌هایی که نیاز به صداگیری دارد، از هزینه حدودی آن مطلع شوید :

هزینه صداگیری خودرو 

مرکز صداگیری خودرو کاراک معتبرترین مرکز صداگیری ماشین در تهران می‌باشد که دارای نمونه کارهای زیادی در رابطه با رفع صداهای آزار دهنده داشبورد، ستون ، درب ، سانروف و به طور کلی اتاق خودرو می‌باشد. همچنین این مجموعه با دارا بودن افراد متخصص در این زمینه باعث رضایت کامل مشتریان عزیز از نتیجه کار می‌شود

.

عکس صداگیری خودرو ۳

برای مشاهده فیلم و عکس صداگیری انواع ماشین‌های داخلی و خارجی وارد لینک زیر شوید :

صداگیری خودرو

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.