دانلود راهنمای تعمیر سیستم خنک کننده موتور هایما S7

0

هایما S7 خودرو شاسی بلند جدید، با ظاهر و تجهیزات مناسب است. این خودروی شاسی بلند دارای طراحی مدرن ، اتاق جادار برای سرنشینان و تجهیزات رفاهی و ایمنی کامل می باشد که برگرفته از فن آوری مزدا است. S7 یکی از پرفروش ترین محصولات شرکت هایما درسال ۲۰۱۳ است که توانسته با بهره‏ گیری از امکانات و تجهیزات به‏روز، جایگاه مناسبی را در بازار رقابتی به خود اختصاص دهد.

قیمت ام جی GS مشخصات ام جی GS معایب و مزایای ام جی GS قیمت هاوال H2 مشخصات هاوال H2 معایب و مزایای هاوال h2 قیمت جک S5 معایب جک S5 مشخصات فنی جک S5 قیمت چانگان CS35 مشخصات چانگان CS35 معایب چانگان CS35 معایب هایما S5 معایب هایما s7 توربو
هایما در سال ۱۹۹۲ توسط بخش خصوصی و با همکاری و مشارکت شرکت مزدا تاسیس گردید و در سال ۲۰۰۶ سهم مزدا به شرکت خودرو سازی FAW انتقال یافت که سومین شرکت برتر در سال ۲۰۱۳ به لحاظ تعداد تولید در کشور چین است. این خودرو با مشارکت شرکت هایما در ایران خودرو خراسان به تولید رسیده است.
با توجه به استقبال مشتریان از این خودرو، گروه صنعتی ایران‏خودرو برای احترام به سلایق مشتریان، اقدام به عرضه هایما S7 با موتور پرقدرت توربوشارژ نموده که تجهیزات کامل تری نیز نسبت به مدل S7 با موتور ۲ لیتر دارد. برای انتخاب یک شاسی بلند پرقدرت و چابک، این خودرو انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود.

فایل :PDF

حجم:۴۴۴MG

دانلود راهنمای تعمیر سیستم خنک کننده موتور هایما S7

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.