رونمایی از وانت تسلا سایبرتراک با طراحی فضایی +عکس

0

وانت تسلا سایبرتراک با طراحی فضایی و قیمت پایه ۴۰ هزار دلار از راه رسید

وانت تسلا سایبرتراک به صورت رسمی معرفی شد. این وانت تمام برقی در نسخه های مختلف وارد بازار می شود که مدل پایه آن قیمتی برابر با ۳۹,۹۰۰ دلار دارد.

مجله خودرو وانت جدید تسلا محصولات جدید تسلا ماشین جدید شرکت تسلا مدیرعامل شرکت تسلا موتور ایلان ماسک کیست پیشرفت تکنولوژی تازه های خودرو

تسلا از اولین وانت تمام الکتریکی خود با نام سایبرتراک رونمایی کرد. در حالی که در گذشته شاهد انتشار رندرهای زیادی از تسلا Cybertruck بودیم، طراحی این وانت بسیار متفاوت تر از پیش بینی های گذشته است. در حقیقت این وانت شبیه به خودروهای نظامی طراحی شده که علاوه بر توانایی های حرکتی بالا، دارای مقاومت بالایی نیز هست.

نسخه پایه وانت تسلا سایبرتراک دارای بردی نزدیک به ۴۰۰ کیلومتر بوده و شتاب آن برابر با ۶.۵ ثانیه است. این مدل به یک موتور برقی مجهز شده که قدرت تولیدی آن به چرخ های عقب منتقل می شود. برای خرید این خودرو باید ۳۹,۹۰۰ دلار به شرکت تسلا هزینه پرداخت کنید.

وانت تسلا سایبرتراک

مدل بعدی این وانت تمام الکتریکی به دو موتور برقی مجهز شده که قدرت آن به چهار چرخ منتقل می شود. سرعت این مدل در مدت زمان ۴.۵ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می رسد و با هربار شارژ تا ۴۸۰ کیلومتر راننده را همراهی می کند. قیمت این مدل برابر با ۴۹,۹۰۰ دلار در نظر گرفته شده است.

https://bitrun.ir/wp-content/uploads/2019/11/%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%A8%D8%B1%D8%AA%D8%B1%D8%A7%DA%A9-Cybertruck%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D9%84.jpg

بالاترین مدل وانت تسلا Cybertruck دارای ۳ موتور برقی است. این مدل از سیستم چهار چرخ محرک بهره می برد و شتابی برابر با ۲.۹ ثانیه دارد. برد این مدل به ۸۰۰ کیلومتر می رسد. شتاب این نسخه برابر با ۲.۹ ثانیه بوده و با قیمت ۶۹,۹۰۰ دلار در اختیار خریداران قرار می گیرد. حداکثر سرعت مدل های مختلف این وانت در محدوده ۱۸۰ تا ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت قرار می گیرد.

وانت تسلا Cybertruck

بدنه این وانت از فولاد ضد زنگ ۳۰X ساخته شده که مقاومت بالایی دارد. سایبرتراک تسلا قادر به حمل ۶ سرنشین است و محفظه حمل بار آن از سقف بهره می برد. تولید این خودرو از سال ۲۰۲۱ شروع خواهد شد، البته از همین امروز می توان آن را پیش خرید کرد.

 مجله خودرو  وانت جدید تسلا  محصولات جدید تسلا  ماشین جدید شرکت تسلا  مدیرعامل شرکت تسلا موتور  ایلان ماسک کیست  پیشرفت تکنولوژی  تازه های خودرو

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.