چه شرکت ها و خودروهایی به نمایشگاه خودروی تهران می آیند؟

0

چهارمین نمایشگاه خودروی تهران قرار است تا از ۲۴ تا ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ مانند سال های گذشته در شهر آفتاب تهران برگزار شود.

با توجه به شرایط تحریم صنعت خودرو، پیش بینی می شد که این دوره از نمایشگاه خودروی تهران مانند سال گذشته با حضور کم رنگ خودروسازان همراه باشد. اما آن طور که مشخص است، میزان استقبال شرکت های فعال در حوزه خودرو از چهارمین نمایشگاه خودروی تهران بیشتر از سال گذشته است و می توان احتمال داد که شور و حال این گردهمایی خودرویی تا حدی بهتر از سال ۱۳۹۷ باشد.

اخبار خودروسازان محل نمایشگاه خودرو تهران نمایشگاه خودرو تهران محصولات جدید ایران خودرو محصولات جدید سایپا مجله خودرو اخبار خودرو

بر اساس اطلاعات اولیه و آن چه که شرکت برگزارکننده این دوره نمایشگاه خودروی شهر آفتاب اعلام رده است، نشان های تجاری چون ایران خودرو، مدیران خودرو، آمیکو، مپنا و… در این رویداد خودرویی حضور دارند. همچنین احتمال داده می شود که تا چند روز آینده، شرکت هایی چون سیف خودرو، سایپا و چند نشان تجاری دیگر حضور خود را در نمایشگاه خودروی تهران ۹۸ اعلام کنند. این دسته از شرکت هایی که هنوز به صورت رسمی حضورشان را در نمایشگاه قطعی نکرده اند، منتظر بحث هایی چون تامین قطعه و واحدهای مهندسی محصول هستند و اگر مشکلی بر سر راهشان نباشد در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.
آیا شرکت های حاضر دستاورهای جدیدی را برای ارائه دارند؟

آن طور که مشخص است، ایران خودرو برنامه دارد تا دو محصول ملی جدید را در روزهای آتی به بازار ایران معرفی کند. همچنین بحث معرفی رسمی دنا پلاس توربو اتوماتیک و دنا پلاس اتوماتیک هم مطرح است و شاید در دهه فجر ۹۸، مراسمی در ایران خودرو برای رونمایی سه محصول به روزتر برگزار شود. در صورتی که این خودروساز طبق برنامه های از پیش تعیین شده معرفی محصولات جدید خود را انجام دهد، احتمال آن زیاد است تا این خودروها در نمایشگاه خودروی تهران ۹۸ دیده شوند.

مپنا از دیگر حاضران در این رویداد خودرویی است که برنامه دارد تا برای اولین بار حضورش را در صنعت خودرو اعلام کند. آن طور که منابع خبری می گویند، این گروه صنعتی فعال در حوزه انرژی می خواهد تا با خودروهای اشتراکی و دستاوردهایش در بحث خودروهای الکتریکی و هیبرید به شهر آفتاب بیاید. برخی احتمال می دهند که مپنا خودروهای الکتریکی و هیبریدی را بر اساس پایه دانش خود در نمایشگاه خودروی امسال معرفی کند.

مدیران خودرو نیز جز خودروسازان خصوصی است که بعد از یکسال غیبت، می خواهد تا در چهارمین نمایشگاه خودروی تهران حضور داشته باشد. با توجه به صحبت های پیشین مدیران این شرکت، احتمال آن زیاد است تا خودروهایی چون چری تیگو ۸، اکسید TX، ام وی ام X55 و… پا به شهر آفتاب بگذارند.

آمیکو نیز به عنوان یکی از خودروسازان فعال در بخش کار و تجاری می خواهد تا دستاوردهای خود در بحث تولید داخل و خودکفایی را به نمایش بگذارد. آسنا داخلی سازی شده و کامیون و کامیونت های ارتقا یافته آمیکو از جمله خودروهایی است که در غرفه این شرکت حضور خواهند داشت.

از چند روز قبل نیز شرکت سیف خودرو حواله های تکمیل وجه SWM G01 را صادر کرده و در صورتی که مشکلی در فرایند تولید نهایی و تحویل آن به وجود نیاید، می توان پیش بینی کرد که این خودروساز خصوصی این بار در نمایشگاه خودروی تهران ۹۸ با کراس اوورهای SWM حاضر می شود. هفته گذشته سیف خودرو قیمت رسمی SWM G01 را ۳۷۵ میلیون تومان اعلام کرد و قرار است تا این کراس اوور تک دیفرانسیل به جای بیسو T5 در اختیار مشتریان قرار بگیرد.

سایپا هم جز خودروسازانی که در حال سنجیدن شرایط حضور خود در این نمایشگاه است. این خودروساز که در تمام دوره های نمایشگاه خودروی تهران حضور داشته است، درصورت آماده شدن نمونه نهایی برخی محصولاتش پا به این نمایشگاه می گذارد. نسخه نهایی و قابل عرضه رهام، هاچ بک کراس ملی سایپا در رده C (Bپلاس)، ساینا ارتقا یافته، تیبا آپشنال (پلاس)، کوییک فیس لیفت و… از جمله محصولاتی است که اگر نمونه نهایی آن ها حاضر باشد، این شرکت می تواند تا حضور منطقی را در شهر آفتاب ۹۸ به نمایش بگذارد.

منبع:اسب بخار

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.