خودرو جدید سایپا ساینا اس (SAINA S) +عکس و مشخصات

0

قیمت ساینا ،نقد ساینا ،فرمان ساینا ،ساینا فول ،ساینا سفید ،کیفیت ساینا Sساینا

یکی از خودرو های گروه خودرو سازی سایپا است که بر پایه پروژه ایکس ۲۰۰ ساخته شده است. خودرویی که در بازار از موفقیت نسبی برخوردار است و فروش خوبی داشته است. حال سایپا بعد حدود چهار سال تصمیم به اجرای فیس لیفتی روی ساینا گرفته است و ساینا جدید با نام ساینا S (ساینا اس) وارد بازار می شود. امروز به معرفی و بررسی کلی ساینا اس ( اسپرت) می پردازیم.

نقد کارشناسی ساینا S

ساینا S با ظاهری اسپرت تر نسبت به ساینا معمولی

اولین چیزی که در ساینا اس به چشم می آید چراغ های جدید و سپر آن است. به نظر می آید سایپا سپر کوییک را با کمی تغییر روی ساینا جدید نصب کرده است. چراغ های جلو تغییر شگرفی نداشته اند اما جلو پنجره با طرح کروم کاری شده به جذابیت نمای جلویی کمک شایانی کرده است. دی لایت هم از ریزه کاری های جدید ساینای جدید است. در قسمت عقب خودرو گرافیک جدید چراغ ها و سپر جدید خودنمایی می کنند. علاوه بر این ها در پایین سپر ساینا اس یک دفیوزر جدید دیده می شود که جلوه اسپرتی خوبی ایجاد می کند. در نمای کناری تفاوت عجیبی دیده نمی شود و تقریبا بدون تغییر مانده است.

قیمت ساینا S ساینا se مشخصات ساینا S معایب و مزایای ساینا S مقایسه ساینا S محصولات جدید سایپا مقایسه ساینا تازه های خودرو در ایران معرفی خودرو

فنی، بدون تغییر اما کافی

در بخش فنی، ساینا ۹۹ به پیشرانه ۱.۵ لیتری چهارسیلندر کم مصرف M15 مجهز شده است که امکان استخراج ۸۷ اسب بخار قدرت و همچنین ۱۲۸ نیوتن متر گشتاور از آن وجود دارد که برای دریافت و انتقال این نیرو به سمت چرخ های جلو، از جعبه دنده ۵ سرعته دستی کمک گرفته شده است. پیش از این قرار بود که این پیشرانه با استانداردهای یورو ۵ مطابقت داشته باشد، اما با تمدید مهلت خودروسازان تا پایان سال ۹۹ برای حذف خودروهای یورو ۴، مشخص نیست که استانداردهای آلایندگی این خودرو در چه سطحی قرار دارد.
پیش از این اعلام شده بود که نسخه جدید “سایپا ساینا” با ویژگی و امکانات جدیدی همچون چراغ های روشنایی مخصوص روز، طراحی جدید سپر جلو و عقب، نصب دیفیوزر عقب، غربیلک فرمان جدید طرح D، طراحی جدید چراغ های عقب، سردنده جدید و همچنین تریم جدید داخلی به مشتریان عرضه خواهد شد.

قیمت ساینا S ساینا se مشخصات ساینا S معایب و مزایای ساینا S مقایسه ساینا S محصولات جدید سایپا مقایسه ساینا تازه های خودرو در ایران معرفی خودرو

داخل کابین جذاب تر با امکانات بیشتر

ساینای جدید بیش ترین تغییرات خود را در داخل کابین می بیند. پشت آمپر جدید که در وسط آن مانیتور کوچکی برای گزارش دادن وجود دارد اولین نکته جذاب کابین ساینای اس است. فرمان به شکل D طراحی شده است که یاد اپتیما های ۲۰۱۴ می افتیم! دسته دنده جدید و در مدل دستی خودنمایی می کند. در نمونه فول آپشن ساینا S مانیتور ۷ اینچی با قابلیت اتصال بلوتوث و اندروید،شیشه‌های دودی عقب، امکان کنترل سیستم صوتی بر روی فرمان، روکش‌های چرمی صندلی‌ها و دوربین دید عقب و همچنین تنظیم کننده باد لاستیکها هم وجود خواهند داشت که در این رده امکانات خیلی خوبی به شمار می آیند.

جمع بندی

در کل ساینا اس یک خودروی نسبتا پرشتاب در رده قیمتی خود، با طراحی زیبا و امکانات مناسب است. اگر سازنده بتواند این خودرو را با قیمت مناسب و رقابتی وارد بازار کند ساینای اس با این سطح از امکانات می تواند موفق و پرفروش باشد.

قیمت ساینا S ساینا se مشخصات ساینا S معایب و مزایای ساینا S مقایسه ساینا S محصولات جدید سایپا مقایسه ساینا تازه های خودرو در ایران معرفی خودرو

ارزش خرید ساینا S

با توجه به قیمت کارخانه ای ۶۲ میلیون تومانی ساینا ، به احتمال زیاد ساینا S در نمونه دنده ای قیمتی در محدوده ۷۰ میلیون تومان به خود خواهد دید و باید دید با چه قیمتی به بازار آزاد عرضه خواهد شد و به دست مصرف کنندگان خواهد رسید!

رقبای ساینا S
ساینا آپشنال ، تیبا صندوقدار آپشنال ،ساینا :قیمت: از ۵۴.۵ تا ۷۸ میلیون تومان ،تیبا صندوق دار قیمت: از ۵۰ تا ۵۲.۳ میلیون تومان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.