ریزش قیمت انواع سکه و طلای ۱۸ عیار در سه‌شنبه ۴ آذر

0

نرخ فروش سکه طرح جدید عصر امروز ۱۱ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان قیمت خورد و هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۶۵ هزار تومان رسید.

سکه طرح جدید صبح امروز سه‌شنبه با قیمت ۱۱ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان به فروش رسید و سکه بهار آزادی با قیمت ۱۰ میلیون و ۸۸۰ هزارتومان فروخته شد.

نیم سکه و ربع سکه هم در معاملات ابتدایی امروز به ترتیب شش میلیون و ۱۵۰ هزار تومان و چهار میلیون و ۱۵۰ هزار تومان قیمت گذاری شدند و هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۱۱۲ هزار تومان رسید.

ظهر امروز قیمت سکه و طلا کاهش یافت. نرخ فروش سکه طرح جدید ۳۰۰ هزار تومان نسبت به معاملات ابتدایی امروز ارزان شد و به ۱۱ میلیون ۵۵۰ هزار تومان رسید. نیم سکه و ربع سکه هم هر کدام ۵۰ هزار تومان ارزان‌تر شدند و هر گرم طلای ۱۸ عیار با ریزش ۴۱ هزار تومانی، به یک میلیون و ۷۱ هزار تومان رسید.

عصر امروز روند ریزش قیمت سکه و طلا ادامه پیدا کرد. سکه امامی، نسبت به ظهر امروز ۲۰۰ هزار تومان دیگر ارزان‌تر و با قیمت ۱۱ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان فروخته شد. سکه بهار آزادی نیز ۳۰۰ هزارتومان کاهش قیمت پیدا کرد. نیم‌سکه و ربع‌سکه هم به ترتیب ۲۲۰ هزار تومان و ۱۰۰ هزار تومان افت قیمت داشتند و هر گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۶۵ هزار تومان قیمت‌گذاری شد.

قیمت انواع سکه و طلای ۱۸ عیار تا ساعت ۱۶:۴۵ (به‌روزرسانی می‌شود)

انواع سکه و طلا نرخ خرید نرخ فروش

سکه طرح قدیم

۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

سکه طرح جدید

۱۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان
۱۱ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان

نیم سکه

پنج میلیون و ۵۰۰ هزار تومان
شش میلیون و ۵۸۰ هزار تومان

ربع سکه

سه میلیون و ۷۰۰ هزار تومان
چهار میلیون تومان

سکه گرمی

یک میلیون و ۸۸۰ هزارتومان دو میلیون و ۱۸۰ هزار تومان

مثقال طلا ۱۸ عیار

چهار میلیون و ۶۱۶ هزارتومان

گرم طلا ۱۸ عیار

یک میلیون و ۶۵ هزارتومان
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.