نتایج مسابقات اتومبیلرانی سرعت سال 1402

0

نتایج مسابقات قهرمانی سرعت ایران در سال 1402 را در ادامه این متن مطالعه کنید:

راند دوم مسابقه ریس 1402

مرحله دوم مسابقات اتومبیلرانی سرعت (ریس) جام نام‌داران، صبح روز جمعه 24 آذرماه، با حضور علاقه مندان رشته اتومبیلرانی در پیست آزادی تهران برگزار شد. در این مرحله که به یاد قهرمانان و پیشکسوتان اتومبیلرانی ایران برگزار شد، 70 ورزشکار از سراسر کشور در نه کلاس به رقابت پرداختند.

تعداد 18 ورزشکار در کلاس TU5 206 شرکت کرده بودند و رقابت جذابی را در پیست رقم زدند، همچنین در کلاس توربو خودرو رضا محمود زاده دچار حادثه شد که با اقدام به موقع راننده و حضور کمیته ایمنی و آتش نشانی بدون هیچ آسیبی صحیح و سلامت بیرون آمد و مورد تشویق تماشاگران قرار گرفت.

مازیار ناظمی رئیس فدراسیون، فرهاد نژاد فصیحی دبیر و فیروزه سیدمهدی نایب رئیس فدراسیون، کریم ناظری مسئول کمیته پیشکسوتان، مهرداد همتیان ناظر فدراسیون و رئیس هیات تهران، مهرناز جمالی مسئول آکادمی و جمعی از علاقه مندان، خانواده های ورزشکاران و پیشکسوتان در این مرحله از رقابت ها حضور داشتند. همچنین در پایان مسابقه از خانواده های امیر حسین حاجی اسفندیاری، حسین کازرانی و خسرو ملکی سودمند توسط کمیته ریس تجلیل شد.

کلاس نفر اول نفر دوم نفر سوم
M13 مودیفای مهرداد صفری سپهر آجودانی علی فاضلی
TU5 شروین یگانه امین آقاعلیزاده ارشیا قره چماقلو
TU5 مودیفای شروین یگانه شایان افتخاری کیارش خدادادی
بی.پی مودیفای ستار احمدی مجتبی مولوی بابک پهلوانی
TC-1600 شروین یگانه مهرداد صفری شایان افتخاری
TC-2000 بهراد پازند حامد ظریف آرش خامنه
BP.TC محمد ظریف سعید صادقی مجتبی مولوی
آزاد غلامرضا جنیدی بهداد پازند ادموند آورند
توربو سیامک توکلی ماهان همتیان محمدرضا همتیان

‌*اطلاعات فوق، طبق رده‌بندی رسمی فدراسیون است.

راند اول مسابقه ریس 1402

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، نخستین مرحله مسابقات اتومبیلرانی سرعت (ریس) در آخرین روز هفته دفاع مقدس، جام مقاومت صبح روز هفتم مهرماه آغاز شد و در کلاس های مختلف تا عصر ادامه داشت.

قهرمان مسابقات اتومبیلرانی

این مسابقه با حضور بیش از 100 ورزشکار در نه کلاس، با تغییرات جدید توسط کمیته ریس همراه بود و در پایان نفرات برتر هر کلاس مشخص شدند و جوایز خود را دریافت کردند.

جمعی از پیشکسوتان رشته اتومبیلرانی و سردار گرشاسبی فرمانده فتح سپاه محمدرسول الله میهمان ویژه این مسابقه بودند. مازیار ناظمی رئیس فدراسیون، فرهاد نژاد فصیحی دبیر، مهران همتیان و فیروزه سیدمهدی نواب روسای فدراسیون در این مسابقه حضور داشتند./باما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.