رفع نقاط حادثه‌خیز راه‌های شهرستان‌ کمیجان و خنداب

0

در سفر یک روزه معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به استان مرکزی، ضمن بازدید از طرح‌های در دست اجرا در دو شهرستان خنداب و کمیجان، بر تکمیل طرح‌های نیمه تمام و رفع نقاط حادثه‌خیز مصوب تأکید و تصمیماتی برای ارتقای رویه آسفالتی، توسعه ابنیه فنی راه‌ها و ساخت دو راه روستایی اتخاذ شد.


رضا اکبری در این بازدید از اجرای یک لایه روکش آسفالت میکروسرفیسینگ در محور «خنداب – پل دوآب» بمنظور ارتقای رویه آسفالتی و تسهیل در سفرهای کاربران این جاده خبر داد.

وی افزود: در راستای رفع نقاط پرتصادف و کاهش تصادفات جاده‌ای در این محور، دو تقاطع غیرهمسطح در محدوده روستاهای «اناج» و «ایجان» احداث می‌شود که اجرای این طرح منوط به آزادسازی اراضی در محدوده محل ساخت پروژه توسط فرمانداری شهرستان خنداب است.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل در ادامه سفر خود به شهرستان خنداب از پروژه در دست اجرای ساخت راه روستایی «خارپهلو» نیز بازدید کرد و از هم افزایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بمنظور تأمین قیر برای ساخت راه‌های روستایی بالای ۲۰ خانوار در آن شهرستان خبر داد.

اکبری سپس با حضور در شهرستان کمیجان از پروژه های عمرانی در حوزه راه‌های آن شهرستان شامل اصلاح هندسی پیچ خاتم آباد، ساخت راه روستایی «وفس – آقچه قلعه» و تعریض محور «کمیجان – ساروق» بازدید کرد.

وی خاطرنشان کرد: بمنظور تسریع در روند اجرایی طرح‌های در دست اجرا، تعدادی ماشین آلات راهسازی جهت پشتیبانی در اختیار مدیر راهداری شهرستان کمیجان قرار خواهد گرفت.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل در خصوص مقاطع باقیمانده از تعریض محور کمیجان – ساروق نیز اظهار داشت: پیمانکار مربوطه تا پایان فصل تابستان موظف به تکمیل پروژه تعریض در این محور است تا پس از اتمام تعریض، اجرای یک لایه روکش آسفالت در سراسر این مسیر نیز انجام شود.

منبع: فارس

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.