شماره امداد خودرو تهران: ایران خودرو و یدک کش

0

استفاده از خدمات یدک کش و امداد خودرو برای هرکدام از ما که از خودرو زیاد استفاده می کنیم پیش آمده، امداد خودرو ایران خودرو یا خدمات یدک کش برای ما که محصولات بسیاری از برند ایران خودرو در ایران وجود دارد بسیار بیشتر اتفاق خواهد افتاد.
توجه به داشتند گارانتی در زمان استفاده از خدمات امداد خودرو بسیار مهم است. برای مثال اگر خودرو شما از تولیدات ایران خودرو است و اگر نیاز به استفاده از خدمات امداد یا یدک کش داشتید باید با شماره امداد خودرو ایران خودرو تماس بگیرید تا بتوانید از خدمات رایگان و گارانتی خودرو خود استفاده کنید.
توجه به استفاده از خدمات یدک کش استاندارد هم قابل توجه باید باشد. بسیار پیش آمده در زمان حمل خودرو با یدک کش، نیسان یدک کش به جلوبندی یا دیگر جاه های ماشین خسارت وارد می کند. حتما قبل از تماس با شماره امداد خودرو و درخواست یدک کش هماهنگی های لازم جهت حمل خودرو به نزدیک ترین تعمیرگاه، نوع خودرو و… با یدک کش سیار یا امداد خودرو ایران خودرو هماهنگ شود.

شماره امداد خودرو ایران خودرو

داشتن معتبرترین و با اعتمادترین شماره های اضطراری مانند شماره امداد خودرو ایران خودرو از واجبات است. همانطور که میدانید معمولا بیشترین خودروهای تولید شده برای شرکت ایران خودرو است و داشتن شماره تلفن امداد خودرو ایران خودرو کار بسیار درستی است. همانطور که در بالا گفته شد در صورت داشتن گارانتی در زمان نیاز به خدمات امداد و یدک کش محصولات ایران خودرو، حتما با شماره امداد خودرو ایران خودرو تماس بگیرید.

امداد ایران خودرو چه خدماتی انجام می دهد؟

امداد ایران خودرو انواع خدمات که مربوط به خرابی خودرو شما باشد را انجام خواهد داد. هزینه ها و قیمت امداد ایران خودرو بستگی به دارا بودن گارانتی خودرو شما دارد. اگر در زمان استفاده از یدک کش یا امداد خودرو ایران امکان تعمیرات خودرو در محل وجود داشته باشد، خودرو توسط امدادگر در محل تعمیر می شود و در غیر این صورت خودرو به نزدیک ترین تعمیرگان یا تعمیرگاه مرکزی امداد ایران خودرو انتقال داده می شود.
در تمامی برندها خدمات امدادی باید به نحو احسنت و در کمترین زمان ممکن برای رسیدن به محل انجام شود در ادامه با خدمات کامل امداد خودرو آشنا میشوید:
⦁ تعمیر در محل شما
⦁ حمل و نقل خودرو
⦁ تعمیرات در محل شامل تعویض و تعمیر قطعات اصلی مثل تعویض تسمه و…
⦁ تعمیرات باتری ماشین توسط یدک کش یا امداد ایران خودرو
⦁ شارژ باتری ماشین توسط یدک کش
⦁ حمل خودرو به نزدیک ترین تعمیرگاه محل سکونت شما
⦁ باز کردن قفل خودرو بدون کلید

مزایای استفاده از امداد خودرو سیار

با یک تماس ساده می‌توانید از خدمات زیر بهره مند شوید:
• کاهش هزینه
• صرفه جویی در وقت
• بهره‌گیری از متخصصین فنی
• دانش به روز تعمیرکاران
• دریافت گارنتی جهت تعویض قطعات

امداد خودرو معتبر

توجه داشته باشید که تشخیص خرابی خودرو باید به دست تعمیرکاران حرفه ای انجام شود؛ از آنجایی که امروزه امداد خودروهای زیادی از جمله سایپا، ایران خودرو، بهمن و سایرین که بالاتر به آنها اشاره شد برخی افراد سودجو با استفاده از نام برندها و بدون داشتن مجوز از نمایندگی ها خود را به عنوان تعمیرکاران آن نمایندگی یه شما معرفی خواهند کرد. پس دقت کنید به افراد متخصص و مورد اعتماد برای امداد خودرو تماس بگیرید.
خدمات امداد خودرو از دسته خدماتی است که باید به بهترین نحو و در کوتاه ترین زمان توسط تعمیرکاران متخصص انجام بگیرد. همانطور که این روزها دیده اید شرکت های مختلفی به انجام خدمات امداد خودرو میپردازند که میتوان به امداد خودرو ایران خودرو،‌ امداد خودرو سایپا، امداد خودرو سایپا، امداد خودرو بهمن، امداد خودرو کرمان موتور، امداد کیاموتورز و امداد خودرو پارس اشاره کرد.
از ویژگی‌های یک امداد خودرو معتبر میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
• قیمت شفاش
• حضور به موقع
• انتقال خودرو به نزدیگترین تعمیرگاه
• داشتن تجهیزات کافی
• ارائه خدمات شفاف
⦁ داشتن کادر مجرب و حرفه ای

خرابی خودرو پنچری خودرو یا طول عمر باتری خودرو و هر دلیلی که میتواند باعث نیاز ما به امداد خودرو شود بدون در نظر گرفتن مدل و نوع خودروی شما نیاز مبرمی به امداد خودرو ایجاد میکند و نمیتوانیم نیاز به امداد خودرو یا همان به اصطلاح یدک کش یا امداد خودروی سیار را کتمان کنیم .
امداد خودرو در واقع نقش بسیار مهم و تعیین کننده ای در اوقات و ایام هر راننده ای دارد ,ممکن است راننده مادری باشد که کودک خردسالی دارد یا فردی که قرار مهمی دارد و حتی در ساعاتی غیر از ساعات اداری نصف شب یا به قول معروف دم صبح باشد خرابی خودرو رخ دهد (خرابی خودرو خبر نمیکند ) .
پس این نکته خیلی مهم است که امداد خودرو در همه ساعات شبانه روز, امداد خودروهای سیار خود را به صورت آماده باش آماده خدمت رسانی به همشهریان داشته باشد پس شرکت یا سازمان و… امداد خودرو باید از اعتبار و رزومه در خشانی درخدمت رسانی بر خودار باشد(,بهتر است همیشه شماره امداد خودرو معتبر همراه داشته باشیم).

معرفی انواع ماشین های امداد خودرو (یدک کش ها )

ماشینهای یدک کش یا ماشینهایی که در امداد خودرو ها مشغولند به سه دسته تقیسم میشوند که به نوع آنها و کاربردشان میپردازیم شناخت ماشینهای امداد خودروها از این جهت هائز اهمیت است که هر زمان نیاز به امداد خودرو پیدا کردیم طبق نیازمان درخواست خود را به امداد خودروی معتبر ارائه نماییم ودر روند کار امداد خودرو کمک کننده و تسهیل گر باشیم.

  • دسته اول این ماشینها خودرو های سبک را جابه جا میکنند مثل: یدک کش نیسان , یدک کش وانت مزدا ,و یدک کش وانت پیکان و….. هستند که این یدک کشها در امداد خودرو ,خودرو های سبک و هم قد و قواره خود را جابه جا میکنند,

چون این خودرو ها خود سبک هستند و در حمل و نقل و امداد رسانی راحتتر از بقیه ماشینهای امداد خودرو جابه جا مبشوند کاربردی تر هستند و اصطلاحا آنها را به نام یدک کش سیار میشناسیم.

  • دسته دوم از ماشینهای امداد خودرو ماشینهایی هستند که اغلب در باربری ها معمولا مشاهده میکنیم مثل ایسوزو ها کامیون ,خاور و…هستند این دسته از امداد خودرو ها ماشینهای بزرگتر از دسته اول را امداد رسانی میکنند و جابه جا میکنند .
  • دسته سوم امداد خودرویی ها ماشینهایی هستند که تا به اینجا احتمالا بتوانید آنها را حدس بزنید, دسته سوم امداد خودروها ماشین های سنگین تر از دو گروه اول امداد خودرو هستند و باز هم خودرو های هم قد و قواره خودشان را امداد رسانی میکنند .
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.