آتش گرفتن تریلر حامل بار هندوانه در جیرفت

0
رئیس اداره راهداری شهرستان جیرفت با اشاره به آتش گرفتن تریلر حامل بار هندوانه در محور جیرفت ـ جبالبارز گفت: علت حادثه در دست بررسی است.

اکبر سلیمانی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان جیرفت در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: یک دستگاه تریلر عصر امروز در محور جیرفت ـ جبالبارز (به سمت کرمان)، در وردی یکی از تونل های این محور دچار آتش سوزی شد.

او با اعلام اینکه این تریلر حامل بار هندوانه بود که در دهانه “تونل تیر” در محور جیرفت ـ جبالبارز دچار آتش سوزی شد، افزود: خوشبختانه حال راننده خوب است و آسیبی به وی وارد نشده است.

اخبار جیرفت اخبار حوادث آتش گرفتن کامیون اخبار کرمان پلیس راهور ناجا

سلیمانی تصریح کرد: علت حادثه پس از بازدید میدانی کارشناسان اعلام خواهد شد.

او افزود: در حال حاضر با حضور راهداران و گشت‌های راهداری شهرستان جیرفت این مسیر باز و تردد نیمه سنگین است و به کندی جریان دارد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جیرفت گفت: به علت حجم آتش سوزی و انجام عملیات راهداری در محل، ترافیک در مسیر کنترل شده است که با فروکش کردن آتش، راهداران برای پاکسازی بهتر مسیر، عملیات راهداری را دنبال خواهند کرد.

سلیمانی با اشاره به فصل برداشت محصولات کشاورزی و تردد کامیون‌ها و تریلر‌ها گفت: محور جیرفت ـ جبالبارز و سه راهی ابارق، یکی از محور‌های پر تردد به ویژه تریلر‌ها و کامیون‌های حامل محصولات کشاورزی است.

او از رانندگان خواست: طی مدتی که فصل برداشت محصولات کشاورزی و حمل و نقل محصولات است، با احتیاط در این محور رانندگی و از عجله کردن، شتاب و سبقت گرفتن‌های مخاطره ساز از کامیون‌ها و تریلر‌ها جداً خودداری کنند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جیرفت افزود: رانندگان باید برای اطلاع از وضعیت راه‌ها با شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها و حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان تماس بگیرند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.