قوی تر از این خودروها نداریم! / غول های ۱۰۰۰ اسب بخاری

0

تعداد خودروهایی که می‌توانند بالای ۱۰۰۰ اسب بخار توان داشته باشند خیلی زیاد نیست. در ادامه به برخی از آن ها اشاره کرده‌ایم.

خودروهایی که می‌توانند بیش از ۱۰۰ اسب بخار توان تولید کنند به شرح زیر هستند.

رضوانی تانک X

این خودرو از پیشرانه‌ی داج چلنجر دیمن استفاده می‌کند اما در اینجا تقویت شده و ۱۰۰۰ اسب بخار تولید می‌کند گشتاور آن نیز ۱۱۸۰ نیوتون متر نیز محاسبه شده است.

این غول متحرک در دو نسخه زرهی و غیر زرهی ساخته می‌شود. قیمت مدل غیر زرهی از ۱۵۵ هزار دلار آغاز می‌شود اما برای مدل زرهی که از فناوری‌های زیادی بهره‌مند است باید ۳۵۰ هزار دلار ناقابل پرداخت کنید.

tank rezvani قیمت تانک رضوانی مشخصات تانک رضوانی گرانترین شاسی بلندهای جهان قویترین شاسی بلند جهان بهترین شاسی بلند بهترین خودروسازان ایرانی شرکت رضوانی موتورز مجله خودرو

آلتیما RS

این خودرو یک کیت کار است که یعنی خریداران خود آن را مونتاژ می‌کنند اما امکان خرید آن به‌صورت آماده نیز وجود دارد.

در سینه Ultima پیشرانه ۶.۲ لیتری V۸ سوپرشارژ LT۵ شورولت قرار گرفته است که می‌تواند تا ۱۲۰۰ اسب بخار قدرت تولید کند. وزن این خودرو تنها ۹۵۰ کیلوگرم است که باعث ثبت شتاب صفر تا صد ۲.۳ ثانیه‌ای می‌شود. اما قسمت غافلگیرکننده آن قیمت آن است که تنها ۶۶ هزار دلار است!

کونیگ‌زگ جسکو

این خودرو با استفاده از همان پیشرانه آشنای کونیگ‌زگ یعنی یک موتور ۵ لیتری V۸ توئین توربو و با بنزین معمولی ۱۲۸۰ اسب بخار تولید می‌کند اما با استفاده از سوخت E۸۵ این قدرت به ۱۶۰۰ اسب بخار نیز می‌رسد.

همچنین نسخه‌ی ویژه ابسلوت نیز وجود دارد که برای رکورد زدن برای سرعت طراحی شده است که به ادعای کونیگ‌زگ سرعتی حدود ۵۰۰ کیلومتر بر ساعت خواهد داشت.

  قیمت آلتیما RS  مشخصات آلتیما RS  مشخصات تانک رضوانی  قیمت تانک رضوانی  قیمت خودرو تواتارا  مشخصات تواتارا  قیمت کونیگ‌ زگ جسکو  بهترین خودرو اسپرت  قویترین خودروهای دنیا  معرفی خودرو  مجله خودرو  دنیای خودرو

SSC تواتارا

این خودرو مانند کونیگ‌زگ با استفاده از سوخت E۸۵ می‌تواند ۱۷۵۰ اسب بخار قدرت را آزاد کند اما با استفاده بنزین معمولی این عدد به ۱۳۵۰ کاهش می‌یابد. موتور مورد استفاده نیز ۶ لیتری v۸ توئین توربو است که قادر به خلق عدد ۴۸۰ تایی برای سرعت SSC است!

ریماک C-two

اولین نمایش این خودرو از ژنو ۲۰۱۸ شروع شد جایی که کانسپت آن قدرت ۱۲۲۴ اسبی داشت اما نسخه نهایی این خودرو که یک هایپرکار تمام الکتریکی است می‌تواند عدد بسیار شگفت‌انگیز و حیرت‌آور ۱۹۱۴ اسب بخار قدرت و همچنین شتاب فوق‌العاده‌تر ۱.۸۵ ثانیه‌ای را برای آن به‌جا بگذارد و قیمتی ۱.۹ میلیون دلاری خواهد داشت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.