بیوگرافی دریا مقبلی بازیگر نقش غزل در سریال یاور + عکس

0

دریا (غزل) مقبلی متولد سال ۱۳۷۲ در تهران است و در یک خانواده هنرمند پروش یافته است. دریا مقبلی نوه زنده یاد عزت الله مقبلی و محبوبه مقبلی از دوبلورهای پیشکسوت صنعت دوبله ایران و بازیگران قدیمی سینمای ایران است.

بیوگرافی دریا مقبلی همسر دریا مقبلی اینستاگرام دریا مقبلی عکس جدید بازیگران اخبار فیلم و سریال اینستاگرام بازیگران بیوگرافی بازیگران دختر خوشگل ایرانی

این بازیگر جوان کار بازیگری خود را از سال ۹۶ آغاز کرد و با سریال «ایراندخت» و «شب عید» برای نخستین بار به تلویزیون راه یافت و اکنون در نقش غزل در سریال «یاور» به کارگردانی سعید سلطانی نقش آفرینی کرده است.

شبکه سه سیما برای ایام ماه مبارک رمضان ۱۴۰۰، پخش سریال «یاور» به کارگردانی سعید سلطانی را در جدول برنامه های خود قرار داده است و هر شب ساعت ۲۰:۱۵ روی آنتن این شبکه می رود.

این سریال ۳۰ قسمتی ملودرامی اجتماعی است که در برخی از قسمت‌ها نیز با ژانر معمایی و تم جوانمردی همراه شده است. ذبازیگرانی که در سریال «یاور» ایفای نقش می کنند، عبارتند از: داریوش ارجمند، امید علیمردانی، ارسلان قاسمی، محمد حاتمی، زهرا سعیدی، شبنم فرشادجو، محمد رشنو، فقیهه سلطانی، مهوش افشارزاده، اسماعیل محرابی، علی باقری، بهادر زمانی، مزدک رستمی، شیوا خنیاگر، دریا مقبلی، فروغ قجابگلی، بهراد خرازی، رسول توکلی. داریوش ارجمند در این سریال در نقش یاور و امید علیمردانی در نقش رستم ایفای نقش کرده اند.

اوج شهرت دریا مقبلی

این هنرمند با بازی در فیلم سینمایی «شیطان وجود ندارد» بیشتر به مخاطب معرفی شد این فیلم به کارگردانی محمد رسولف تولید شد و در آن بازیگران نوظهوری ازجمله دریا مقبلی ایفای نقش کردند او در تازه ترین فعالیت خود در سریال «یاور» به کارگردانی سعید سلطانی حضور دارد و در کنار داریوش ارجمند محمد حاتمی شبنم‌فرشادجو و مهوش افشارپناه به ایفای نقش می‌پردازد.

ازدواج دریا مقبلی

اطلاعاتی در رابطه با زندگی شخصی این هنرمند در دسترس نمی باشد.

 بیوگرافی دریا مقبلی  همسر دریا مقبلی  اینستاگرام دریا مقبلی  عکس جدید بازیگران  اخبار فیلم و سریال  اینستاگرام بازیگران  بیوگرافی بازیگران  دختر خوشگل ایرانی

دختر شقایق فراهانی

در مورد دریا مقبلی آن چیزی که بیشتر از هر چیزی خبرساز شد اشتباهی بود که برخی رسانه ها در اعلام نسبت مادر و دختری او با شقایق فراهانی بوده است. استفاده شقایق فراهانی از لفظ « دخترم» در شبکه های اجتماعی باعث شد برخی دچار اشتباه شوند. او رابطه بسیار صمیمانه ای با شفایق فراهانی و پسرش سام دارد. شقایق فراهانی دارای یک فرزند پسر به نام سام می باشد و فرزند دیگری ندارد.

 بیوگرافی دریا مقبلی  همسر دریا مقبلی  اینستاگرام دریا مقبلی  عکس جدید بازیگران  اخبار فیلم و سریال  اینستاگرام بازیگران  بیوگرافی بازیگران  دختر خوشگل ایرانی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.