پرداخت خلافی خودروها در اقساط ۱۲ ماهه

0

رییس پلیس راهور استان اصفهان گفت: طرح ثبت‌نام ترخیص خودروهای توقیفی، شامل بعضی از خودروها نمی‌شود از جمله خودروهایی که دستور قضایی دارند، البته با اخذ دستور قضایی مبنی بر ترخیص می‌توانند مراجعه کنند و از مزایای این طرح بهره‌مند شوند.

سرهنگ محمدرضا محمدی رییس پلیس راهور استان اصفهان، در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت: شهروندان اصفهانی به مدت دو ماه فرصت دارند با مراجعه به دفاتر پلیس+۱۰ نسبت به ثبت نام ترخیص خودرو‌های توقیفی خود اقدام کنند.

اخبار راهنمایی و رانندگی اخبار تهران شهرداری تهران اخبار ترافیک تهران اخبار طرح ترافیک تهران اعضای شورای شهر تهران

او ادامه داد: همینطور خودرو‌های فرسوده که سن فرسودگی آن‌ها در خودرو‌های شخصی ۲۰ سال و خودرو‌های عمومی ۱۵ سال باشد مشمول این طرح نمی‌شوند.

سرهنگ محمدی بیان کرد: این طرح پیرو، طرح ترخیص موتورسیکلت‌های توقیفی است که اکنون نیز ادامه دارد و تاکنون بیش از ۱۸ هزار موتورسیکلت از پارکینگ‌ها ترخیص شده اند.

او عنوان کرد: ۷هزار و ۴۹۰ خودرو در پارکینگ‌های استان هستند که شهروندان می‌توانند از این فرصت استفاده کنند.

او با تاکید بر خلافی خودروها، گفت: همانطور که شهروندان اطلاع دارند، مازاد خلافی تمامی وسایل نقلیه از مدتی قبل بخشیده شده است و الان در خلافی خودروها، شهروندان می‌توانند علاوه بر اینکه مازاد خلافی هایشان بخشیده شده است، اصل خلافی را به صورت اقساط ۱۲ ماهه پرداخت و خودرو خودشان را ترخیص کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.