تولید و فروش مبل و تختخواب و میز ناهار خوری +عکس مدل های جدید و شیک

0

فروش مبلمان منزل ،مبل سلطنتی ،خرید مبل کلاسیک ،قیمت مبل ارزان ،خرید مبل راحتی ،خرید مستقیم مبل از تولیدی ،تولیدی مبل راحتی ،قیمت مبل تختخواب  ،قیمت مبل استیل ،قیمت مبل تختخواب دو نفره ،مبل تختخواب ارزان قیمت کرج ،مبل تختخواب قسطی ،مبل تختخواب طبی،مبل راحتی چستر
خرید مبل با قیمت مناسب

مبل در خانه‌های امروزی یکی از ضروری‌ترین و اصلی‌ترین وسایل به حساب آمده و بدون آن خانه تقریبا ناقص به نظر می‌رسد. مبلمان نقش اساسی در تعیین سبک دکوراسیون هر منزلی ایفا می‌کند و به همین دلیل نیز در لیست جهیزیه عروس یا هنگام تغییر دکوراسیون خرید مبل جزء اولین گزینه‌ها در لیست وسایل ضروری به حساب می‌آید.

اما با توجه به نقش مهم مبلمان در خانه، چه از نظر زیبایی و دکوراسیون و چه از نظر راحتی، بایستی هنگام خرید مبل اطلاعات اولیه‌ای درباره انواع مدل‌ها و سبک‌های آن داشت تا بتوان خریدی آگاهانه انجام داد. اولین نکته در رابطه خرید مبلمان توجه به سبک و نوع مبلمان است. در یک دسته بندی کلی در مبلمان ایران می‌توان همه مدل های مبل را در سه دسته بندی کلی قرار داد: راحتی، کلاسیک یا همان نیمه استیل و سلطنتی یا همان استیل.

 قیمت مبل استیل  قیمت مبل راحتی  قیمت میز ناهار خوری  تولید مبل و تخت تهران  تولید مبل و تخت کرج  بهترین فروشگاه مبل در ایران  قیمت مبل چستر  فروشگاه مبل کرج  قیمت تختخواب دونفره  رپورتاژ آگهی

مبل راحتی

مبل‌های راحتی جزء معمول‌ترین مبلمانی هستند که هم در ایران و هم در کشورهای خارجی، چه کشورهای همسایه مانند ترکیه و آذربایجان و چه در کشورهای اروپایی و آمریکایی، طرفداران خود را دارند. علت این امر را بایستی در اسم این نوع مبلمان پیدا کرد؛ یعنی راحتی. راحت بودن این مبلمان اولین دلیلی است که افراد را ترغیب به خرید این نوع مبلمان می‌کند. چرا که یکی از اصلی‌ترین وظایف مبلمان ایجاد محیطی برای استراحت و آرامش است و این امر با راحت بودن مبل امکان پذیر است که مبلمان راحتی به خوبی از عهده آن برمی‌آیند. دلیل بعدی برای استقبال از مبل راحتی تنوع آن‌ها در طرح و رنگ است. مبلمان راحتی را می‌توان در انواع مختلف رنگ ها و مدل‌ها تولید کرد و به همین دلیل نیز این نوع مبلمان می‌توانند پاسخگوی سلیقه‌‌های مختلفی باشند. از طرفی نیز مدل های مبل راحتی برای بسیاری از سبک‌های دکوراسیون نظیر سبک مدرن، اسکاندیناوی، مینیمال و… مناسب هستند و افرادی که سبک دکور منزلشان یکی از این سبک‌هاست، مبلمان راحتی اولین گزینه‌شان در انتخاب مبل است.

 قیمت مبل استیل  قیمت مبل راحتی  قیمت میز ناهار خوری  تولید مبل و تخت تهران  تولید مبل و تخت کرج  بهترین فروشگاه مبل در ایران  قیمت مبل چستر  فروشگاه مبل کرج  قیمت تختخواب دونفره

مبل سلطنتی یا همان مبل استیل

مبل‌های استیل را می‌توان در نقطه مقابل مبل‌های راحتی قرار داد. چرا که هرچه مبلمان راحتی ساده هستند، مبلمان استیل از سادگی دور بوده و کاملا تجملاتی و پر نقش و نگار هستند. این نوع مبلمان را می‌توان نشانی از هنر اصیل ایرانی دانست که با منبت کاری های ظریف روی مبلمان، جلوه‌ای باشکوه و خاص به هر خانه‌ای که در آن قرار بگیرند می‌دهند. مبلمان سلطنتی نسبت به مبل‌های راحتی از تنوع کمتری برخوردار بوده و بیشتر در ایران و کشورهای همسایه نظیر ترکیه و عراق و آذربایجان طرفدار دارد. چرا که مبل های سلطنتی برای سبک دکوراسیون سنتی ایرانی و سبک‌های کلاسیک مناسب است و این سبک‌ها در کشورهای ذکر شده طرفداران بسیاری دارند.

یکی از اشتباهات رایج در مورد مبل استیل در رابطه با نام این مدل مبلمان است. چرا که برخی از افراد با شنیدن نام آن فکر می‌کنند که مبلمان استیل از استیل یا فلز ساخته شده‌اند که این امر کاملا اشتباه است. چرا که به خاطر زیبایی، جلوه و خوش استایل بودن این سبک مبلمان است که آن را با این نام یعنی استیل (برگرفته از کلمه انگلیسی style)  می‌خوانند. علت نامگذاری آن به مبل سلطنتی نیز کاملا مشخص بوده و به دلیل باشکوه و اشرافی بودن این مدل مبل، آن را با این نام می‌شناسند.

تولیدی و فروشگاه مبل و  تختخواب و میز ناهار خوری یعقوب زاده

شماره تماس :۰۹۱۲۴۳۰۱۶۷۱

ابراهیم ورمزیاری

مبل کلاسیک

مبلمان کلاسیک را می‌توان تعادلی بین دو سبک راحتی و سلطنتی دانست. چرا که این نوع مبلمان راحتی خود را از مبل‌های راحتی و شکوه و ظرافت خود را از مبلمان سلطنتی به ارث برده‌اند. مبل مدل کلاسیک شاید به اندازه مبلمان راحتی راحت نباشد، اما راحتی آن از مبلمان سلطنتی بیشتر است و از طرفی نیز نقش و نگار و ریزه کاری های آن از مبلمان استیل کمتر است و به همین دلیل نیز با نام مبل نیمه استیل (یا شاید نیمه سلطنتی) نیز شناخته می‌شود. اشتباه رایج درمود مبلمان سبک کلاسیک نیز دوباره در رابطه با نام این نوع مبل‌ها است. با شنیدن واژه کلاسیک بسیاری فکر می‌کنند که این سبک مبلمان یکی از سبک‌های قدیمی مبل است و برای خانه‌های امروزی مناسب نیست؛ اما این تفکر اشتباه بوده و به هیچ وجه این گونه نیست. مبلمان کلاسیک با ظرافت و زیبایی خاصی که دارد یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای خانه‌های شیک امروزی و مخصوصا منازل شیک ایرانی است.

اما اگر قصد خرید مبل داشته باشید احتمالا با دسته بندی های دیگری نیز مواجه شده‌اید که بایستی بگوییم همه این دسته بندی‌ها را میتوان زیرمجموعه‌ای از این سه دسته بندی کلی دانست. برای مثال چند نمونه از مدل های دیگر مبلمان که احتمالا نام آن‌ها را شنیده‌اید، عبارتند از:

مبل مدرن: مبلمان مدرن را می‌توان جزء مبلمان راحتی دانست.

مبل اسپرت: این انوع سبک نیز زیرمجموعه‌ای از مبلمان راحتی است که جوان پسند بوده و در رنگ‌های مختلفی وجود دارند.

مبل دسته منبتی: مبلهای دسته منبتی در واقع یکی از مبل‌های کلاسیک و یا استیل هستند. این نوع مبلمان به خاطر داشتن منبت کاری روی دسته ها یا پایه های مبل با این نام شناخته می‌شوند. قیمت مبل دسته منبتی معمولا به خاطر داشتن منبت کاری زیاد بالا است. این نوع مبل با نام مبل دسته چوبی نیز شناخته می‌شود.

مبل چپندر: باز هم می‌تواند یکی از انواع مبل استیل یا کلاسیک باشد. صندلی ها یا همان میزبان های این نوع مبلمان بدون پارچه هستند. مبل چپندر همزمان می‌تواند مبل دسته منبتی نیز باشد.

مبل تختخواب شو: از جمله جدیدترین مدل های مبل و یکی دیگر از مبلمانی که در دسته راحتی قرار می‌گیرد. چرا که امکان تولید مبل تخت شو کلاسیک و یا سلطنتی وجود ندارد.

مبل شزلون: مبلمان شزلون با توجه به مدل و سبک خود می‌تواند کلاسیک، استیل و یا راحتی باشد. این نوع مبلمان جزء مبل‌های خاص و شیک است که تنها به صورت کاناپه تولید شده و به تنهایی و یا همراه با ست مبلمان به فروش می‌رسد.

مبل ال: مبلمان ال را می‌توان یک دسته بندی مجزا دانست یا اینکه آن را در دسته بندی مبلمان راحتی قرار داد. چرا که مبلمان ال شکل (L شکل) هم راحتی بوده و به خاطر شکل ظاهری آن‌ّها و شباهتی که به حرف انگلیسی ال دارند با این نام شناخته می‌شوند.

مبل یو شکل: مبل‌های یو شکل نیز نوع خاصی از مبلمان ال شکل است و خود در دسته بندی مبلمان راحتی قرار می‌گیرد. مبل‌های یو شکل نیز به خاطر چیدمان خاص خود و شباهت به حرف انگلیسی یو (U شکل) با این نام خوانده می‌شوند. با چیدمان مبلمان به شکل ال و یا یو می‌توان خانه را با مبل پارتیشن بندی کرده و به بخش‌های مجزا تقسیم کرد. به همین دلیل این نوع مبلمان را با نام سکشنال (sectional) نیز می‌شناسند.

مبل چستر: مبل چستر یا چسترفیلد (chesterfield) یکی از معروف‌ترین مدلهای مبلمان راحتی است. این مدل مبل در همه جای دنیا معروف بوده و با لمسه کاری و دکمه های خود شناخته می‌شود. اغلب نیز از روکش چرمی برای تولید آن استفاده می‌شود. البته به تازگی انواع مدل جدید مبل چستر نیز تولید می‌شود که روکش آن‌ها جای چرم پارچه است. همچنین مدل های جدید از چستر نیز در شکل و ظاهر مختلف مانند ال چستر یا حتی چستر کلاسیک نیز تولید شده‌اند. مبلمان چستر اغلب به رنگ قهوه ای تولید می‌شوند، اما می‌توان آن را در رنگ‌های مختلفی مثل مشکلی، سفید و… نیز سفارش داد.

مبل استیل کلاسیک: بسیاری از افراد هنگام خرید مبل دنبال مبلمان استیل کلاسیک هستند. این دسته بندی را شاید بتوان بین دو سبک استیل و قرار داد و گفت مبل استیل ساده که نقش و نگار و منبت کاری کمتری دارد، مبل سلطنتی کلاسیک است.

مبل چرمی: مبلمان چرمی  نیز در واقع در دسته بندی مبلمان راحتی قرار می‌گیرند. چرا که برای تولید مبل استیل یا کلاسیک تنها از پارچه استفاده می‌شود.

جنس مبلمان

جنس مبل‌های تولید شده در ایران اکثرا از چوب هستند، اما برای اینکه قیمت تمام شده مبل پایین بوده و خرید مبل برای مشتری نیز مقرون به صرفه باشد معمولا از مواد دیگری نیز همراه چوب برای تولید مبلمان استفاده می‌شود. چرا که قیمت مبل تمام چوب بسیار بالا بوده و از طرفی نیز با تولید مبلمان تمام چوبی منابع تجدیدناپذیر محیط زیست از بین می‌روند.

اما برای تولید مبل باکیفیت و برای استحکام بالای آن، معمولا کلاف مبل یا در واقع اسکلت آن از جنس چوب بوده و در قسمت‌هایی مانند نقش و نگار و منبت کاری ها از مواد دیگری نظیر پلی استر استفاده می‌شود که استحکام بالایی نیز داشته و در برابر نفوذ آب و سایر آسیب دیدگی‌ها نیز مقاوم هستند.

قیمت مبل استیل قیمت مبل راحتی قیمت میز ناهار خوری تولید مبل و تخت تهران تولید مبل و تخت کرج بهترین فروشگاه مبل در ایران قیمت مبل چستر فروشگاه مبل کرج قیمت تختخواب دونفره

قیمت مبل در ایران

قیمت مبل بستگی به جنس و کیفیت چوب، پارچه و مواد استفاده شده در تولید آن دارد، اما در حالت کلی و در شرایط یکسان می‌توان گفت که قیمت مبل راحتی ارزان تر از سبک کلاسیک بوده و قیمت مبلمان کلاسیک نیز ارزان تر از سبک مبلمان استیل است. علت این امر نیز منبت کاری های مبل استیل و کلاسیک است که باعث می‌شود سبک راحتی، مدل مبل ارزان تری باشد. پس اگر دنبال خرید مبل ارزان قیمت هستید که در عین حال شیک، زیبا و با کیفیت و با دوام باشد، مبلمان راحتی می‌تواند گزینه مناسبی برایتان باشد. البته توجه داشته باشید که ارزان بودن مبل یا پایین بودن قیمت مبل به هیچ عنوان نشان از کیفیت پایین آن ندارد و علت آن تنها به دلیل ساده بودن نسبت به سایر سبک‌ها است. سادگی که بسیاری از افراد به دنبال آن هستند و آن‌ها را مبل شیک ترین نسبت به بقیه می‌دانند. شما می‌توانید انواع این مبلمان را با خیالی راحت سال‌ها استفاده کنید.

تولیدی و فروشگاه مبل و  تختخواب و میز ناهار خوری یعقوب زاده

شماره تماس :۰۹۱۲۴۳۰۱۶۷۱

ابراهیم ورمزیاری

ست مبلمان

ست مبل به مجموعه‌ای از مبل‌های تکی، مبل یا کاناپه دو نفره، کاناپه سه نفره و صندلی های تکی یا همان میزبان گفته می‌شود که با آن‌ها چند نفره بودن مبلمان مشخص می‌شود.

ست های معمول مبلمان هفت نفره و نه نفره هستند، اما به تازگی ست ۸ نفره نیز مدل جدیدی از چیدمان به حساب می‌آید و بسیاری از افرادی که قصد خرید مبلمان دارند این نوع ست را برای منزل خود انتخاب می‌کنند. مبل‌های کلاسیک معمولا به صورت ست هفت نفره (۱ کاناپه سه نفره، ۴ مبل تک نفره، ۰ میزبان یا ۱ کاناپه سه نفره، ۲ مبل تک نفره، ۲ میزبان) همراه با ست جلومبلی و عسلی به فروش می‌رسند. مبلمان راحتی نیز معمولا به صورت ست هفت نفره تولید می‌شوند، با این تفاوت که ست هفت نفره مبل راحتی معمولا به صورت ۱ کاناپه سه نفره، ۱ مبل دو نفره و ۲ مبل تک نفره هستد. اما مبلمان استیل به صورت پیش فرض به صورت ست ۹ نفره (۱ کاناپه سه نفره، ۴ مبل تک نفره، ۰ میزبان یا ۱ کاناپه سه نفره، ۲ مبل تک نفره، ۲ میزبان) خریداری می‌شوند. البته همه مبل‌ها قابلیت سفارشی سازی داشته و می‌توان به صورت دلخواه، با توجه به سلیقه و نوع خانه آن‌ها را خریداری کرد. نکته‌ای که در مورد ست مبل وجود دارد این است که مبلهای کلاسیک و استیل کاناپه دو نفره ندارند و این نوع کاناپه تنها در مبل‌های راحتی وجود دارد.

اما ست هشت نفره که به تازگی مورد استقبال قرار گرفته و بسیاری هنگام خرید مبل آن را انتخاب می‌کنند، در واقع به سبک مبل ترک یا همان مبل ترکیه ای است. در این ست‌ها معمولا دو کاناپه سه نفره همراه با دو مبل تکی انتخاب میشوند که کاناپه‌ها روبروی هم قرار گرفته و مبل‌های تک نفره نیز روبری هم قرار می‌گیرند. در این سبک چیدمان یک محیط خودمانی و دوست داشتنی برای دور همی های دوستانه و گفتگوهای شبانه بوجود می‌آید. برخی از افراد نیز که خانه کوچک دارند و دنبال ست مبل جمع و جور و کوچک هستند، جای کاناپه‌های سه نفره از کاناپه یا همان مبل دو نفره انتخاب کرده و یک ست مبل شش نفره نقلی دوست داشتنی و جمع و جور برای خانه خود خریداری می‌کنند. از طرفی نیز افرادی که به دنبال خرید مبل برای خانه‌های بزرگ و وسیع هستند، ست مبلمان ۱۲ نفره، ۱۴ نفره یا حتی بیشتر را همراه با ست ناهارخوری انتخاب می‌کنند.

خرید ناهار خوری | مدل های جدید میز نهارخوری با قیمت مناسب

ناهار خوری یکی از ملزومات هر خانه‌ای به حساب می‌آید که علاوه بر فراهم کردن فضایی راحت برای غذا خوردن، نقش مهمی نیز در دکوراسیون خانه ایفا می‌کند. به همین دلیل نیز خرید ناهارخوری یا در واقع ست میز و صندلی ناهارخوری معمولا همراه با خرید مبلمان انجام می‌شود تا تم کلی خانه رعایت شده و هارمونی رنگ و طرح دکوراسیون خانه رعایت شود.

انواع مدل های جدید ناهارخوری نیز همانند مدلهای مبلمان، به سه دسته کلی کلاسیک، استیل یا همان سلطنتی و راحتی تقسیم می‌شوند و سایر مدل‌ها و طرح‌ها نیز زیرمجموعه‌ای از این سبک‌ها هستند. برای نمونه نهارخوری اسپرت یا نهارخوری مدرن را می‌توان زیرمجموعه‌ای از مدل ناهار خوری راحتی دانست و یا نهارخوری چپندر را می‌توان زیرمجموعه‌ای از سبک کلاسیک و یا سلطنتی دانست که در آن پشت صندلی‌ها پارچه ای نبوده و با ظرافت خاصی منبت کاری شده است.

مبل کلاسیک کاترینا

قیمت مبل استیل قیمت مبل راحتی قیمت میز ناهار خوری تولید مبل و تخت تهران تولید مبل و تخت کرج بهترین فروشگاه مبل در ایران قیمت مبل چستر فروشگاه مبل کرج قیمت تختخواب دونفره

مبل کلاسیک کارملا

قیمت مبل استیل قیمت مبل راحتی قیمت میز ناهار خوری تولید مبل و تخت تهران تولید مبل و تخت کرج بهترین فروشگاه مبل در ایران قیمت مبل چستر فروشگاه مبل کرج قیمت تختخواب دونفره

مبل چستر ریکاردو

قیمت مبل استیل قیمت مبل راحتی قیمت میز ناهار خوری تولید مبل و تخت تهران تولید مبل و تخت کرج بهترین فروشگاه مبل در ایران قیمت مبل چستر فروشگاه مبل کرج قیمت تختخواب دونفره

مبل ال الیزه

قیمت مبل استیل قیمت مبل راحتی قیمت میز ناهار خوری تولید مبل و تخت تهران تولید مبل و تخت کرج بهترین فروشگاه مبل در ایران قیمت مبل چستر فروشگاه مبل کرج قیمت تختخواب دونفره

تخت خواب سلطنتی

قیمت مبل استیل قیمت مبل راحتی قیمت میز ناهار خوری تولید مبل و تخت تهران تولید مبل و تخت کرج بهترین فروشگاه مبل در ایران قیمت مبل چستر فروشگاه مبل کرج قیمت تختخواب دونفره

ناهارخوری کلاسیک اسپارتا

ناهارخوری کلاسیک اسپارتا

قیمت مبل استیل قیمت مبل راحتی قیمت میز ناهار خوری تولید مبل و تخت تهران تولید مبل و تخت کرج بهترین فروشگاه مبل در ایران قیمت مبل چستر فروشگاه مبل کرج قیمت تختخواب دونفره

ناهرخوری کلاسیک کارملا

 قیمت مبل استیل  قیمت مبل راحتی  قیمت میز ناهار خوری  تولید مبل و تخت تهران  تولید مبل و تخت کرج  بهترین فروشگاه مبل در ایران  قیمت مبل چستر  فروشگاه مبل کرج  قیمت تختخواب دونفرهتولیدی و فروشگاه مبل و  تختخواب و میز ناهار خوری یعقوب زاده

آدرس:فردیس،کانال غربی،بسمت مشکین دشت ،نرسیده به پمپ بنزین ،پلاک ۲

شماره تماس :۰۹۱۲۴۳۰۱۶۷۱

ابراهیم ورمزیاری

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.