بهترین رنگ مبلمان + عکس رنگ

0

یکی از نکته های مهم که باید اهمیت زیادی به آن بدهید رنگ مبلمان است که می توانید تاثیر بسزای در دکوراسیون منزلتان و روحیه افراد بگذارد . رنگ مبلمان بستگی به چندین نکته دارد که باید با در نظر گرفتن همه نکات بهترین انتخاب را داشته باشید توصیه ما به شما عزیزان این است که در هنگام خرید مبل ، رنگ مبلمان را به بهترین نحو انتخاب نماید که با هر بار تغییر وسایل منزل مجبور به عوض کردن رنگ مبل های خود نشوید .

 

انتخاب بهترین رنگ

در انتخاب بهترین رنگ مبلمان به نکته های بسیاری باید توجه داشته باشید . اگر منزل بسیار شیک و هماهنگی در تصور خود دارید سعی کنید رنگ مبلمان و حتی رنگ پارچه مبلمان خود را متناسب با رنگ های وسایل خانه خود انتخاب نماید. اگر قصد دارید مبل خود را در سالن پذیرایی قرار دهید به فضا و نور دهی منزل خود توجه داشته باشید اگر فضای منزلتان کوچک است یعی کنید از رنگ های روشن استفاده کنید تا فضا را بزرگ تر و زیباتر به نمایش بگذارد و اگر فضای منزل بزرگی در دسترس دارین می توانید از رنگ های ترکیبی تیره و روشن استفاده نماید تا فضای دلنشین داشته باشید .

 

انتخاب بهترین طرح و رنگ

 

انتخاب بهترین رنگ و طرح به چندین عوامل بستگی دارد . یکی از این عوامل ست کردن رنگ و طرح مبلمان را با سایر وسایل منزل ، به این صورت که اگر دکوراسیون منزلتان به سبک کلاسیک است سعی کنید مبلمانی با طرح کلاسیک بخرید.ست کردن مبلمان با سایر وسایل منزل ، دکوراسیون را به صورت شیک و هماهنگ به نمایش می گذارد و همواره از دیدن آن حس خوبی دریافت خواهید کرد .

مثلا ست کردن رنگ مبلمان با رنگ فرش یا رنگ پرده ها یکی از پر کاربرد ترین روش برای ست کردن می باشد .به یاد داشته باشید برای ست کردن رنگ مبلمان با رنگ های استفاده شده در سالن پذیرایی حتما نیاز نیست همه ی رنگ های وسایل دکوراسیون منزل ست باشند ، بلکه شما می توانید از رنگ های ترکیبی و سایه های مختلف رنگی چیدمانی متفاوت و زیبا در منزل خود به نمایش بگذارید .

 

اصول انتخاب رنگ برای پارچه مبل

معمولا انتخاب کردن رنگ پارچه مبل به مواردی همچون رنگ کاغذ دیواری ، رنگ فرش و پرده ، رنگ و طرح وسایل دیگر و … بستگی دارد که در ادامه در مورد آن ها به طور مختصر توضیحی می دهیم . اما این نکته را به یاد داشته باشید در انتخاب رنگ پارچه مبلی به غیر از مواردی که باید در نظر داشته باشید مهم ترین نظر، سلیقه ی خود افراد می باشد .

انتخاب مدل‌های دو رنگ

 

یکی از رایج ترین و زیباترین رنگ ها برای مبل ، انتخاب رنگ ترکیبی می باشد به این صورت که مثلا کاناپه ها به یک رنگ و مبل های تکی به یک رنگ دیگر .امروزه این روش جزو محبوب ترین انتخاب ها در مبل های راحتی می باشد . مثلا ست کردن رنگ فرش با کاناپه و ست کردن رنگ پرده ها با مبل های تکی . این مدل انتخاب کردن رنگ ها معمولا مبل ها را بسیار شیک تر به نمایش می گذارد .

 

دقت به رنگ کاغذ دیواری و کفپوش

 

یک نکته بسیار مهم دیگر در انتخاب رنگ توجه به رنگ کاغذ دیواری و کفپوش های منزل می باشد . پیشنهاد می کنیم برای هر چه بهتر شدن دکوراسیون منزلتان سعی کنید رنگی انتخاب کنید که در زیباتر شدن دکوراسیون بشدت تاثیر گذار باشد .

حتما می دانید که بعضی رنگ ها در کنار هم اصلا زیبا نمی شود و سبب می شود مبل بی روح شود به همین جهت سعی کنید در انتخاب کردن رنگ ها اطلاعاتی در مورد رنگ ها در کنار هم داشته باشید تا دکوراسیون منزلتان طبق سلیقه خود زیبا و بینظیر شود .

پرهیز از استفاده کردن یک رنگ

 

به طور کلی در هیچ جای منزل استفاده کردن از یک رنگ را پیشنهاد نمی دهیم مخصوصا برای پارچه مبلی .البته همه این ها بر می گیردد به نظر و سلیقه شخصی شما ولی استفاده کردن از یک رنگ برای پارچه مبلی سبب خنثی بودن و بی روح شدن دکوراسیون منزل می شود . در دکوراسیونی می شود از تک رنگ استفاده کرد که تمامی وسایل خانه از یک رنگ باشد .

 

کلام آخر

 

همان طور که گفته شد یکی از فاکتور های بسیار مهم برای خرید مبلمان انتخاب طرح و رنگ پارچه و رنگ مبل می باشد .از همین رو به شما عزیزان توصیه می کنیم که در انتخاب کردن هر کدام به اندازه کافی دقت نماید .

همان طور که می دانید انتخاب های بسیاری می شود برای رنگ مبلمان انجام داد ولی باید بدانید که صرفا نمیشود بر اساس سلیقه و نظر شخصی خود این کار را انجام داد . در این راستا برای انتخاب کردن رنگ پارچه و رنگ مبلمان پارامتر های مهمی همچون اندازه فضای منزل ، سبک و طرح دکوراسیون منزل ، رنگ فرش، رنگ پرده و … تاثیر گذار است . در اخر با رعایت کردن تمامی نکات حتما می توانید بهترین گزینه را انتخاب نماید .

اگر نیاز به مشاوره داشتید میتوانید از مشاوران مبلمان ملایر که یکی از بهترین دیزاین کارهای ایران هستند مشاوره بگیرید.

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.