ممکن است شما دوست داشته باشید
5 نظرات
  1. جواد می گوید

    چندین‌ بار من تا الان درگیر واشر بودم
    یه تعمیر کار یه روشی را بهم گفت دیگه واشر نزد
    حتی جنت آن پاره شده بود و ماشین همه آبش رفته بود بیرون و آب نداشت و موتور داغ داغ شد و حتی ماشین خاموش شد بازم واشر نزد
    راهکار استفاده از واشر مسی است
    در استان فارس فلکه فرودگاه شخصی است به نام استاد شاپور یا هر شخص دیگری که کارش واشر ساخت واشر مسی است به صورت دست ساز است مراجعه کنید

    وقتی واشر مسی تهیه و انداختید پس از پیمودن ۳۰۰ تا ۵۰۰ کیلومتر زمانی که ماشین گرم است مجددا به تعمیر کار مراجعه و قالپاق ماشین را سریع باز کنید چون ۱۰ دقیقه بیشتر کار ندارد و مجددا یه ترکمتر روی مهره های سیلندر آن میندازیم ومهره ها را محکم میکنیم تا خوب کمپرس شود .
    عمری میشودو دیگه واشر نمیزند.

  2. علی می گوید

    مشگل پژونداشتن منبع اب اضافس مثل بقیه ماشیناجدای ازجنس بدسرسیلندروواشر که جالبه حتی تومدلای بالاهم دنبال گزاشتن وامتحان کردن این موردنیستن

  3. محمد می گوید

    با عرض سلام انوقت اینکار که سما میکنید میخوام بدونم درب رادیات پژو سوپاپ نداره که عمل هواگیری انجام بشه درسته

  4. مهرزاد می گوید

    سلام یه دونه کلیپ هم من دیدم مثل سیستم پراید که منبه اب داره درست کرده بودن فکر کنم اونم خوب باشه بازم ممنون بابت کلیپ جالبتون

  5. مورتضی کلانی می گوید

    سلام ماشین من پژو پارس معمولی هست در رادیاتور از داخل گل چرب میگیرروشو میگن سیلندر ترک خورده میخوام بدونم درسته وراه برطرف کردن مشکل چیست ویه نوعی چسب هست می‌ریزی داخل موتور بهمراه آب ومیره جای که ترک خورده رو پر میکنه آیا با این کار میشه مشکل رو حل کرد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.