توقیف خودروی ۵۰ میلیاردی قاچاق در کرج

0

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز از توقیف یک دستگاه خودروی بنز قاچاق به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در شهر کرج خبر داد.
سرهنگ محمد معظمی گودرزی، معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در حین گشت زنی در مناطق مرکزی شهر کرج به یک دستگاه خودروی سواری بنز دارای پلاک گذر موقت مشکوک شدند و دستور توقف آن را صادر کردند.

قیمت بی ام و ۵۲۸i مشخصات ب ام و ۵۲۸i معایب و مزایای ب ام و ۵۲۸i مقایسه بنز با بی ام و بنز بهتره یا بی ام و بهترین خودرو آلمانی قیمت مرسدس بنز E250 مشخصات مرسدس بنز E۲۵۰ معایب و مزایای مرسدس بنز E۲۵۰ مقایسه خودرو مشاوره خرید خودرو مراکز کارشناسی خودرو در تهران

او افزود: پس از توقف خودرو، ماموران با بررسی مدارک آن متوجه شدند خودرو مدارک معتبر گمرکی ندارد و به صورت قاچاق وارد کشور شده است که بلافاصله خودرو را توقیف و راننده آن به پلیس اقتصادی منتقل کردند.

امنیت و راحتی معامله شما را تضمین می‌کنیم!

با کارنامه خودروی خود را بدون کمیسیون نقد کن

اگر قصد داری ماشینتو بفروشی،الان وقتشه…

فروش بی‌دردسر ماشینتو تجربه کن!

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز با بیان این که ارزش خودروی قاچاق مکشوفه توسط کارشناسان ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این زمینه پرونده تشکیل و برای ادامه مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی منتقل شد.

منبع:باشگاه خبرنگاران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.