خطر انفجار گاز Cng بیشتر است یا Lpg ؟

2

گاز به دو دسته CNG و LPG تقسیم می‌شود.

به گزارش کارستان، گازی که در کشور ما استفاده می‌شود CNG است که نسبت به بنزین آلایندگی کمتری دارد. اما به دلیل تصفیه نشدن گاز در پالایشگاه این گاز خاصیت خورندگی قطعات را پیدا می‌کند و علت این امر، وجود گوگرد فراوان در گاز است که متأسفانه خودروهای گازسوز را به سرعت فرسوده می‌کند.

علت انفجار مخزن cng انفجار مخزن گاز LPG انفجار کپسول گاز دلایل انفجار ماشین آموزش تعمیرات cng اثرات گاز cng روی خودرو بهترین مخزن سوخت CNG تعمیرات تخصصی cng جنس مخزن گاز cng روشن شدن چراغ cng عیب یابی cng تفاوت گاز CNG با گاز LPG مزایا و معایب گاز LPG

اما اغلب مردم بر این باورند که گاز CNG بهتر از LPG است که این نظر کاملاً اشتباه است.

برای برطرف کردن مشکل خودروهای گازسوز یا باید پالایشگاه‌های گاز، آن را تصفیه کنند و یا سازندگان قطعات باید محصولات خود را برای خودروهای گازسوز، با کیفیت‌تر و مقاوم‌تر در برابر خوردگی بسازند.

علاوه بر این فشار گاز داخل مخزن های LPG در حدود ۲۰ بار(واحد سنجش فشار) می باشد و این درحالی است که فشار گاز CNG در داخل مخزن حدود ۳۰۰ بار می باشد.

امنیت و راحتی معامله شما را تضمین می‌کنیم!

با کارنامه خودروی خود را بدون کمیسیون نقد کن

اگر قصد داری ماشینتو بفروشی،الان وقتشه…

فروش بی‌دردسر ماشینتو تجربه کن!

خیلی از دوستان و خریدارن از بوی بد گاز ال پی جی در ماشین نسبت به ال پی جی کردن ماشین خود دو دل هستن باید خدمت این دسته از دوستان عرض کنم اتفاقا بوی بد گاز ال پی جی به سود هست چراکه با اومدن بود شما متوجه میشید ماشینتون نشتی داره و سریع ماشین رو نشتگیری می کنید ولی گاز سی ان جی هیچگونه بویی نداره و شما وقتی متوجه میشید که سقف ماشین بچسپه به سقف جایگاه سوخت گیری؟؟؟؟

ممکن است شما دوست داشته باشید
2 نظرات
  1. امیر می گوید

    نویسنده این مقاله یه آدم بی سواد اگه نشتی داشته باشه ال پی جی چنان شعله ور بشه که نگو حالا از ما گفتن

  2. علی فرحناکی می گوید

    سلام من میخواهم ماشینم رو دوگانه سوز کنم. گاز ال پی جی بذارم.این هم شماره موبایلمه.09182339300 علی فرحناکی.خواهشا کمکم کنید ماشینم رو دوگانه سوز کنم.ممنون از لطف شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.