معرفی خودرو چانگان C385

0

در جریان کنفرانس خبری که دیروز توسط مسئولان شرکت چانگان برگزار شد، محصول جدید این شرکت با نام C385 به صورت رسمی معرفی شد.

”با نگاهی به جلوپنجره­ی بدون منفذ چانگان C385، هویت این محصول به عنوان یک خودروی برقی به راحتی آشکار می­‌شود.“این محصول جدید که عنوان نخستین محصول استراتژیک چانگان در بخش خودروهای برقی را به خود اختصاص داده، بر روی پلتفرم کاملاً جدیدی شکل گرفته است، که مخصوص خودروهای برقی طراحی و ساخته شده. علاوه‌براین، بسیاری از فناوری­‌های هوشمند و پیشرو در صنعت خودروسازی هم در چانگان C385 بکار گرفته شده است، تا این خودرو از سایر رقبای خود متمایز باشد.

ابعاد چانگان امکانات چانگان شرکت چانگان قیمت چانگان مشخصات چانگان قیمت شاسی بلند چانگان نمایندگی چانگان معرفی خودرو

آن‌طور که از تصاویر منسوب به C385 دریافت می­‌شود، بدنه این خودرو با فرمی شبیه به مدل‌های فست­‌بک طراحی شده است، البته شباهت‌هایی هم به چانگان UNI-V دارد.

چانگان C385 چراغ‌های باریک و تیزگوشه جلو، دستگیره­ مخفی درها، خطوط شکسته روی بخش جانبی و رینگ‌های مشکی و نقره‌­ای، طرحی آینده‌­نگرانه و مدرن را به معرض نمایش می‌­گذارد. با نگاهی به جلوپنجره­ بدون منفذ چانگان C385، هویت این محصول به عنوان یک خودروی برقی به راحتی آشکار می­‌شود. چراغ‌های عقب در هماهنگی با چراغ‌های جلو و با فرم زاویه‌­دار طراحی شده و به واسطه اجزای داخل آن و نحوه ارتباط با شیشه عقب، طرحی بدیع را نمایش می­‌دهد.
طراحی نمای عقب چانگان C385

https://cdn.bama.ir/uploads//BamaImages/News/7b9bf7b8-da99-41db-8b3c-2133e4682890/Content/02637654924493048250.jpg

چانگان C385 به سامانه کمکی پارک APA7.0 از طریق ریموت مجهز شده است، که نمونه مشابه ندارد و قادر است علاوه بر داخل و خارج کردن خودرو از پارکینگ، به صورت کاملاً خودکار فضای خالی برای پارک را مورد جستجو قرار داده و سپس بدون نیاز به راننده، عملیات پارک را انجام دهد.

ویژگی جالب دیگر چانگان C385 را باید در سیستم گرمایشی پیشرفته این خودرو دانست که قادر به فراهم نمودن حرارت ۲۰ درجه سانتی‌گراد به مدت ۵ دقیقه در مناطق سردسیر است، تا مجموعه باتری خودرو عملکرد بهتری داشته باشد. به لطف فناوری بازیابی گرما، شعاع حرکتی این خودرو بین ۴۰ تا ۷۰ کیلومتر افزایش می‌­یابد.

هنوز هیچ اطلاعات رسمی از قدرت پیشرانه و زمان عرضه چانگان C385 منتشر نشده است.

مترجم : باما

منبع : min.news

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.