معرفی نسخه‌ای خاص از ام‌وی آگوستا سوپرولوچی Ago

0

به منظور گرامیداشت یاد و خاطره راننده ایتالیایی مسابقات یعنی جیاکومو آگوستینی (Giacomo Agostini)، شرکت ام‌وی آگوستا اقدام به عرضه یک مدل تولید محدود نموده است. این محصول که با نام سوپرولوچی Ago معرفی شده، براساس سوپرولوچی ۸۰۰ شکل گرفته است، که نخستین بار در سال ۲۰۲۰ رونمایی شد.

قیمت موتور آگوستا مشخصات ام‌ وی آگوستا F4CC ام وی آگوستا 2018 مجله موتورسیکلت بهترین موتور سیکلت ها قیمت موتور سیکلت معرفی موتور سیکلت

برای یادآوری کسب ۳۱۱ پیروزی توسط آگوستینی، قرار است تنها ۳۱۱ نمونه از سوپرولوچی Ago تولید شود.

هر نمونه از سوپرولوچی Ago به کیت قطعات بدنه مزین شده است، که شامل اگزوز پیکان شکل هم می­‌شود که شبیه به فرم خروجی اگزوز موتورسیکلت‌های مسابقه‌­ای پنجاه سال پیش است. از سه خروجی مشکی رنگ اگزوز سوپرولوچی Ago، دو تا در سمت راست و یکی در سمت چپ بدنه قرار گرفته و البته اجازه تردد در معابر اروپا را به همراه دارد.

درپوش فیبرکربنی مخزن سوخت، بند چرمی درپوش، روکش متفاوت صندلی، روکش edition series برای بدنه، اهرم‌های قرمز و ECU اختصاصی برای این مدل، از ویژگی­‌های خاص ام‌وی آگوستا سوپرولوچی Ago به شمار می‌­آید.


نسخه‌ای خاص از موتورسیکلت ام‌وی آگوستا سوپرولوچی Ago

بدنه سوپرولوچی Ago با الهام از موتورسیکلت ام‌وی آگوستا متعلق به آگوستینی در دهه ۶۰ میلادی، با قرمز scarlet در نیمه بالایی و نقره­‌ای در بخش پائین رنگ‌آمیزی شده است. البته از رنگ زرد درخشان هم برای تزئین اطراف عدد ۱ روی بخش جانبی بدنه و اطراف چراغ جلو استفاده شده است. رقم ۱ به منظور یادآوری قهرمانی آگوستینی در گرندپری ۳۵۰ و ۵۰۰ روی بدنه سوپرولوچی Ago حک شده است.

امنیت و راحتی معامله شما را تضمین می‌کنیم!

با کارنامه خودروی خود را بدون کمیسیون نقد کن

اگر قصد داری ماشینتو بفروشی،الان وقتشه…

فروش بی‌دردسر ماشینتو تجربه کن!

قوای حرکتی سوپرولوچی Ago از پیشرانه ۳ سیلندر مایع/خنک ۱۲ سوپاپ DOHC به حجم ۷۹۸ سی‌­سی تامین می‌شود، که ۱۴۷ اسب­‌بخار قدرت و ۸۸ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند و به ورودی هوا و خروجی اگزوز از جنس تیتانیوم متصل شده است.


نسخه‌ای خاص از موتورسیکلت ام‌وی آگوستا سوپرولوچی Ago

برای یادآوری کسب ۳۱۱ پیروزی توسط آگوستینی، قرار است تنها ۳۱۱ نمونه از سوپرولوچی Ago تولید شود، که در ۱۵ نمونه نخست، امضای آگوستینی هم روی محفظه سوخت حک شده است تا این محصول را به گزینه­‌ای جالب برای مجموعه­‌داران بدل نماید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.