اجرت تعمیر مکانیکی و جلوبندی سمند معمولی ،EF7 ،رانا و دنا سال 1403
نرخ تعمیرات و خدمات در تعمیرگاه تهران ، هزینه تعمیر گیربکس سمند چقدر است ؟ تعویض واشر سرسیلندر سمند EF7 چنده؟ ،اجرت تعمیر کامل موتور سمند سورن ،اجرت تعویض تسمه تایم سمند EF7 ،اجرت تعمیر و یا تعویض جلوبندی خودرو
در این جدول می توانید شرح خدمات و اجرت مکانیکی و جلوبندی قسمت های مختلف خودروی سمند بنزینی ،سمند دوگانه سوز و سمند elx و سمند EF7 , همچنین رانا و دنا بخوانید و هنگام مراجعه به تعمیرگاه از قیمت ها اطلاع داشته باشید .
اجرت و هزینه تعمیرات تمام قسمت های مکانیکی و جلوبندی خودرو سمند معمولی ، سمند دوگانه سوز ،سمند EF7 ،سمند سورن ،سورن پلاس ، رانا و دنا معمولی می باشد.
(قیمت ها به ریال است)
دنا | رانا | EF7 سمند | سمند دوگانه | سمند | شرح خدمات | ردیف |
87,000,000 | 79,000,000 | 84,000,000 | 67,000,000 | 62,000,000 | تعمیر کامل موتور | 1 |
70,000,000 | 62,000,000 | 62,000,000 | 50,000,000 | 48,000,000 | تعویض رینگ و یاتاقان و باز و بست سرسیلندر و کارتل | 2 |
50,000,000 | 25,000,000 | 48,000,000 | 22,000,000 | 22,000,000 | پیاده و سوار کردن موتور و متعلقات جهت شاسی کشی | 3 |
30,000,000 | 20,000,000 | 28,000,000 | 19,000,000 | 17,000,000 | تعمیر کامل سرسیلندر | 4 |
5,900,000 | 5,700,000 | 5,900,000 | 2,400,000 | 2,100,000 | باز و بست منیفولد هوا | 5 |
8,400,000 | 9,600,000 | 8,400,000 | 6,600,000 | 6,600,000 | باز و بست منیفولد دود | 6 |
4,800,000 | 2,100,000 | 4,800,000 | 2,100,000 | 2,100,000 | تعویض واشر گلویی اگزوز | 7 |
11,900,000 | 0 | 11,900,000 | 0 | 0 | تعویض دنده میل سوپاپ CVVT | 8 |
24,800,000 | 7,500,000 | 24,800,000 | 8,400,000 | 8,400,000 | باز و بستن کارتل و تعویض اویل پمپ | 9 |
9,900,000 | 3,300,000 | 9,900,000 | 0 | 0 | تعویض اورینگ های پایه فیلتر | 10 |
2,100,000 | 1,500,000 | 2,100,000 | 1,500,000 | 1,500,000 | تعویض فشنگی روغن | 11 |
4,500,000 | 1,200,000 | 0 | 3,000,000 | 3,000,000 | تعویض شلنگ های بخار روغن | 12 |
5,900,000 | 3,300,000 | 5,900,000 | 2,800,000 | 2,800,000 | تعویض واشر درب سوپاپ | 13 |
0 | 0 | 0 | 6,600,000 | 6,600,000 | فیلرگیری یا شیم بندی سوپاپ | 14 |
9,900,000 | 0 | 9,900,000 | 0 | 0 | باز و بست اویل ماژول | 15 |
5,700,000 | 9,900,000 | 5,400,000 | 5,700,000 | 5,100,000 | تعویض واتر پمپ و باز و بستن تسمه دینام | 16 |
9,200,000 | 6,600,000 | 9,200,000 | 4,800,000 | 4,200,000 | تعویض تسمه و بلبرینگ تایمینگ | 17 |
2,400,000 | 1,500,000 | 2,400,000 | 2,100,000 | 2,100,000 | تعویض تسمه دینام | 18 |
4,800,000 | 2,100,000 | 4,800,000 | 2,100,000 | 2,100,000 | تعویض فولی سر میل لنگ و باز و بست تسمه دینام | 19 |
5,900,000 | 2,100,000 | 5,900,000 | 2,100,000 | 2,100,000 | تعویض تسمه سفت کن و غلتک ها | 20 |
دنا | رانا | EF7 سمند | سمند دوگانه | سمند | شرح خدمات | ردیف |
8,400,000 | 3,300,000 | 5,100,000 | 4,200,000 | 4,200,000 | تعویض کاتالیست | 21 |
2,400,000 | 1,200,000 | 2,400,000 | 1,200,000 | 1,200,000 | تعویض شمع | 22 |
8,400,000 | 6,600,000 | 8,000,000 | 2,800,000 | 2,800,000 | باز و بست متعلقات جهت تعویض انژکتور | 23 |
5,100,000 | 3,000,000 | 5,100,000 | 3,300,000 | 3,300,000 | تعویض هوزینگ ترموستات | 24 |
3,000,000 | 1,500,000 | 3,000,000 | 1,500,000 | 1,500,000 | تعویض ترموستات | 25 |
2,800,000 | 1,900,000 | 3,300,000 | 2,400,000 | 2,400,000 | تعویض رادیاتور آب | 26 |
2,400,000 | 2,400,000 | 0 | 0 | 0 | تعویض منبع انبساط | 27 |
1,500,000 | 1,500,000 | 1,500,000 | 1,500,000 | 1,500,000 | هواگیری و ریختن ضدیخ | 28 |
0 | 1,900,000 | 0 | 0 | 0 | تعویض شلنگ از منبع به سه راهی | 29 |
0 | 1,000,000 | 0 | 0 | 0 | تعویض شلنگ از رادیاتور به منبع انبساط | 30 |
0 | 8,400,000 | 0 | 0 | 0 | تعویض شیلنگ پلیمری | 31 |
2,100,000 | 1,500,000 | 2,100,000 | 1,500,000 | 1,500,000 | تعویض شیلنگ باالی رادیاتور | 32 |
5,900,000 | 2,100,000 | 5,900,000 | 2,400,000 | 2,400,000 | تعویض شیلنگ پایین رادیاتور | 33 |
2,100,000 | 2,400,000 | 2,100,000 | 1,500,000 | 1,500,000 | تعویض شیلنگ بخاری کوتاه | 34 |
2,800,000 | 2,100,000 | 2,800,000 | 2,800,000 | 2,800,000 | تعویض شیلنگ بخاری بلند | 35 |
0 | 0 | 0 | 4,200,000 | 4,200,000 | تعویض سه راهی آب پشت موتور | 36 |
1,500,000 | 1,200,000 | 1,500,000 | 1,500,000 | 1,500,000 | تعویض فشنگی آب | 37 |
9,200,000 | 2,800,000 | 9,200,000 | 3,000,000 | 2,800,000 | تعویض پایه دسته موتور راست | 38 |
3,000,000 | 2,100,000 | 3,000,000 | 2,400,000 | 2,100,000 | تعویض دسته موتور راست | 39 |
2,800,000 | 2,100,000 | 2,800,000 | 2,100,000 | 2,100,000 | تعویض دسته موتور چپ ( زیر باتری ) | 40 |
دنا | رانا | EF7 سمند | سمند دوگانه | سمند | شرح خدمات | ردیف |
0 | 2,100,000 | 0 | 0 | 0 | تعویض دسته موتور پایین درجا | 41 |
6,600,000 | 5,900,000 | 6,600,000 | 5,900,000 | 5,900,000 | تعویض دسته موتور پایین و باز و بستن پلوس | 42 |
توافقی | توافقی | توافقی | توافقی | توافقی | تعویض باک بنزین | 43 |
4,200,000 | 2,400,000 | 4,200,000 | 2,400,000 | 2,400,000 | تعویض پمپ بنزین | 44 |
1,200,000 | 1,200,000 | 1,200,000 | 1,200,000 | 1,200,000 | تعویض فیلتر بنزین | 45 |
5,700,000 | 3,300,000 | 5,700,000 | 3,300,000 | 3,300,000 | تعویض شلنگ رفت بنزین | 46 |
5,700,000 | 3,300,000 | 6,600,000 | 3,300,000 | 3,300,000 | تعویض شلنگ برگشت بنزین | 47 |
4,800,000 | 2,800,000 | 4,800,000 | 2,800,000 | 2,800,000 | تعویض منبع کنیستر | 48 |
23,800,000 | 20,200,000 | 22,900,000 | 20,200,000 | 20,200,000 | تعمیر کامل گیربکس | 49 |
16,500,000 | 12,500,000 | 15,600,000 | 13,000,000 | 13,000,000 | تعویض دیسک و صفحه و بلبرینگ | 50 |
2,400,000 | 2,100,000 | 2,400,000 | 2,100,000 | 2,100,000 | تعویض سیم کالچ | 51 |
4,200,000 | 2,100,000 | 4,200,000 | 2,400,000 | 2,400,000 | تعویض کائوچویی پدال کالچ | 52 |
1,200,000 | 1,200,000 | 1,200,000 | 1,200,000 | 1,200,000 | تعویض بوش های دوشاخه کالچ | 53 |
1,500,000 | 1,500,000 | 1,500,000 | 1,500,000 | 1,500,000 | تعویض قیفی گیربکس | 54 |
8,400,000 | 4,200,000 | 4,200,000 | 4,200,000 | 4,200,000 | تعویض لیور دنده داخل اتاق | 55 |
2,800,000 | 2,800,000 | 2,800,000 | 2,800,000 | 2,800,000 | تعویض ماهک تقسیم دنده روی رام | 56 |
1,500,000 | 1,200,000 | 1,200,000 | 1,200,000 | 1,200,000 | تعویض ماهک دنده هر کدام | 57 |
5,900,000 | 0 | 5,900,000 | 5,900,000 | 5,900,000 | تعویض دنده کیلومتر داخل گیربکس | 58 |
2,800,000 | 2,100,000 | 2,800,000 | 2,100,000 | 2,100,000 | تعویض سنسور کیلومتر | 59 |
1,500,000 | 1,500,000 | 1,500,000 | 1,500,000 | 1,500,000 | تعویض کاسه نمد ته میل لنگ | 60 |
دنا | رانا | EF7 سمند | سمند دوگانه | سمند | شرح خدمات | ردیف |
5,000,000 | 5,000,000 | 5,000,000 | 5,000,000 | 5,000,000 | باز و بستن پلوس راست و تعویض کاسه نمد پلوس | 61 |
5,300,000 | 5,300,000 | 5,300,000 | 5,300,000 | 5,300,000 | باز و بستن پلوس راست و تعویض بلبرینگ پلوس | 62 |
3,300,000 | 3,300,000 | 3,300,000 | 3,300,000 | 3,300,000 | باز و بست پلوس چپ و تعویض کاسه نمد پلوس | 63 |
5,000,000 | 5,000,000 | 5,000,000 | 5,000,000 | 5,000,000 | تعویض سرپلوس یا گردگیر پلوس | 64 |
5,000,000 | 5,000,000 | 5,000,000 | 5,000,000 | 5,000,000 | تعویض مشعلی یا گردگیر پلوس راست | 65 |
3,300,000 | 3,300,000 | 3,300,000 | 3,300,000 | 3,300,000 | تعویض مشعلی یا گردگیر پلوس چپ | 66 |
12,400,000 | 12,400,000 | 15,800,000 | 15,800,000 | 15,800,000 | تعویض رام زیر موتور | 67 |
4,200,000 | 4,200,000 | 4,200,000 | 4,200,000 | 4,200,000 | تعویض کمک های جلو هر عدد | 68 |
3,300,000 | 3,300,000 | 3,300,000 | 3,300,000 | 3,300,000 | باز و بستن طبق و تعویض بوش هر طرف | 69 |
1,500,000 | 1,500,000 | 1,500,000 | 1,500,000 | 1,500,000 | تعویض میل موج گیر جلو هر طرف | 70 |
1,800,000 | 2,300,000 | 1,800,000 | 1,800,000 | 1,800,000 | تعویض قرقری فرمان هر طرف | 71 |
1,300,000 | 1,500,000 | 1,300,000 | 1,300,000 | 1,300,000 | تعویض سیبک فرمان هر طرف | 72 |
2,500,000 | 0 | 2,500,000 | 2,500,000 | 2,500,000 | تعویض سیبک زیر کمک هر طرف | 73 |
3,100,000 | 2,300,000 | 3,100,000 | 3,100,000 | 3,100,000 | تعویض الستیک های چاکدار موج گیر | 74 |
6,600,000 | 6,600,000 | 6,600,000 | 6,600,000 | 4,400,000 | تعویض بلبرینگ چرخ جلو و باز و بستن سگدست هر طرف | 75 |
1,900,000 | 1,900,000 | 1,900,000 | 1,900,000 | 1,900,000 | میزان فرمان دستی | 76 |
2,400,000 | 2,400,000 | 2,400,000 | 2,400,000 | 2,400,000 | میزان فرمان با دستگاه | 77 |
19,800,000 | 16,500,000 | 19,800,000 | 19,800,000 | 19,800,000 | باز و بست اکسل جهت تعمیرات | 78 |
0 | 5,800,000 | 0 | 0 | 0 | باز و بستن ژامبون هر طرف | 79 |
2,100,000 | 2,100,000 | 2,100,000 | 2,100,000 | 2,100,000 | تعویض کمک عقب هر طرف | 80 |
دنا | رانا | EF7 سمند | سمند دوگانه | سمند | شرح خدمات | ردیف |
2,500,000 | 3,300,000 | 2,500,000 | 2,500,000 | 2,500,000 | تعویض توپی چرخ عقب و بلبرینگ هر طرف | 81 |
3,300,000 | 3,300,000 | 3,300,000 | 3,300,000 | 3,300,000 | تعویض شفت بلبرینگ چرخ عقب هر طرف | 82 |
16,000,000 | 16,000,000 | 16,000,000 | 16,000,000 | 16,000,000 | باز و بستن جعبه فرمان و تعمیر کامل جعبه فرمان | 83 |
5,700,000 | 3,300,000 | 3,300,000 | 3,300,000 | 3,300,000 | تعویض پمپ هیدرولیک | 84 |
8,400,000 | 6,600,000 | 6,600,000 | 6,600,000 | 6,600,000 | تعمیر پمپ هیدرولیک | 85 |
4,200,000 | 4,800,000 | 2,100,000 | 2,100,000 | 2,100,000 | تعویض منبع هیدرولیک | 86 |
5,000,000 | 5,800,000 | 5,000,000 | 5,000,000 | 5,000,000 | تعویض شلنگ فشار قوی هیدرولیک | 87 |
2,300,000 | 5,800,000 | 2,300,000 | 2,300,000 | 2,300,000 | تعویض شلنگ فشار ضعیف هیدرولیک | 88 |
2,000,000 | 0 | 2,000,000 | 2,000,000 | 2,000,000 | تعویض شلنگ هیدرولیک از منبع به جعبه فرمان | 89 |
5,900,000 | 8,400,000 | 5,900,000 | 5,900,000 | 5,900,000 | تعویض پایه دینام | 90 |
1,800,000 | 1,500,000 | 1,800,000 | 1,800,000 | 1,800,000 | تعویض گردگیر فرمان چپ | 91 |
9,700,000 | 1,500,000 | 9,700,000 | 9,700,000 | 9,700,000 | تعویض گردگیر فرمان راست | 92 |
3,600,000 | 0 | 3,600,000 | 3,600,000 | 3,600,000 | تعویض کمک فرمان | 93 |
4,500,000 | 0 | 4,500,000 | 3,600,000 | 3,600,000 | تعویض لوله های کمک فرمان | 94 |
4,600,000 | 5,500,000 | 4,600,000 | 4,600,000 | 4,600,000 | تعویض چهارشاخه فرمان | 95 |
5,800,000 | 5,500,000 | 5,800,000 | 5,800,000 | 5,800,000 | باز و بستن تلسکوپی فرمان | 96 |
9,900,000 | 6,600,000 | 6,600,000 | 6,600,000 | 6,600,000 | تعویض بوستر و باز و بستن پدال | 97 |
12,500,000 | 7,500,000 | 7,500,000 | 7,500,000 | 7,500,000 | تعویض موتور ABS و کالیبراسیون | 98 |
2,100,000 | 2,100,000 | 2,100,000 | 2,100,000 | 2,100,000 | تعویض سنسور ABS چرخ جلو هر طرف | 99 |
5,900,000 | 4,200,000 | 4,200,000 | 4,200,000 | 4,200,000 | تعویض پمپ ترمز | 100 |
دنا | رانا | EF7 سمند | سمند دوگانه | سمند | شرح خدمات | ردیف |
1,700,000 | 2,000,000 | 1,700,000 | 1,700,000 | 1,700,000 | تنظیم غربیلک فرمان | 101 |
9,100,000 | 8,300,000 | 9,100,000 | 9,100,000 | 9,100,000 | تعمیر کامل جلوبندی بدون کمک | 102 |
2,900,000 | 1,500,000 | 2,900,000 | 2,900,000 | 2,900,000 | تعویض کالیپر چرخ جلو | 103 |
4,200,000 | 2,800,000 | 4,200,000 | 4,200,000 | 4,200,000 | تعویض دیسک چرخ جلو دو طرف | 104 |
2,100,000 | 1,500,000 | 2,100,000 | 2,100,000 | 2,100,000 | تعویض شلنگ ترمز جلو هر طرف | 105 |
1,700,000 | 1,700,000 | 1,700,000 | 1,700,000 | 1,700,000 | تعویض لنت جلو دو طرف | 106 |
2,800,000 | 2,800,000 | 2,800,000 | 2,800,000 | 2,800,000 | بازدید لنت چهار چرخ و رگالژ ترمز دستی | 107 |
1,500,000 | 1,500,000 | 2,100,000 | 2,100,000 | 2,100,000 | تعویض سنسور ABS چرخ عقب | 108 |
2,100,000 | 0 | 0 | 0 | 0 | تعویض کالیپر چرخ عقب | 109 |
2,800,000 | 2,800,000 | 0 | 0 | 0 | تعویض دیسک چرخ عقب دو طرف | 110 |
0 | 0 | 2,800,000 | 2,800,000 | 2,800,000 | تعویض کاسه چرخ عقب دو طرف | 111 |
3,000,000 | 3,000,000 | 3,000,000 | 3,000,000 | 3,000,000 | تعویض سیلندر ترمز چرخ عقب هر طرف | 112 |
2,100,000 | 2,100,000 | 2,100,000 | 2,100,000 | 2,100,000 | تعویض شلنگ ترمز عقب | 113 |
2,800,000 | 2,400,000 | 0 | 0 | 0 | تعویض لنت عقب دیسکی دو طرف | 114 |
0 | 0 | 3,000,000 | 3,000,000 | 3,000,000 | تعویض لنت عقب کاسه ای دو طرف | 115 |
3,000,000 | 3,000,000 | 3,000,000 | 3,000,000 | 3,000,000 | تعویض سیم ترمز دستی راست | 116 |
3,000,000 | 3,000,000 | 3,000,000 | 3,000,000 | 3,000,000 | تعویض سیم ترمز دستی چپ | 117 |
3,000,000 | 0 | 3,000,000 | 3,000,000 | 3,000,000 | تعویض سیم ترمز دستی بلند | 118 |
8,400,000 | 4,200,000 | 5,900,000 | 4,200,000 | 4,200,000 | تعویض تفنگی ترمز دستی | 119 |
شماره تلفن های رسیدگی به شکایات
سازمان بازرگانی استان تهران : ۱۲۴
اتاق اصناف تهران : ۸۵۵۴۳۲۰۱ و ۸۵۵۴۳۲۰۰
اتحادیه صنف تعمیرکاران خودرو تهران : ۷۷۵۳۱۶۱۴
نکته : اجرت های إیل بصورت تقریبی می باشد و بستگی به جا و کارکرد مکانیک متغیر می باشد و تاریخ این نرخ های جدول ذیل در سال 1400 می باشد.
هزینه تعمیر انواع قسمت های پژو پارس /سمند و۴۰۵ | |
نوع خدمات و تعمیرات | اجرت و هزینه (به تومان) |
دیاگ | ۱۰۰۰۰۰ |
تنظیم موتور کامل با شستشوی انژکتور | ۴۰۰۰۰۰ |
تعویض شمع /وایر /کوئل | ۲۰۰۰۰۰ |
تعویض ریل سوخت | ۲۰۰۰۰۰ |
تعویض پمپ بنزین با صافی بنزین | ۳۵۰۰۰۰ |
تعویض ضدیخ رادیاتور | ۱۰۰۰۰۰ |
تعویض لنت جلو جفت طرف | ۱۵۰۰۰۰ |
تعویض لنت عقب جفت طرف با ریگلاژ | ۲۵۰۰۰۰ |
تعویض سیلندر ترمز چرخ عقب یک طرف با هواگیری چهار چرخ | ۲۵۰۰۰۰ |
تعویض لنت جلو با دیسک چرخ دو طرف | ۲۰۰۰۰۰ |
تعمیر لوازم ترمز چرخ جلو یک طرف با هواگیر چهار چرخ | ۲۵۰۰۰۰ |
تعویض بلبرینگ چرخ عقب یک طرف | ۲۵۰۰۰۰ |
تعویض بلبرینگ چرخ جلو یک طرف | ۳۰۰۰۰۰ |
تعویض سیم ترمز دستی با لنت عقب | ۵۵۰۰۰۰ |
تعمیر اکسل عقب (بلبرینگ ژامبون /تعویض کامل اکسل) | ۱۲۰۰۰۰۰ |
تعویض کمکهای جلو دوطرف | ۵۰۰۰۰۰ |
تنظیم ارتفاع کامل عقب وجلو | ۵۰۰۰۰۰۰ |
اجرت تعمیر جلوبندی کامل(سیبک/موج گیر/طبق بامیزان فرمان) | ۷۰۰۰۰۰ |
تعمیر جعبه فرمان بدون هیدرولیک | ۵۰۰۰۰۰ |
تعمیر جعبه فرمان هیدرولیک(شیر فرمان وپمپ هیدرولیک) | ۲۰۰۰۰۰۰ |
تعمیر تلسکوپی فرمان | ۵۰۰۰۰۰ |
میزان فرمان ایبرک دار | ۴۰۰۰۰ |
تعویض گردگیر پلوس دو طرف | ۲۵۰۰۰۰ |
تعویض کله پلوس دو طرف | ۲۵۰۰۰۰ |
تعمیر یا تعویض سه شاخه پلوس دو طرف | ۲۵۰۰۰۰ |
تعمیر یا تعویض مشعلی پلوس دو طرف | ۲۵۰۰۰۰ |
تعویض کاسه نمد پلوس دو طرف | ۲۵۰۰۰۰ |
رفع نشتی کامل گیربکس | ۱۲۰۰۰۰۰ |
تعویض دیسک وصفحه کلاج | ۱۰۰۰۰۰۰ |
تعمیر کامل گیربکس | ۲۰۰۰۰۰۰ |
تعویض لیور دنده کلاج با میل ماهک وخرچنگی | ۳۰۰۰۰۰ |
تعویض سیم کلاج | ۱۰۰۰۰۰ |
تعویض فلایویل کلاج | ۵۰۰۰۰۰ |
رفع نشتی ته میل لنگ( تعویض کاسه نمد ته میل لنگ ) | ۵۰۰۰۰۰ |
رفع نشتی کارتل (باز وبست کارتل)با تعویض اویل پمپ | ۵۰۰۰۰۰ |
تعویض تسمه دینام با هرزگرد دینام دو عدد | ۱۵۰۰۰۰ |
تعویض تسمه تایم با بلبرینگ تایم | ۲۰۰۰۰۰ |
تعمیر یا تعویض واتر پمپ | ۲۵۰۰۰۰ |
تعویض دسته موتور پایین و بالا | ۱۵۰۰۰۰ |
فیلرگیری با شیم گیری و تعویض واشر درب سوپاپ | ۵۰۰۰۰۰ |
تعمیر یا تعویض میل سوپاپ | ۵۰۰۰۰۰ |
بازوبست سرسیلندر پژو پارس /سمند و۴۰۵ | ۱۰۰۰۰۰۰ |
باز و بست سرسیلندر با کارتل(تعویض واشر سرسیلندر /بوش پیستون /رینگ پیستون ویاتاقان متحرک) | ۲۰۰۰۰۰۰ |
تعمیر اساسی (موتور /گیربکس /سرسیلندر /میل لنگ /پیستون /…) | ۴۰۰۰۰۰۰ |
عیب یابی کامل موتور /گیربکس/ جلوبندی /سیستم برقی | ۴۰۰۰۰۰ |
تعمیر یا تعویض استارت و باتری | ۲۰۰۰۰۰ |
تعمیر یا تعویض دینام وباتری | ۴۰۰۰۰۰ |
تعویض چراغ های جلو | ۳۰۰۰۰۰ |
تعمیر یا تعویض ترموستات با فشنگی آب وتعویض رله فن وفن | ۱۵۰۰۰۰ |
تعویض روغن کامل (روغن /فیلتر روغن/ فیلتر هوا /فیلتر بنزین/تنظیم باد /روغن گیربکس واسکازین…) | ۱۰۰۰۰۰ |
کارشناسی در خرید خودرو (تشخیص رنگ/کم کردن کیلومتر/موتوری /فنی وجلوبندی) | ۲۰۰۰۰۰ |
اجرت شیم گیری ۴۰۰۰۰۰ هزار تومان |
اگر شما نیز به یک مکانیکی مراجعه کردین و اجرت و نرخی که مکانیک و باتری ساز بابت خدماتی که انجام داده از شما دریافت کرده است در بخش ارسال پیام ها به اشتراک بگذارید.
کارستان
بابا چیو مکانیک تعمیر کنه این قطعات کدومش میشه تعمیر کرد از نظر من نباید رحم مشتری کرد چون هر قطعه براش تعمیر کردی اخر سر میگه تعمیر کردنش که جواب نمیده میگفتی تا نو بخرم این دستمزد ها نصبت به ماشینتون هیچه
دسخوش.دمت گرم
این قیمت های نوشتین اجرت تعمییر کار این جا همه تعویض کار هستن
این قیمتها را یک مکانیک از خودش زده و گرنه قیمت اتحادیه خیلی کمتر از این قیمتها هست
بنده خدا منظورش قیمت به ریال است نه تومان
دقیقا اشتباه زده تومان
داداش ببخشید ماشین نمیخوان بخرن میخوان تعمیر کنن
یه زره دیگه قیمتا تو ببر بالاتر بابا
واقعیت قیمت هارا زده این بنده خدا.قبول دارم که بالاست ولی هیچ جای ایران قیمت اتحادیه نمیگیرن.همین الان من دوتا بوش کمک عقب پژو را عوض کردم 400 هزارتومن دستمزد گرفت…
زااااارت
این قیمت ها چیین خیلی عجله داری برا پولدار شدن برو
سلام با این قیمتهایی که شما زدی یه خودرو نو بخری بهتره تا بری پیش تعویض کار چونکه تعمیر کار خودرو کم پیدا میشه ۹۰درصد فقط اسمشون مکانیکه
آی گفتی دمت گرم برادر بزرگوار،در سیستان و بلوچستان خدانکنه ماشینت خراب بشه پوست آدم رو میکنن مکانیک های ناشی و نابلد،یا پاکستانی هستند یا ازجای دیگه ای آمدن و قسم خوردن که پدرِ مردم رو دربیارن،چی بگم دلِ همه خونه و مسئولین در خواب ناز هیچی سرجاش نیست این قسمت از کشور خصوصا چابهار
دمت گرم