معرفی جگوار F-Type مدل ۲۰۲۲

0

جگوار F-Type به همراه پیشرانه ۸ سیلندر مجهز به سوپرشارژر به ایالات متحده وارد شده است.

جگوار F-type ۲۰۲۲ با بدنه کلاسیک و گزینه‌های موتور V-۸ یک خودروی اسپرت به نظر می آید. بر خلاف شورلت کوروت یا پورشه ۷۱۸ باکستر و ۷۱۸ کیمن، نیروی مورد نیاز جگوار در جلوی راننده قرار دارد. این خودرو با موتور ۵ لیتری V-۸ سوپرشارژ می تواند بین ۴۴۴ تا ۵۷۵ اسب بخار قدرت تولید کند.

شرکت جگوار محصولات جدید جگوار تازه های خودرو مجله خودرو مجله خودرو کارستان

این خودرو در ۲ مدل کوپه و کارنوتیبل عرضه می‌شود، کابین آن کلاستروفوبیک است و مدل‌های دراپ تاپ فضای ذخیره‌سازی کمتری نسبت به کوپه‌های کوچک دارند. مدل F-type سال ۲۰۲۲ نیز قیمت اولیه بالاتری نسبت به دیگر رقیبان دارد.

نوع F اکنون فقط با موتور V-۸ موجود است. برای سال ۲۰۲۲، جگوار موتور توربو چهارسیلندر  استاندارد قبلی و همچنین V-۶ سوپرشارژ اختیاری را کنار می‌گذارد. این بدان معناست که نسخه F – P۴۵۰ که به تازگی نامگذاری شده است، دارای یک موتور ۵.۰ لیتری سوپرشارژ ۴۴۴ اسب بخاری است.

https://cdn.yjc.news/files/fa/news/1400/10/29/15502769_318.jpg

این یک نسخه تنظیم‌شده از V-۸ با قدرت ۵۷۵ اسب‌بخار است که نوع R با عملکرد بالاتر را تحریک می‌کند، که همچنان فقط با سیستم چهارچرخ متحرک عرضه می‌شود. P۴۵۰ جدید به صورت استاندارد با دیفرانسیل عقب، چرخ‌های ۲۰ اینچی، ترمز‌های عقب به روز شده و سیستم اگزوز فعال عرضه می‌شود. P۴۵۰ R-Dynamic سیستم چهار چرخ محرک، تزئینات بیرونی مشکی و مجموعه‌ای متفاوت از چرخ‌ها را اضافه می‌کند.

این خودرو به صورت استاندارد با صندلی‌های چرمی و میکرو جیر، فرمان قابل تنظیم، سیستم استریوی مریدین و سنسور‌های پارک جلو و عقب عرضه می‌شود.

به غیر از کوروت، F-type ۲۰۲۲ تنها خودروی اسپرت دیگر در کلاس خود است که موتور V-۸ را ارائه می‌دهد. حتی مدل پایه P۴۵۰ با موتور ۵.۰ لیتری سوپرشارژ ۴۴۴ اسب بخاری و دیفرانسیل عقب یا چهار چرخ متحرک، از مدل‌های 6 سیلندر باکستر و کیمن است که با ۴۱۴ اسب بخار قدرت دارند.

https://cdn.yjc.news/files/fa/news/1400/10/29/15502767_765.jpg

نسخه پیشرفته F-type R دارای ۵۷۵ اسب بخار قدرت و ۵۱۶ پوند فوت گشتاور است که با سیستم چهار چرخ متحرک استاندارد و همان گیربکس اتوماتیک هشت سرعته P۴۵۰ ارائه می شود که می تواند در ۳.۵ ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.