لباس جدید مدلیستا برای لکسوس LX + عکس

0

چهارمین نسل از لکسوس LX با مدل 2022 در ماه اکتبر درحالی معرفی شد که باوجود برخی تغییرات فنی، تحول چندانی در طراحی ظاهری آن اتفاق نیفتاده است.

حذف شرط: تازه های خودرو تازه های خودروحذف شرط: محصولات جدید لکسوس محصولات جدید لکسوسحذف شرط: قیمت لکسوس LX‏ قیمت لکسوس LX‏حذف شرط: مشخصات لکسوس LX570 مشخصات لکسوس LX570حذف شرط: مشخصات لکسوس LX600 مشخصات لکسوس LX600حذف شرط: معایب لکسوس LX570 معایب لکسوس LX570حذف شرط: آپشن های لکسوس LX آپشن های لکسوس LXحذف شرط: بهترین شاسی بلند بهترین شاسی بلندحذف شرط: لکسوس ساخت کجاست لکسوس ساخت کجاستحذف شرط: مجله خودرو مجله خودروحذف شرط: دنیای خودرو دنیای خودروحذف شرط: مجله خودرو کارستان مجله خودرو کارستان

این پکیج تنها تغییرات ظاهری را دربرگرفته و هیچگونه پیشنهادی برای فضای داخلی و یا بخش فنی لکسوس LX ارائه نکرده است.اما با شروع سال جدید میلادی، تیونر زیرمجموعه تویوتا یعنی مدلیستا زمان را برای اعمال تغییر بر لکسوس LX هدر نداده و یک کیت بدنه جدید برای آن پیشنهاد کرده است. هرچند که قطعات این مجموعه تحولات اساسی برای LX به همراه نداشته است، اما افزایش خشونت ظاهری آن را نمی­‌توان کتمان کرد.

قطعات الحاقی به سپرهای جلو و عقب که در بخش عقب فرمی همچون باله دارد، جزئیات نقره­‌ای از جنس استیل ضدزنگ و رینگ‌های 22 اینچی آلومینیومی، تغییرات درنظرگرفته شده برای لکسوس LX توسط مدلیستا است. این پکیج تنها تغییرات ظاهری را دربرگرفته و هیچگونه پیشنهادی برای فضای داخلی و یا بخش فنی لکسوس LX ارائه نکرده است.

لکسوس LX در ایالات متحده با پیشرانه 3.5 لیتری توئین توربو شش سیلندر به فروش می­‌رسد، که 409 اسب­‌بخار قدرت و 650 نیوتن‌متر گشتاور را از طریق جعبه‌دنده 10 سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها انتقال می­‌دهد. استفاده از پلتفرم و فناوری جدید، کاهش 200 کیلوگرمی وزن نسل جدید لکسوس LX را به همراه آورده، درحالی‌که زوایای ورود و خروج بدون تغییر باقیمانده است.

لکسوس LX در سه ماهه اول سال 2022 وارد نمایندگی­‌های این شرکت در ایالات متحده خواهد شد. بنابراین افرادی که خواهان تغییر ظاهر خودرویشان باشند می‌­توانند از این زمان به مدلیستا مراجعه کنند. همانطور که قبلا اشاره شد، تغییرات پیشنهادی مدلیستا چندان وسیع نیست اما همین مجموعه را می‌توانیم به عنوان نقطه شروع درنظر بگیریم و امیدوار باشیم که در آینده با تغییرات بیشتر برای ظاهر و مشخصات فنی این خودرو همراه شود.

منبع:باما ،موتور1

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.