معرفی خودرو جدید سوزوکی S-Cross

0

در بین انبوهی از خودروهای کراس‌­اور، سوزوکی SX4 اِس کراس نتوانست آن‌طور که باید نظر مخاطبان و رسانه­‌ها را به سوی خود جلب کند. این خودرو که نخستین بار در سال ۲۰۰۶ معرفی شد و در اروپا تحت نام فیات سه‌­دیچی به فروش رسید، اکنون با تحولات اساسی وارد نسل سوم خود شده است.

سوزوکی، S-Cross را یک مدل کاملاً جدید معرفی کرده است، اما با مطالعه ابعاد این خودرو می­‌توان دریافت که با یک فیس‌لیفت اساسی طرف هستیم.

محصولات جدید سوزوکی شرکت سوزوکی جدیدترین خودروهای وارداتی تازه های خودرو مجله خودرو کارستان مجله خودرو معرفی خودرو دنیای خودرو

در نخستین گام، اسم قبلی یعنی SX4 کنار گذاشته شده و این خودرو از این پس با نام S-Cross شناخته خواهد شد. طراحی ظاهری نیز هرچند زیباترین در رده خود نیست، اما کاملاً متحول شده و با هویت یک خودروی شاسی‌­بلند بیشتر هماهنگی دارد. این مجموعه شامل جلوپنجره بزرگ به رنگ مشکی پیانو، چراغ‌های LED جلو با نواری بین آن‌ها، حاشیه پلاستیکی گلگیرها، چراغ‌های شفاف عقب و سپر عقب با طرحی مشابه خودروهای آفرودر، چهره کاملاً جدیدی از S-Cross به معرض نمایش گذاشته است.

امنیت و راحتی معامله شما را تضمین می‌کنیم!

با کارنامه خودروی خود را بدون کمیسیون نقد کن

اگر قصد داری ماشینتو بفروشی،الان وقتشه…

فروش بی‌دردسر ماشینتو تجربه کن!

به واسطه این موارد، خودروساز ژاپنی S-Cross را یک مدل کاملاً جدید معرفی کرده است، اما با مطالعه ابعاد این خودرو می­‌توان دریافت که با یک فیس‌لیفت اساسی طرف هستیم. طول، عرض، ارتفاع و فاصله بین محورهای سوزوکی S-Cross به ترتیب برابر با ۴.۳، ۱.۷۸۵، ۱.۵۸۵ و ۲.۶ متر اعلام شده، که با نسل دوم SX4 اِس کاملاً برابر است.


سوزوکی S-Cross

مهمترین تغییر فضای کابین سوزوکی S-Cross، نمایشگر ۹ اینچی لمسی با پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اتو است، اما سایر موارد همچون خروجی­‌های تهویه، کنترل تهویه، اهرم تعویض دنده و انتخابگر حالت رانندگی، مستقیما از مدل قبلی به S-Cross منتقل شده است.

در زیر کاپوت این خودرو، پیشرانه ۱.۴ لیتری توربوشارژ بنزین‌سوز با فناوری هیبرید-خفیف قرار گرفته که با خروجی ۱۲۷ اسب­‌بخار قدرت و ۲۳۵ نیوتن‌متر گشتاور، این کراس‌­اور را ظرف ۹.۵ ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت می‌رساند. این رقم در نسخه چهارچرخ محرک به ۱۰.۲ ثانیه افزایش می‌­یابد.

این خودرو با جعبه‌دنده شش سرعته دستی یا خودکار قابل سفارش است.


سوزوکی S-Cross

فروش سوزوکی S-Cross از ماه آینده میلادی در اروپا آغاز می­‌شود، درحالی‌که مشتریان ساکن در آمریکای جنوبی، آسیا و اقیانوسیه باید تا سال ۲۰۲۲ منتظر بمانند.

مترجم : باما

منبع : motor1.com

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.