صف‌های خرید و فروش سهام -11 بهمن

0

در ساعت ۹:۴۰ شاخص کل بورس با رشد یک هزار و ۴۷۸ واحد در ارتفاع یک میلیون ۲۸۶ هزار و ۱۲۶ واحدی قرار گرفت.

شاخص کل بورس تهران، امروز دوشنبه (۱۱ بهمن) در ابتدای معاملات با رشد ۶۱۰ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۲۸۵ هزار واحدی قرار گرفت.

در ساعت ۹:۴۰ شاخص کل بورس با رشد یک هزار و ۴۷۸ واحد در ارتفاع یک میلیون ۲۸۶ هزار و ۱۲۶ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با افت ۱۲۲ واحد در ارتفاع ۳۲۷ هزار و ۶۳۷ واحدی قرار گرفت.

اخبار بورس و سهام زمان بازگشایی نماد ایران خودرو بررسی سهام ایران خودرو سود سهام ایران خودرو سود سهام سایپا بهترین نماد بورسی بهترین سهام بنیادی در بورس بهترین سهام خودرویی دلایل رشد سهام ایران خودرو افزایش سرمایه شرکت سایپا قیمت سهام سایپا

سه نماد شتران، فملی و فولاد بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس در این دقایق داشته اند. شتران، شبندر و شپنا پرتراکنش‌ترین نماد‌های این دقایق بازار است

شاخص فرابورس نیز با رشد ۳۵ واحدی در ارتفاع ۱۷ هزار و ۵۶۵ واحدی قرار گرفت. زاگرس بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس در این دقایق داشته است. تجلی نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار است.

در ساعت ۱۰:۳۰ شاخص کل بورس با رشد ۵ هزار و ۵۴۳ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۲۹۰ هزار و ۱۹۰ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد یک هزار و ۳۵۵ واحدی در ارتفاع ۳۲۹ هزار و ۱۱۴ واحدی قرار گرفت.

سه نماد فولاد، شتران و خودرو بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس در این دقایق داشته اند. شتران نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار است.

شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۵۱ واحدی در ارتفاع ۱۷ هزار و ۵۸۱ واحدی قرار گرفت. فرابورس پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق فرابورس است. در این دقایق ۸۹ نماد در صف خرید و ۵۷ نماد در صف فروش هستند.

در ساعت ۱۲:۲۵ شاخص کل بورس با رشد ۹ هزار و ۴۳۳ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۲۹۴ هزار و ۹۱ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۲ هزار و ۸۱۰ واحدی در ارتفاع ۳۳۰ هزار و ۶۵۸ واحدی ایستاد.

سه نماد وبملت، فولاد و شتران بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس در این دقایق داشته اند. شتران نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار است. شاخص کل فرابورس با رشد ۸۵ واحدی در ارتفاع ۱۷ هزار و ۶۱۵ واحدی قرار گرفت.

سه نماد زاگرس، شگویا و هرمز بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس تا به این لحظه داشته اند. تجلی نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق فرابورس است. فرآورده نفتی نیز برترین گروه صنعتی این دقایق است.

همچنین بیشترین حجم معاملات به ترتیب به نماد‌های خاورح، خودرو و شتران متعلق است. در نماد‌های حگردش، دشیری و ثنظام نیز شاهد حجم‌های مشکوک بودیم. در نماد‌های پتایر، وکار و اخابر شاهد ورود پول هوشمند و در نماد‌های جهرم، حگردش و ثبات شاهد خروج پول هوشمند بودیم.

منبع:خبرنگاران جوان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.