خریدار نیسان مرتکب قتل شد

0

16 مهر امسال، صدای فریادهای نگهبان یک ساختمان نیمه‌ساز در حالی که از مردم کمک می‌خواست تا سارقان خودرویی را دستگیر کنند به گوش رسید.

به دنبال فریادهای مرد 30 ساله، اهالی محل و افرادی که داخل کارگاه ساختمانی بودند، خود را به او رساندند و متوجه شدند مرد جوان بر اثر تصادف به‌شدت زخمی شده است، بنابراین او را به بیمارستان منتقل کردند.
مرد مجروح که وضعیت وخیمی داشت در تحقیقات گفت: صاحب پروژه ساختمانی، خودروی نیسانی را برای فروش در فضای مجازی آگهی کرده بود. روز حادثه دو مرد تماس گرفته و برای دیدن خودرو به پروژه ساختمانی آمدند. من به همراه صاحب خودرو و دو نفر دیگر برای نشان دادن خودرو، به محل قرار با دو خریدار که مقابل پروژه بود، رفتیم. خریداران اصرار داشتند که خودرو را آزمایش کنند، اما صاحب خودرو مدعی بود که چون خودرو صفر است، نیازی به این کار نیست.
او ادامه داد: بعد از دقایقی صاحب پروژه و دو دوستش برای انجام کاری آنجا را ترک کردند و من با دو مرد خریدار تنها ماندم. ناگهان آنها با تهدید مرا از خودرو بیرون انداختند. خواستم مانع آنها شوم که سارقان به عمد مرا زیر گرفته و با خودروی نیسان از محل متواری شدند.
گزارش مرگ
با گذشت 48 ساعت از بستری شدن مرد جوان، او به علت شدت جراحات وارده فوت کرد و مرگ مرد جوان به بازپرس محمد حسن زارعی اعلام شد. با گزارش این مرگ، بازپرس جنایی دستور تحقیقات برای شناسایی و دستگیری سارقان جنایتکار را صادر کرد.
در حالی که هیچ رد و سرنخی از متهمان در دست نبود، به دستور بازپرس شعبه اول دادسرای امور جنایی تهران، تحقیقات گسترده برای یافتن متهمان ادامه یافت. تا اینکه با تحقیقات فنی پیچیده، کارآگاهان موفق شدند یکی از متهمان به‌نام اردلان را شناسایی کنند.
در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد اردلان در شهرستان رباط کریم تردد دارد و پس از هماهنگی‌های قضایی بلافاصله کارآگاهان راهی رباط کریم شدند. با زیر نظر گرفتن محل تردد متهم در نهایت عصر 10 بهمن، یکی از متهمان پرونده دستگیر شد.
گرچه مرد جوان منکر سرقت خودروی نیسان و قتل است اما در مواجهه حضوری با سه شاهد پرونده، هر سه او را به‌عنوان یکی از خریداران قلابی شناسایی کرده‌اند. به دستور بازپرس جنایی؛ متهم جوان در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار داده شد و بررسی‌ها در این رابطه ادامه دارد.

منبع:روزنامه ایران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.