کارت خودرو چند روزه صادر میشود؟

0

کارت ماشین , مهم ترین کارتیست که باید همیشه همراه خود داشته باشید , زیرا نشاندهنده این موضوع اس که شما مالک خودرو هستید و یا خودرویی که سوار شده اید دزدی نیست و می توان آن را استعلام کرد .

کارت ماشین چند روزه میاد

بیایید تصور کنیم شما ۱ مهر برای به نام زدن و پلاک گذاری وارد تعویض پلاکی های شهرتان می شوید . در ابتدا که مدارک مورد نظر را دادید و پلاک و برگه سبر ( سند ماشین ) به نام شما خورد ، به شما می گویند : کارت ماشین به همین آدرس در سند ماشنینتان ارسال می شود کمی صبور باشید .

خب شما ۱ مهر پلاک کردید اما هر چقدر صبر می کنید خبری از کارت خودرو شما نیست ! دقیقا ۲۵ الی ۳۰ روز کاری طول می کشد که شما کارت خودروی خود را دریافت کنید .

مفقود شدن کارت ماشین پیگیری کارت ماشین از ناجا پیگیری تلفنی کارت خودرو کارت خودرو چیست پلیس راهور ناجا خرید و فروش خودرو سامانه پیگیری کارت ماشین

اگر ما خانه نبودیم و کارت ماشین را برگشت زدند چکار باید کنیم ؟

بعضی وقت ها کاری پیش می آید که ما در خانه نیستیم و باید حتما به کارمان برسیم . خب مامور پست به آدرس شما می آید و وقتی نبودید کارت را نگه داشته و به اداره پستی که در آن کار می کند تحویل می دهد تا شما سراغ آن را بگیرید .

پس مهم نیست که اصلا حتما در آدرس حضور داشته باشید شما می توانید ۳ ماه بعد هم به سراغ کارت خودروی خود بروید و کارتتان را به راحتی با کد ملی و برگ سبز خودرو تحویل بگیرید .

اگر کارت خودروی ما گم شود باید چکار کنیم ؟

گاهی وقتها یا مدارک آدم گم می شود و یا بدتر از آن این است که دزدیده می شود و دست بر قضاء کارت خودروی شما هم در کیفتان بوده است .خب باید چکار کنیم ؟

ساده ترین راه این است که به پلیس +۱۰ همراه با سند خودرو و دیگر مدارک حضور پیدا کنید و به راحتی در خواست کارت المثنی داشته باشید . در این حالت حدودا ۳۰ الی ۴۰ روز طول می کشد تا کارت خودرو برای شما صادر شده و به دست شما برسد .

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.