تمام تجهیزات تعمیرگاهی شما را تامین می کنیم.

0

برای ایجاد هر کسب و کاری به ابزار و یا دستگاه های مخصوص آن شغل را نیاز است. داشتن ابزار و یا وسیله های به روز به بالا بردن کیفیت و سرعت کار شما کمک می کند.

یکی از این مشاغلی که به کیفیت و سرعت بالایی نیاز دارد، تعمیر گاه های خودرو است.

تعمیرگاه های خودرو شامل بخش های مختلفی است. در ادامه تک تک بخش های تعمیرگاه خودرو را به اختصار مورد بررسی قرار خواهیم داد.

فقط به یاد داشته باشید که به مجموعه جزئیاتی که در تعمیرگاه ها ذکر می شود، تجهیزات تعمیرگاهی می گوییم.

تعویض روغنی

تعویض روغنی ها یکی از اصلی ترین قسمت های تعمیرگاه های خودرو هستند.

تعویض روغن موتور خودروها و سرویس هایی نظیر تعویض فیلترهوا، تعویض فیلتر روغن، تعویض فیلتر بنزین و …. در این تعمیرگاه ها صورت میگیرد.

برای انجام هر یک از فرایندهای ذکر شده نیاز به دستگاه های خاصی است. یکی از کلیدی ترین و حیاتی ترین دستگاه هایی که به سهولت کار در تعویض روغنی ها کمک می کند، دستگاه ساکشن روغن موتور است. ساکشن های روغن موتور دو مدل برقی و بادی دارند.

سایر ابزارهایی که در تعویض روغنی ها استفاده می شود شامل فیلتر بازکن روغن، روغن کش، آچارآلات، جعبه بکس، کمپرسور باد، باد نیتروژن، پیمانه و قیف فلزی اشاره کرد.

آپاراتی

آپاراتی ها در بیشتر بخش ها شباهتی به تعویض روغنی ها دراد. آپاراتی کار تعمیر و تعویض لاستیک خودرو را انجام می دهد.

دستگاه های اصلی و اساسی که باید در آپاراتی ها دیده شود، دستگاه لاستیک دراور و بالانس چرخ است.

سایز ابزارهایی که در آپاراتی ها دیده می شود شامل بکس، جک سوسماری، آچارآلات، تایلیور، دستگاه تنظیم باد و درجه باد است.

 

مکانیکی خودرو

در مکانیکی خودرو ابزارهای بیشتری مورد استفاده قرار میگیرد. ابزارآلات مورد استفاده در مکانیکی های خودرو شامل انواع آچارآلات، جعبه بکس، آلن های 6 پر و ستاره ای، انواع انبردست، دم باریک، سیم چین، انبر قفلی، بکس بادی، جغجغه بادی، فرز بادی، انواع گریس پمپ ( سطلی، دستی، بادی)، جرثقیل، استند موتور و گیربکس و … استفاده می شود.

یکی از پیش برندها در بخش مکانیکی خودرو، ابزار مخصوص مکانیکی است که به کار شما سرعت می بخشند.

 

صافکاری

یکی از زیر مجموعه های تعمیرگاه ها و گاراژها، صافکاری ها هستند، در صافکاری ها هم ابزارهای مختلفی مورد استفاده قرار میگیرد.

از شاخص ترین ابزارهای صافکاری می توان به مشتی و قالب تنه، جک صافکاری، تگری کش، بادگیری بی رنگ، مکنده بادی و دستی و میله پی دی ار اشاره کرد.

 

باطری سازی

برق، قلب تپنده ی خودرو است. باطری سازها برای سهولت کار باید ابزارهایی مانند، شارژ باطری، تست باطری، تنظیم چراغ، شارژر استارتر و … استفاده کنند.

 

تجهیزات کارواش و شستشو

نظافت خودرو درکنار سلامت خودرو، از اهمیت بالایی برخوردار است. برای نظافت خودرو معمولا از کارواش های صنعتی و خانگی، جاروبرقی های صنعتی و کف پاش ها استفاده می شود.

 

به صنایع پیشرو اعتماد کنید

ما در فروشگاه صنایع پیشرو، کیفیت و اصالت کالاها را تضمین می کنیم.

چرا در دیجیکالا، کالا نمی فروشیم؟

بنا به سیاست هایی که دیجیکالا دارد، مجبور به فروش کالاها با 25 درصد افزایش قیمت در دیجیکالا هستیم.

اگر بخواهیم یک مثال ساده بزنیم، برای مثال یک کالایی که در سایت صنایع پیشرو به قیمت 10 میلیون فروخته می شود، با 25 درصد افزایش قیمت،مجبور به فروش کالا در دیجیکالا به قیمت 12 میلیون 500 هستیم.

از آنجایی که اصل فروش با قیمت پایین برای ما اهمیت بالایی دارد، بجای فروش در دیجیکالا، در فروشگاه اینترنتی صنایع پیشرو، کالاها را با پایین ترین قیمت ممکن در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

چرا کالاهای دست دو نمی فروشیم؟

کیفیت کالاها برای ما اهمیت بالایی دارد، از آنجایی که هیچ کنترلی برای فروش کالاهای دست دوم نمی توانیم داشته باشیم. در حال حاظر فروشگاه صنایع پیشرو صرفا کالاهای نو و وکیوم شده به فروش می رساند.

 

راه ارتباطی با ما

اگر تمایل به خرید تجهیزات تعمیرگاهی دارید می توانید از طریق سایت صنایع پیشرو با ما در ارتباط باشید.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.