فیس لیفت سانگ یانگ موسو برای بازار بریتانیا

0

شرکت سانگ‌یانگ به منظور ادامه رقابت با دو پیکاپ کهنه‌کار یعنی تویوتا هایلوکس و فورد رنجر، نسخه فیس‌لیفت از مدل موسو را به بازار بریتانیا وارد کرده است.

”سانگ‌یانگ موسو در چهار تریم EX , Rebel , Saracen و Rhino قابل سفارش است، که قیمت تریم پایه موسو ۲۳,۴۹۵ پوند اعلام شده.“بروزرسانی­‌های ارائه شده برای سانگ‌یانگ موسو بیشتر شامل موارد ظاهری شده است. طراحی جدید سپر جلو که جزئیات تازه‌­ای شامل فرم عمودی مه‌شکن‌ها و جلوپنجره بزرگ با نوارهای افقی کرومی را دربرگرفته از واضح‌ترین تحولات این خودروست. رینگ‌های ۱۸ اینچی با طرح جدید هم قابل توجه است، که البته برای تریم کامل این خودرو یعنی Saracen قابل سفارش است.

پیکاپ سانگ یانگ 2018 محصولات جدید سانگ یانگ سانگ یانگ ساخت کجاست سانگ‌ یانگ موسو XLV مشخصات سانگ‌ یانگ موسو 2019 بهترین پیکاپ های دنیا وانت پیکاب معرفی خودرو مجله خودرو تازه های خودرو

قوای حرکتی سانگ‌یانگ موسو ۲۰۲۲ از همان پیشرانه ۲.۲ لیتری ۴ سیلندر توربودیزل تامین می‌شود، که در مدل قبلی هم وجود داشت. خروجی این پیشرانه ۱۷۸ اسب‌­بخار قدرت و ۴۲۰ نیوتن‌متر گشتاور است که بسته به جعبه‌دنده شش سرعتی دستی استاندارد یا اتوماتیک، براساس اعلام سازنده رقم شتاب صفر تا صد کیلومتر برساعت این خودرو را به ترتیب به ۱۱.۳ یا ۱۱.۹ ثانیه خواهد رساند.

یکی از ویژگی­‌های مهم موسو که توسط سانگ‌یانگ اعلام شده، توانایی یدک‌کشی ۳.۵ تن بار است، ضمن­ این‌که ظرفیت حمل بار هم برابر با یک تن اعلام شده است.


فیس‌لیفت سانگ‌یانگ موسو برای بازار بریتانیا

نیروی پیشرانه موسو در حالت استاندارد به چرخ‌های جلو انتقال می‌یابد و تنها در هنگام نیاز بین تمام چرخ‌ها تقسیم می­‌شود. همین امر باعث کاهش مصرف سوخت این پیکاپ کره­‌ای به تنها ۷.۹۷ لیتر در صد کیلوتر شده است، که رقمی مناسب برای خودرویی با این جثه ارزیابی می­‌شود.

موسو در چهار تریم EX , Rebel , Saracen و Rhino قابل سفارش است. تجهیزات مدل استاندارد شامل رینگ‌های ۱۷ اینچی، چراغ‌های خودکار جلو، حسگر باران، شیشه‌­های برقی، تهویه مطبوع و سیستم رادیو DAB به همراه بلوتوث خواهد بود. قیمت تریم پایه موسو ۲۳,۴۹۵ پوند اعلام شده است.

https://cdn.bama.ir/uploads//BamaImages/News/a52703da-f42c-4ddc-b7f5-5710618ef4c9/article_637672178259024296_thumb_960_542.jpg
کابین سانگ یانگ موسو

در تریم Rebel موارد بیشتری شامل ریل سقفی، رکاب جانبی، مه‌شکن LED، فرمان با روکش چرمی و گرمکن، تهویه صندلی­‌های جلو و نمایشگر ۸ اینچی با پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اتو هم اضافه شده و قیمت پایه خودرو را به ۲۷,۴۹۵ پوند می­‌رساند.

https://cdn.bama.ir/uploads//BamaImages/News/a52703da-f42c-4ddc-b7f5-5710618ef4c9/article_637672178183871875_thumb_960_542.jpg

تریم Saracen با قیمت پایه ۳۰,۴۹۵ پوند، لوکس‌­تر از سایر مدل‌هاست و مجموعه قطعات مشکی بدنه، دی‌لایت LED، رینگ‌های ۱۸ اینچی با طرح جدید، حسگرهای جلو و عقب، کروزکنترل، دستیار تعویض خطوط، پایش نقاط کور، سیستم تهویه دومنطقه­‌ای، روکش چرم ناپا، تنظیم برقی صندلی‌­های جلو، گرمکن صندلی­‌های عقب، طرح متفاوت صفحه پشت آمپر، نمایشگر مرکزی ۹.۲ اینچی به همراه مسیریاب TomTom را نیز به همراه دارد.

https://cdn.bama.ir/uploads//BamaImages/News/a52703da-f42c-4ddc-b7f5-5710618ef4c9/article_637672178028357784_thumb_960_542.jpg
فیس‌لیفت سانگ‌یانگ موسو برای بازار بریتانیا

قیمت پایه نسخه پرچمدار سانگ‌یانگ موسو یعنی تریم راینو (Rhino) برابر با ۳۱,۴۹۵ پوند تعیین شده است. این مدل تنها نسخه از موسو است، که می‌­توان آن را با محفظه بار کشیده سفارش داد، که باعث افزایش ۳۱ سانتی‌متری طول این بخش می‌­شود. جعبه‌دنده شش سرعته اتوماتیک، رینگ‌های ۱۷ اینچی با تایرهای آفرود و نقش گرافیکی Rhino، از دیگر تغییرات این تریم نسبت به سایر نسخه­‌ها به شمار می­‌آید.

منبع : autoexpress.co.uk

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.