تحویل نخستین سری تیگارد X35 در نمایشگاه خودرو شیراز 1402

0

نخستین سری کراس اوور تیگارد X35 محصول شرکت سانیار موتور پارسیان در نمایشگاه خودرو شیراز 1402 به مشتریان توسط هلدینگ ارم (زارع) تحویل داده شد.

 فروش تیگارد X35
 قیمت تیگارد X35
 مشخصات تیگارد X35
 معایب و مزایای تیگارد X35
 نمایندگی تیگارد X35
 دفترچه راهنمای تیگارد X35
 نمایشگاه خودرو شیراز
 قیمت سانیار موتور
 شرکت سانیار موتور پارسیان

شرکت سانیار موتور پارسیان با کراس اوور تیگارد X35 در نمایشگاه خودرو شیراز حضور یافته و در حاشیه نخستین رویداد خودرویی سال جاری، نخستین سری از این خودرو را به مشتریان خود تحویل داد.

لازم به ذکر است که تحویل نخستین سری تیگارد X35 به مشتریان با حضور مدیران ارشد این شرکت و همچنین مدیران هلدینگ ارم خودرو (زارع) نماینده سانیار موتور در شیراز به مشتریان انجام شد و این شرکت هدایای ویژه ای را نیز به مشتریان همزمان با تحویل خودرو تقدیم کرد.

 فروش تیگارد X35
 قیمت تیگارد X35
 مشخصات تیگارد X35
 معایب و مزایای تیگارد X35
 نمایندگی تیگارد X35
 دفترچه راهنمای تیگارد X35
 نمایشگاه خودرو شیراز
 قیمت سانیار موتور
 شرکت سانیار موتور پارسیان

حضور سانیار موتور پارسیان با تیگارد ایکس 35 در نمایشگاه خودرو شیراز 1402

جدا از تحویل نخستین سری تیگارد X35 به مشتریان، شرکت سانیار موتور پارسیان حضور گسترده ای را در نخستین نمایشگاه خودرو سال جاری یعنی نمایشگاه شیراز 1402 داشت. از نکات قابل توجه، حضور تیگارد ایکس 35 در رنگ های مختلف از جمله نقره ای تیتانیومی، مشکی و سفید بود. البته به جز این رنگ ها، تیگارد موتور (سانیار موتور پارسیان) قصد دارد به زودی تنوع رنگ این خودرو را در ایران افزایش دهد. از نکات قابل توجه در خصوص محصولات تیگارد X35 این بوده که همگی این خودرو در ایران و در کارخانه سانیار موتور پارسیان رنگ می شوند و هیچ یک به صورت رنگ شده وارد ایران نمی شود. لازم به ذکر است که کیفیت رنگ این خودرو در حد بالا و قابل قبولی بوده و از بسیاری از خودروهای مونتاژی که در داخل کشور رنگ می شوند کیفیت رنگ بالاتری دارد.

مشخصات فنی تیگارد ایکس 35

تیگارد X35 دارای یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ است. ین موتور 1.5 لیتری توربو در تیگارد X35 قادر به تولید 147 اسب بخار قدرت و 210 نیوتن متر گشتاور بوده و این نیرو توسط یک گیربکس اتوماتیک CVT با قابلیت تعویض دستی به چرخ های جلوی این کراس اوور کامپکت منتقل می شود. تیگارد X35 در هر 100 کیلومتر سیکل ترکیبی 7.4 لیتر بنزین مصرف می کند. هرچند نیروی تولیدی این پیشرانه چندان چشمگیر نیست، ولی با توجه به وزن 1330 کیلوگرمی این خودرو مناسب به نظر می رسد و عملکرد خوبی را برای این خودرو در مسیرهای شهری و جاده ای رقم خواهد زد.

تیگارد X35 دارای طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب معادل 4325، 1830 و 1640 میلی متر بوده و فاصله بین دو محور آن نیز 2570 میلی متر بوده و در رده کراس اوورهای کامپکت قرار می گیرد.

امکانات تیگارد X35

امکانات تیگارد X35 به عنوان یک کراس اوور اقتصادی معقول بوده و از جمله تجهیزات ایمنی این خودرو می توان به شش کیسه ایمنی هوا، سیستم ترمز ضد قفل، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، کمکی حرکت در سربالایی، پایش فشار باد تایرها، کنترل الکترونیکی پایداری، سیستم کنترل کشش و سنسور و دوربین دید عقب اشاره کرد.

از جمله امکانات رفاهی تیگارد X35 سانیار موتور نیز باید به نمایشگر 8 اینچی لمسی سیستم مالتی مدیا، کلید استارت/استاپ موتور، غربیلک فرمان D کات با کلیدهای کنترلی، کروز کنترل، ترمز پارک برقی، سانروف پانوراما، چراغ های LED، رینگ های آلیاژی 17 اینچی، سیستم تهویه مطبوع الکترونیکی و … اشاره کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.