شورولت سیلورادو زیر تیغ SVE

0

ممکن است عملکرد قوای محرکه شورولت سیلورادو نظر بعضی از مشتریان را جلب نکند، شرکت SVE راه‌­حلی برای این مشکل ارائه کرده است. این تیونر اهل نیوجرسی با نصب سوپرشارژر روی پیشرانه سیلورادو، مرز تازه‌­ای برای عملکرد فنی این پیکاپ تعیین نموده و با توجه به محبوبیت این رده از خودروها در ایالات متحده، می­‌تواند نظر طیف گسترده‌­ای از مشتریان را به سوی خود جلب نماید.

تیونر آمریکایی با نصب سوپرشارژر با ظرفیت ۳ لیتر روی پیشرانه هشت سیلندر شورولت سیلورادو، قدرت آن را به ۷۱۰ اسب‌بخار رسانده است.
درواقع بسیاری از شرکت‌های تیونر که این ­روزها در حوزه تقویت خودروهای پیکاپ فعالیت دارند، تمرکز خود را بر افزایش قابلیت آفرود این محصولات معطوف کرده‌­اند درحالیک‌ه SVE با ارائه پکیج Yenko/SC برای سیلورادو این خودرو را بگونه‌­ای تغییر داده که در عین جلب نظر علاقمندان خودروهای قدرتمند، سلیقه دوستداران مدل‌های لوکس را هم راضی کند. شاهد این ادعا می‌­تواند استفاده گسترده از پوشش چرمی در فضای کابین سیلورادو توسط متخصصان SVE باشد.

پیکاپ شورولت سیلورادو عکس شورولت سیلورادو قیمت شورولت سیلورادو مشخصات شورولت سیلورادو محصولات جدید شورولت شرکت شورلت بهترین پیکاپ های دنیا انواع پیکاپ جیپ اخبار آمریکا تازه های خودرو معرفی خودرو مجله خودرو

برای شروع، تیونر آمریکایی اقدام به نصب سوپرشارژر با ظرفیت ۳ لیتر روی پیشرانه هشت سیلندر ۶.۲ لیتری سیلورادو نموده که قدرت خروجی این موتور حجیم را به ۷۱۰ اسب‌­بخار رسانده است. البته لازم نیست مشتریان از بابت خدمات پس از فروش این خودروی تقویت شده نگران باشند چراکه گارانتی ۳ سال یا ۵۸ هزار کیلومتر برای پیشرانه آن درنظر گرفته شده است.

https://cdn.bama.ir/uploads//BamaImages/News/18131016-d583-4d5a-bb7d-4966ac1039ba/Content/FotoJet(7)637568477215620446.jpg

برای کنترل قدرت این پیکاپ نیرومند، ترمزهای جلو با نمونه‌­های بزرگ شش پیستون تعویض شده ضمن‌­اینکه سیستم تعلیق ارتقاء یافته این خودرو به کمک‌فنرهای w/Fox مجهز شده و در محور جلو و عقب با به ترتیب ۵ و ۱۲ سانتی‌متر کاهش ارتفاع مواجه شده است. اجزای سیستم تعلیق در محور عقب با نمونه­‌های قوی­‌تر تعویض شده تا ضمن کاهش وزن، توانایی بهتری برای هماهنگ­‌سازی بدنه خودرو با پیشرانه تقویت­‌شده داشته باشد.

علاوه بر تغییرات پیشرانه و سیستم تعلیق، SVE ظاهر محصول خود را هم فراموش نکرده و برخی تزئیات جدید را برای آن پیشنهاد نموده که البته بنابر سفارش مشتری قابل تغییر است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.