۱۳ نمایشگاه خودرو در اردبیل پلمب شد

0

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل گفت: ۱۳ نمایشگاه خودرو که با هنجارشکنی باعث نارضایتی مردم شده بودند پلمب شد.

سید حجت فتاحی گفت: با تشکیل اکیپ تلفیقی در محل حاضر و پس از بررسی میدانی ۱۳ نمایشگاه خودرو در اردبیل که با هنجارشکنی باعث نارضایتی مردم شده بودند پلمب شد.

قیمت خودروهای داخلی قیمت محصولات ایران خودرو قیمت محصولات سایپا بیانیه شورای رقابت قیمت پراید 111 قیمت پراید 131 قیمت پراید 132 قیمت پژو 206 قیمت پژو 2008 قیمت پژو 206 تیپ 2 قیمت پژو 206 تیپ 5 قیمت پژو 207 اتوماتيک قیمت پژو 405 SLX قیمت پژو پارس سال قیمت پژو پارس ELX قیمت پژو پارس اتوماتیک قیمت سمند EF7 قیمت دنا پلاس قیمت تیبا قیمت ساینا

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل گفت: با توجه به مطالبه عموم مردم مبنی بر ساماندهی جلوی نمایشگاه‌های اتومبیل که با تخلفات رانندگی از جمله توقف عمودی، دوبله و توقف در پیاده رو باعث ایجاد سد معبر و اخلال در عبور و مرور عابرین پیاده شده بودند.

فتاحی می‌گوید: قبلاً هم برای آن‌ها تذکرات اقناعی و اخطاری صادر شده بود، ولی آن دسته از نمایشگاه دارانی که به اخطار پلیس توجهی نکرده بودند در همین راستا با تشکیل اکیپ تلفیقی در محل حاضر و پس از بررسی میدانی ۱۳ نمایشگاه که با هنجارشکنی باعث نارضایتی مردم شده بودند پلمب شدند.

او ادامه داد: تمهیدات لازم در راستای بهبود وضعیت موجود در استان اردبیل در دستور کار است و در تلاش هستیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.