جریمه ۴ میلیاردی قاچاقچی لوازم یدکی در اردبیل

0

علی رحیمی‌آذر، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: با گزارش ماموران نیروی انتظامی مبنی بر کشف و ضبط محموله لوازم یدکی خودرو از انباری در شهر اردبیل پرونده‌ای در این خصوص در تعزیرات حکومتی تشکیل شد.

او اظهار کرد: با توجه به محتویات پرونده و انجام تحقیقات لازم توسط شعبه و اخذ آخرین دفاع اتهام انتسابی محرز و فرد متخلف علاوه بر ضبط کالا به پرداخت چهار میلیارد ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.

قیمت لوازم یدکی قیمت طبق دنا قیمت کفپوش سه بعدی سانا قیمت لوازم یدکی دنا بورس لوازم یدکی فروشگاه لوزام یدکی تهران پخش لوازم یدکی در تهران

رحیمی آذر بیان‌کرد: خرید و فروش و حمل یا نگهداری کالا خارج از ضوابط تعیینی دولت تخلف محسوب می‌شود و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

او گفت: تمامی واحدهای تولیدی، خدماتی و توزیعی و اصناف در استان زیر ذره‌بین تعزیرات هستند و به صورت مداوم بر نحوه عملکرد آنها نظارت می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و افزود: برخورد با فرصت‌طلبان و سوء‌استفاده‌کنندگان و مفسدان اقتصادی از اولویت‌های دستگاه قضایی است.

رحیمی آذر گفت: هموطنان می‌توانند گزارش‌های خود در رابطه با احتکار، قاچاق کالا، گرانفروشی و کم‌فروشی و عرضه کالا خارج از شبکه توزیع را از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.