ساعت اعلام نتایج قرعه‌کشی خودرو اعلام شد؟+ لینک اعلام نتایج

0

دومین مرحله قرعه‌کشی فروش خودرو در سامانه یکپارچه خودرو روز گذشته انجام شد. اما نتایج قرعه‌کشی خودرو چه ساعتی اعلام می‌شود؟

سامانه یکپارچه خودرو چیست برندگان قرعه کشی ایران خودرو برندگان قرعه کشی محصولات سایپا قرعه کشی پژو 206 اخبار فروش فوری خودرو قرعه کشی محصولات مدیران خودرو زمان قرعه کشی محصولات ام وی ام قرعه کشی پژو پارس فروش ویژه ایران خودرو سایت ایران خودرو سایت شرکت سایپا
قرعه‌کشی دومین مرحله فروش خودرو در سامانه یکپارچه خودرو ساعت ۱۰ روز گذشته برگزار شد و قرار است نتایح این قرعه‌کشی امروز دوم مرداد ماه ساعت ۱۷ اعلام شود.

آنگونه که گزارش‌ها اعلام می‌کند ۶ میلیون و ۵۷ هزار نفر در این مرحله از فروش خودرو شرکت کرده‌اند و قرار است ۱۰۴ هزار خودرو به این افراد تعلق بگیرد.

متقاضیان می‌توانند از ساعت ۱۷ امروز دوم مردادماه برای اطلاع از نتیجه قرعه‌کشی به سامانه یکپارچه خودرو به آدرس sale.iranecar.com مراجعه کنند. بر این اساس انتظار می‌رود که نتایج این قرعه‌کشی ساعاتی دیگر اعلام شود. این مساله در حالی است که پیش از این و هنگام ثبت‌نام خودرو بارها اعلام شد که سامانه یکپارچه تخصیص خودرو با خطاهای زیادی مواجه است و مدام با اختلال مواجه می‌شود.
نتایج قرعه‌کشی خودرو به تاریخ دیگری موکول شد/ علت چیست؟

نکته جالب توجه درباره قرعه‌کشی خودرو در سامانه یکپارچه خودرو این است که بیش از ۶ میلیون نفر برای خرید خودرو ثبت‌نام کرده‌اند اما تنها ۱٫۷ درصد آنها می‌توانند مالک خودرو شوند.

این مساله نشان می‌دهد که تقاضا برای خرید خودرو در بازار ایران بسیار زیاد است. این تقاضا از زمانی اوج گرفت که اختلاف قیمت کارخانه و بازار آزاد بسیاری از این خودروها به بالای ۱۰۰ میلیون تومان می‌رسد. به عبارتی کارشناسان معتقدند بخش مهمی از این تقاضا، تقاضای مصرفی و واقعی نیست و بیشتر تلاشی برای دریافت رانت و یارانه‌ای است که این شرکت‌های خودروسازی توزیع می‌کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.