لاستیک چکمه ای بغل یاتاقان موتور چیست ؟

0

چکمه ای پژو چیست ،لاستیک چکمه ای چیست ،چكمه اي بغل ياتاقان پژو 405 ،لاستیک چکمه ای پیکان

لاستیک چکمه‌ای بغل یاتاقان قطعه‌ای است که در شکاف کنار کپه پائینی بلوک سیلندر قرار می‎گیرد. جنس این قطعه باید از نوع خاصی از سیلیکون‌ها باشد که دارای خواص ویژه‎ و مقاومت در برابر روغن موتور و حرارت بین 150 تا 200 درجه سانتیگراد داشته باشد.

ابعاد این قطعه بسیار حساس است به نحوی که باید در یک شیار باریک قرار بگیرد. این قطعه باید فاقد هرگونه پارگی و حباب باشد.

لاستیک چکمه‌ای بغل یاتاقان

لاستیک چکمه‌ای بغل یاتاقان قطعه‌ای است که در شکاف کنار کپه پائینی بلوک سیلندر  قرار می‎گیرد.

مشخصات عملکردی و استانداردی قطعه : 

جنس این قطعه باید از نوع خاصی از سیلیکون‌ها باشد که دارای خواص ویژه‎ و مقاومت در برابر روغن موتور و حرارت بین 150 تا 200 درجه سانتیگراد داشته باشد. ابعاد این قطعه بسیار حساس است به نحوی که باید در یک شیار باریک قرار بگیرد. این قطعه باید فاقد هرگونه پارگی و حباب باشد.

محل نصب بغل یاتاقانی پراید صدای یاتاقان ثابت و متحرک علائم خرابی میل لنگ دلایل یاتاقان زدن خودرو اموزش بستن یاتاقان صدای یاتاقان پراید تفاوت یاتاقان ثابت و متحرک آموزش تعمیر موتور پراید آموزش تعمیر خودرو آموزش تعویض میل لنگ آموزش مکانیک خودرو بغل یاتاقان چیست بغل یاتاقان پراید بغل یاتاقان پژو

خواص فیزیکی مکانیکی این قطعه مثل مقاومت در برابر حرارت، مانایی فشار ، درصد ازدیاد طول و  استحکام پارگی بسیار مهم هستند. این قطعه به نوعی به عنوان یک نگهدارنده و آب بند کننده‎ عمل می‎کند. توجه داشته باشید که در هربار باز کردن موتور، این قطعه حتماً باید تعویض گردد.

ایرادات احتمالی و قطعی استفاده از قطعات غیر استاندارد:

•    پارگی قطعه و نشتی روغن از اطراف آن
•    کم کردن روغن
•    احتمال یاتاقان زدن
•    بد کار کردن موتور

کارستان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.