کسب و کارم باعث شد در یک ماه میلیونر شوم

0

من توانستم با انتخاب تجارت در حوزه انواع شیلنگ به عنوان یک شغل پر درآمد و حرفه ای در عرض یک ماه به درآمد میلونری برسم و جدا از آن به اقتصاد کشورم هم کمکی کرده باشم.

شیلنگ آب حیاط

شیلنگ‌های خرطومی یکی از انواع شیلنگ آب حیاط هستند که از انعطاف‌پذیری بالایی برخوردار هستند و به همین علت نیز استفاده از آنها بسیار ساده و راحت است.

این شیلنگ‌ها در حال حاضر در ابعاد و اندازه‌های مختلفی تولید شده و به فروش می‌رسند که شما می‌توانید متناسب با نیاز خود هریک از آنها را خریداری کنید.

یکی از ویژگی‌های کلیدی و مهم این محصولات این است که مقاومت زیادی در برابر دمای بالا دارند و همین عامل باعث می‌شود تا بتوان در محیط‌های گرمسیری نیز به‌سادگی از آنها استفاده کرد.

به‌طورکلی در صنعت کشاورزی یکی از فاکتورهای کلیدی و مهمی که برای شیلنگ‌های آب وجود دارد این است که دوام بالایی داشته باشند و کشاورزان بتوانند برای مدت‌زمان طولانی از آنها استفاده کنند.

خوشبختانه این ویژگی کاملا در شیلنگ‌های خرطومی ثابت شده است و به همین علت است که این محصولات امروزه از محبوبیت زیادی برخوردار هستند.

شیلنگ آب رگلاتور

زمانی که شیلنگ آب رگلاتور دچار عیب و ایراد شد و در عملکرد آن اختلالی پیش آمد ، حتما باید آن را تعویض کرد و رگلاتور جدید را جایگزین کرد . تعویض رگلاتور آب دارای اصولی می باشد که باید مطابق با آن انجام شود . البته بهتر است تا برای اطمینان بیشتر این کار توسط متخصص و افراد کار بلد انجام شود .

برای تعویض دقت نمایید تا شیپوره رگلاتور قدیمی حتما بر روی رگلاتور نو بسته شود که در غیر این صورت آب گرم کن به هیچ عنوان روشن نخواهد شد .

در هنگام تعویض نیاز هست برخی از قطعات نیز به همراه آن تعویض گردند . باید سرویس رگلاتور آب به طور کامل انجام شود و دیافراگم و دیسک دیافراگم حتما تعویض گردند . همچنین لازم است تا اورینگ های شیپوره ، شیر احتراق آهسته ، اورینگ های 10 یا سیلیکونی ، بوش های بالا و پایین تعویض گردند و در صورتی که نیاز باشد باید فنر ساقه سوپاپ نیز تعویض شود . برای عملکرد بهتر همچنین بهتر است تا قسمت کیت قاب برنجی رگلاتور با اسید شستشو داده شود تا رسوبات آن پاک شود .

شیلنگ آتش نشانی

همانطور که از اسمش مشخص است، جنس این نوع شیلنگ آتش نشانی از لاستیک می باشد و برای مواردی استفاده می شود که آتش سوزی در مراحل اولیه خود است و استفاده از آن نیازی به آموزش ندارد و معمولا در قرقره های آتش سوزی مطابق شکل زیر قرار دارد. شکل ظاهری این شلنگ در حالت بدون آب و در شرایط آب گیری، مشابه یکدیگر است.

این شلنگ در حالت بدون آب به شکل نواری تخت است، برای استفاده از این نوع شیلنگ ابتدا بایستی آن را به طور کامل روی زمین پهن کرده و پس از آن شیر آب را باز کنید تا پر از آب شود. برای استفاده از این شلنگ افراد باید آموزش ببینند و لازم به ذکر است که این شیلنگ به صورت های گوناگون جمع می شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.