بیوگرافی نانسی خواننده کره ای از شروع تا شهرت

0

نانسی جول مکدونی متولد 13 آوریل 2000 در کره جنوبی، خواننده است.

فارغ التحصیل رشته بازیگری از دانشگاه زنان سونگشین می باشد که کار خود را از سال 2011 آغاز نمود و با عضویت در گروه مومولند (Momoland) به شهرت رسید .او 162 سانتیمتر قد و‌ 46 کیلوگرم وزن دارد.

خانواده

 nancy jewel mcdonie
 بیوگرافی بازیگران
 عکس دختر خوشگل
 عکس دختر زیبا
 عکس جدید بازیگران
 بیوگرافی نانسی جول مکدونی

نانسی جوئل مک‌ دونی (Nancy Jewel McDonie) 25 فروردین 1379 در دگو، کره جنوبی به دنیا آمد و خانواده اش متشکل از والدین و یک خواهر بزرگتر می‌باشد. پدر او ریچارد یک سرهنگ سابق ارتش ایالات متحده می‌باشد که در همان پایگاه با همسر کره ای اش آشنا شد.

نانسی و خواهرش با وجود دو رگه بودن، هر دو در کره متولد شدند اما وقتی نانسی تنها یک ساله بود با خانواده اش به زادگاه پدرش در اوهایو مهاجرت کردند .بنابراین او سال های اولیه عمرش را در آمریکا گذراند و با فرهنگ و زبان این کشور بزرگ شد.

در مسابقه استعدادیابی

سال 2011 در حالی که فقط 11 سال داشت در برنامه تلویزیونی مشهور Korea’s Got Talent شرکت کرد و در یک گروه هیپ هاپ به نام Cutie Pies نیز فعالیت کرد و به نیمه نهایی راه یافت

پس از حضور در برنامه Korea’s Got Talent توجهات را به خود جلب کرد و در چند برنامه تلویزیونی از جمله The Unlimited و Mak Ee Rae Show حضور یافت.

همچنین در موزیک ویدیوی Stand by Me از SNUPER و Dangerous از MC GREE ظاهر شد.

شروع هنرپیشگی

سال 2017 به همراه مینوو از گروه ZE:A در سریال «کمی نور» (Some Light) بازی کرد و سال بعد نیز به همراه همگروهی هایش نقش کوتاهی را در سریال «یانگوم داره نگاه میکنه» (Dae Jang Geum is Watching) برعهده گرفت.

در سال 2019 او قرار بود نقشی را در یک سریال فیلیپینی به نام «پروژه سولمیت» (The Soulmate Project) که پخش آن تا سال 2021 به تعویق افتاد.

آغاز به کار با مومولند

نانسی در سال 2016 با شرکت در یک مسابقه استعدادیابی دیگر به نام Finding Momoland با کسب رتبه اول، موفق شد بعنوان یکی از اعضای گروه جدید کمپانی MLD یعنی مومولند، انتخاب شود.

او در نوامبر همان سال رسما فعالیت خوانندگی خود را با این گروه و با آلبوم Welcome to Momoland آغاز نمود.

در 19 نوامبر سال 2016 اعلام شد که او به گروه دختران پروژه اینکیگایو Sunny Girls همراه با اونها از گروه GFriend، شیائو از گروه WJSN، یوآ از گروه Oh My Girl و نایونگ از گروه Gugudan در یک گروه موقت و پروژه ای جدید به نام Sunny Girls حضور پیدا کرد

آن ها اولین آهنگ خود به نام Taxi را در همان سال منتشر کردند.

فعالیت سولو

در سال 2017 با همکاری مینوو از گروه ZE:A آهنگ Some Light را برای سریالی با همین نام خواند، اما تا به امروز به جز بازیگری، فعالیت سولوی دیگری نداشته است.

تحصیلات

در 9 فوریه 2018 از مدرسه معتبر و مشهور هنرهای هانلیم از رشته موسیقی فارغ‌التحصیل شد و برای ادامه تحصیل رشته بازیگری دانشگاه زنان سونگشین را انتخاب کرد.

برنامه های تلویزیونی

در دوران خردسالی و نوجوانی در برنامه های پربیننده ای مانند Korea’s Got Talent و The Unlimited Show و Idol Acting Competition حضور یافت که به شهرت اولیه اش کمک زیادی کرد.

نانسی در سال 2020 با شرکت در مسابقه آواز King of Mask Singer مهارت های خوانندگی اش را به نمایش گذاشت و همچنین بعنوان مجری برنامه Pops in Seoul فعالیت داشت.

مجری‌گری

این هنرمند تاکنون مجری گری جشنواره های بزرگی را برعهده داشته است .او در سال 2019 به همراه لیتوک از گروه سوپر جونیور، آن هیوسوپ و لیم جیون میزبانی جشنواره هنرمند آسیایی و جشنواره موسیقی گائون و در سال 2022 مجری‌گری کنسرت Fly High K-Pop را برعهده داشت.

فعالیت مدلینگ

 nancy jewel mcdonie
 بیوگرافی بازیگران
 عکس دختر خوشگل
 عکس دختر زیبا
 عکس جدید بازیگران
 بیوگرافی نانسی جول مکدونی

این هنرمند در ژانویه 2020 به عنوان مدل برند مراقبت از پوست Some By Mi انتخاب شد. او با برندهای مراقبتی دیگری مانند Somebymi و ENPRANI نیز همکاری تبلیغاتی داشته است.

روابط عاشقانه

در سال 2019 عکس هایی از نانسی و کیو از گروه THE BOYZ در یک بار منتشر شد که شایعاتی را درباره رابطه عاشقانه آن ها در پی داشت.

با این حال هر دو طرف شایعات را تکذیب و اظهار داشتند آن شب این دو هنرمند تنها نبودند و با دوستان دیگر خود برای گردش به بیرون رفته بودند

در سال 2022 نیز شایعاتی درباره رابطه وی با هنرمند فیلیپینی-استرالیایی به نام جیمز وجود داشت که تایید نشد. نانسی در مصاحبه ای اعتراف کرد از مردانی خوشش می‌آید که با وقار و هدفمند باشد.

شایعه دشمنی با بلک پینک

پس از برنده شدن گروه محبوب بلک پینک در یک شوی تلویزیونی، نگاه نانسی به اعضای این گروه تحقیر آمیز تلقی شد و‌ برای او نفرت عمومی زیادی را به دنبال آورد.

در حالیکه برخی میگفتند او اصلا به اعضا نگاه نمیکرده و حتی چند ثانیه بعد برای برنده شدن بلک پینک شروع به خوشحالی کرده است.

به واسطه دو رگه بودنش هم به کره ای و هم به انگلیسی مسلط است اما با کره ای راحت تر کنار می‌آید.

● از سرگرمی های خود به تماشای فیلم و خواندن آهنگ های دیزنی اشاره کرده و رنگ های مورد علاقه اش آبی و قرمز شرابی هستند

● از خردسالی به مدت 6 سال تحت آموزش بود، عاشق پنیر و شکلات نعنایی است و یک کلکسیون عروسک فیل دارد

● با هنرمندان زیادی از جمله هیونجین از گروه LOONA، سونگجون از MYTEEN، دایونگ از WJSN، سولهیون از AOA، جیوون از Cherry Bullet و ورنون از Seventeen دوست صمیمی است

● الگوی خود را کریستال از گروه f(x) معرفی کرد، نانسی در سال 2018 و 2020 به ترتیب در رتبه 18 و 10 زیباترین سلبریتی های دنیا قرار داشت

منبع:فوتوکده

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.