چرا نباید برای تست جرقه ی وایر شمع آنرا به بدنه اتصال دهیم؟

0

وقتي وايرها را از سر شمع ها مي کشيد و براي امتحان برق ارسالي به سر شمع ها توسط واير مربوطه به بدنه جرقه ايجاد مي کنيد، ممکن است که مقدار جريان نا بهنگام غير قابل کنترلي را در ثانويه کويل ايجاد کنيد.

علت خرابی وایر شمع

برق ثانويه کويل با برق ثانويه کويل با برق سيم پيچ اوليه آن داراي تاثير متقابل هستند. سيم پيچ اوليه کويل نيز برق خود را مستقيماً از ECU مي گيرد. اين کار مکن است موجب ايجاد نوسانات برق در شبکه برق خودرو و آسيب رسيدن به قسمت هاي حساس (تمامي کنترل يونيت ها) به خصوص ECU انژکتور شود.

در صورت تمايل به چک کردن برق سر شمع ها از يک شمع فيلر گيري شده يدک استفاده کنيد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.