با روغن ثروت در زندگی ام سر خورد

0

طبق تجربه شخصی که داشتم می توانم بگویم روغن یک محصول ایده آل برای کسب و کار می باشد چرا که این محصول مانند یک چراغ راه در مسیر رسیدن به ثروت بود من در این حوزه توانستم درآمدهای بالایی را به دست آورم و دارایی خود را چند برابر کنم، با توجه به اینکه دنیای روغن بسیار گسترده است سه نمونه پولساز آن  را بیان می کنم.

روغن 5 کیلویی طبیعت

کیفیت روغن 5 کیلویی طبیعت بسیار مطلوب می باشد و در پخت و پز مورد تایید تمامی آشپزان حرفه ای و کترینگ ها واقع شده است و کسانی که در انتخاب روغن برای آشپزی خود حساس هستند. این برند توانسته اننتخاب این افراد باشد و در امر آشپزی روغن انتخابی و ترجیحی سخت پسندان قرار گرفته است جوری که جزو لیست بایدهای هر آشپزخانه ی حرفه ای وجود خرید روغن طبیعت 5 کیلویی به صورت عمده الزامی است. برای دانستن قیمت امروز روغن جامد 5 کیلویی و نیمه جامد به صورت عمده باید با تماس با یکی از کارشناسان فروش ما از قیمت به روز شده روغن جامد 5 کیلوگرم عمده مطلع شوید.

روغن آرگان اصل

روغنی که در کشورهای دیگر همچون: مراکش ، پاکستان ، هندوستان ، انگلیس ، فرانسه و غیره تولید می شود و به صورت بسته بندی های مخصوص و پلمپ شده وارد ایران می شود را روغن آرگان اصل وارداتی می گویند. آرگان یک میوه ی کوچک و بسیار مغذی است که روغن آن به طلای مایع یا طلای بیابان شهرت دارد و روغن آرگان برای پوست و مو بسیار پر خاصیت است . این روغن یکی از بهترین روغن های شرکت جانان می باشد و روغن آرگان به دو صورت به مشتریان عزیز عرضه می شود: 1.روغن آرگان داخلی2. روغن آرگان وارداتی. در کل ، میوه ی آرگان در جنگل های مراکش وجود دارد و برای تولید این روغن باید میوه ی آن را خریداری نمود و وارد کشور کرد و روغنی که تمام مراحل تولید آن در داخل کشور ایران صورت می گیرد روغن آرگان تولید داخلی می گویند.

 روغن سویا

برند های مختلف برای انواع  روغن سویا تصفیه شده، روغن آفتابگردان تصفیه شده، روغن پخت و پز و روغن های سرخ کردنی و روغن کتان با قیمت های متفاوتی در بازار وجود دارد که هر کدام از آن ها در بسته بندی های مختلف با سایز ها و حجم های استاندارد عرضه می شوند. 1- روغن سویا تصفیه شده گلجبین 2- روغن سویا تصفیه شده شیده 3- روغن سویا تصفیه شده ویتا 4- روغن سویا تصفیه شده اویلا و فامیلا 5- روغن سویا تصفیه شده جهان اقلامی که از آن ها یاد کردیم فقط و فقط تعداد اندکی از انواع برند هایی بود که در بازار مصرف داخلی با قیمت های مختلف عرضه می گردند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.