گفتگوی ویژه خبری با مدیر بازاریابی و فروش گروه مایان

0

مدیر بازاریابی و فروش گروه مایان: کشنده دماغ دار برنامه آینده ما هست

در حاشیه نمایشگاه خودرو شیراز با مدیر بازاریابی و فروش گروه خودروسازی مایان به گفت‌وگو پرداختیم و از ایشان در خصوص فعالیت‌های این مجموعه سوال کردیم.

 نمایشگاه خودرو شیراز  اخبار شیراز  مرضیه ملکی کیست  گروه خودروسازی مایان  شرکت مایان کوگل  کامیون دماغدار جک  شرایط فروش کشنده دیما  قیمت کشنده دیما  مشخصات کشنده دیما  گفتگوی ویژه خبری

مرضیه ملکی، مدیر فروش و بازاریابی در خصوص گروه خودروسازی مایان توضیح داد: هلدینگ گروه خودروسازی مایان شامل دیما دیزل، مایان دیزل، مایان موتور صنعت، کارو دیرل وشرکت مایان است که در حوزه خودروهای تجاری از 6 تن تا کشنده 44 تن فعالیت می‌کند.

او در خصوص محصولات به نمایش درآمده در نمایشگاه خودرو شیراز توسط این گروه خودروسازی توضیح داد: در این نمایشگاه با محوریت محصول کشنده دیما حاضر شده ایم و همانطور کشنده دماغدار را برای اولین بار به نمایش گذاشته ایم. امیدواریم که سال آینده این کشنده را در بازار عرضه کنیم.

ملکی در ادامه با اشاره به استاندارهای خودروهای تجاری و مخصوصا کشنده‌های دماغدار در کشور تصریح کرد: علاوه بر شرکت مایان، شرکت‌های دیگری نیز در زمینه عرضه کشنده‌های دماغدار در حال فعالیت هستند و بر این اساس در حال رایزنی هستیم و امیدواریم که بتوانیم این گونه از محصولات را نیز در سبد عرضه داشته باشیم.

 نمایشگاه خودرو شیراز
 اخبار شیراز
 مرضیه ملکی کیست
 گروه خودروسازی مایان
 شرکت مایان کوگل
 کامیون دماغدار جک
 شرایط فروش کشنده دیما
 قیمت کشنده دیما
 مشخصات کشنده دیما
 گفتگوی ویژه خبری

کامیون دماغدار جک

او در خصوص همکاری گروه مایان با شرکت جک و عرضه کشنده دیما توضیح داد: در زمینه تولید خودروهای تجاری، گروه مایان دومین تولیدکننده کشور و رتبه اول خدمات پس از فروش در سال گذشته بوده است و برای حفظ این جایگاه امسال نیز برنامه‌ریزی کرده‌ایم و در بخش تریم، تزیئنات و بدنه خودروها بیشترین همکاری ما با شرکت جک چین است و از لحاظ تعداد عرضه در بازار ما بیشترین همکاری تجاری را با شرکت جک داشته ایم.

ملکی در خصوص واردات خودروهای تجاری به کشور عنوان کرد: شرکت مایان در حوزه واردات خودروهای تجاری با 3 سال کارکرد ورود نکرده و تمرکز این مجموعه بر روی تولید است و تلاش می‌کنیم از لحاظ خدمات پس از فروش و جایگاه برند رتبه یکم را حفظ کنیم.

او در خصوص احتمال رفع تحریم ها و حضور مجدد برند فوسو گفت: برند فرسو یکی از بهترین برندهای کامیونت در سطح جهان است و امیدواریم با رفع تحریم‌ها بتوانیم در زمینه تولید و مونتاژ محصولات کامیونت فوسو دوباره فعالیت کنیم.

در خصوص استقبال از برند فوسو در کشورمان افزود: محصولات برند فوسو بسیار با کیفیت هستند و برند نیز بسیار معتبر است و قطعا این استقبال که در دوره‌های پیش از تحریم از محصولات این شرکت بعمل آمد ادامه خواهد داشت.

او در انتها در خصوص محصولات آینده این شرکت گفت: ما با برند دیما 2 محصول مینی تراک 3.5 تن و کمپرسی تک محور را در برنامه عرضه خود داریم و سال آینده به بازار عرضه خواهد شد. محصولات باری جفت و کمپرسی جفت نیز در برنامه عرضه سال آینده قرار دارند.

او در پایان با اشاره به فعالیت‌های گروه خودروسازی مایان و حضور در نمایشگاه‌های مختلف خاطر نشان کرد: این شرکت در تمام نمایشگاه‌های پیش رو شرکت خواهد کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.