ترفند عجیب متجاوز اتوبان برای آزار زنانِ راننده

0

حکم اعدام مرد تبهکار که در بزرگراه همت تهران زنان را به دام می‌انداخت و به آنها تجاوز می‌کرد، در دیوان عالی کشور تایید و شمارش معکوس برای اجرای آن آغاز شد.

رسیدگی به این پرونده از سال ۹۸ با شکایت زنی جوان در اداره پلیس پایتخت شروع شد. زن جوان می‌گفت از سوی یک موتورسوار در حاشیه بزرگراه همت مورد تعرض قرار گرفته است.

وی توضیح داد: در بزرگراه رانندگی می‌کردم که موتورسواری به کنار ماشینم آمد و گفت قسمت صندوق عقب ماشینم آتش گرفته است. من هم از ترس کنار بزرگراه ایستادم و به‌سرعت پیاده شدم.

این زن ادامه داد: درحالی‌که می‌خواستم صندوق عقب ماشینم را ببینم او به من گفت ممکن است ماشینت منفجر شود و از من خواست تا برای نجات جانم به فضای سبز حاشیه بزرگراه بروم. من اما نمی‌دانستم همه اینها نقشه است چون به محض اینکه به فضای سبز رفتم، ‌موتورسوار فریبکار به من حمله کرد و مرا مورد آزار و اذیت قرار داد.

پس از ثبت اظهارات این زن، ‌تحقیقات برای شناسایی مرد موتور سوار آغاز شد و در مدت کوتاه چند زن دیگر راهی اداره پلیس شدند و از مرد متجاوز شکایت کردند. اورانندگان زن را در اتوبان شناسایی کرده و به بهانه اینکه از ماشین هایشان دود بلند شده، ‌آنها را وادار به توقف می‌کرد تا نقشه شیطانی خودش را عملی کند.

این سرنخ‌ها سبب شد تا مأموران پلیس با گشت‌های نامحسوس در بزرگراه‌ها مستقر شوند تا بتوانند متهم را به دام بیندازند تا اینکه متهم، وقتی به آخرین طعمه‌اش هجوم برده بود تا نقشه خود را عملی کند، وی با داد و فریاد درخواست کمک کرده که در آن لحظه ۲ جوان در حال گذر از آن منطقه بودند که به داد زن جوان رسیدند و مرد متجاوز را دستگیر کردند.

با حضور ماموران، متهم به اداره پلیس انتقال یافت و در مواجهه حضوری با ۷شاکی پرونده ناچار به اعتراف شد و اتهامش را پذیرفت.وی مدتی بعد در شعبه ششم دادگاه کیفری پای میزمحاکمه رفت و شاکیان نیز خواستار اشد مجازات برای متهم شدند. در پایان جلسه، قضات وارد شور شدند و مرد متجاوز را به اعدام محکوم کردند.

هرچند متهم به حکم اعتراض کرد و پرونده به دیوان عالی کشور فرستاده شد، اما قضات دیوان پس از بررسی پرونده مهر تأیید بر حکم صادر شده زدند. با قطعی شدن رأی، پرونده پیش روی قاضی امین کرمانی‌نژاد، دادیار شعبه چهارم اجرای احکام قرار گرفت تا مقدمات اجرای این رأی فراهم شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.