لاستیک گل ریز یا گل درشت ؛کدامیک بهتر است؟

0
بالاخره لاستیک گل ریز یا گل درست ؟

همانطور که می دانید دقت روی آج و یا گل لاستیک در هنگام خریدن لاستیک بسیار با اهمیت می باشد. درواقع لاستیک های متفاوتی در بازار ارائه می شوند که هر کدام مزایا و معایب بخصوص خود را دارند.

نداشتن اطلاعات کافی درباره لاستیک ها شما را در مرحله خرید آن دچار مشکل می کند ، اگر لاستیک مناسبی خریداری نکنید دیگر امکان بازگشت وجه وجود ندارد پس با نهایت دقت به نکات زیر دقت کنید.

قیمت لاستیک 206 قیمت لاستیک پهن قیمت لاستیک ایرانی سایت قیمت لاستیک خودرو قیمت لاستیک میشلن قیمت لاستیک فالکن قیمت لاستیک دنلوپ قیمت لاستیک کومهو

اول اینکه آج و یا گل لاستیک انواع مختلفی دارد که هر کدام از این انواع مزایای خاص خود را دارند.

بدون شک گل هایی که برای آب و هوای زمستانی تولید می شوند ، لغزندگی بسیار کمتری دارند و در زمستان و پاییز مطمعن هستند ، در همین حین سرعت را از شما می گیرند. یعنی چه ؟

در آج هایی که برای لاستیک های زمستانی تولید می شود سرعت اهمیت ندارد و استهلاک ماشین و لاستیک ها مهم ترین مسئله می باشد. به همین دلیل شما نمی توانید از لاستیک های آج دار ، سرعت بالایی دریافت کنید.

در مقابل لاستیک هایی که برای آب و هوای گرم و تابستانی تولید می شوند توانایی مقابله با برف زمستان را ندارد و از امنیت کمتری برخوردار است.

درست است که این لاستیک از پشتیبانی سرعت بیشتری برخوردار است اما در شرایط سخت پشت شما را خالی می کند.

در واقع هر لاستیک متناسب با آب و هوای خاصی می باشد که درمیان سال باید هر چهار حلقه لاستیک را تعویض کرد.

شرکت های تولیدکننده لاستیک بسیار زیادی روی کار آمده اند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند که در مقاله شرکت های تولید کننده لاستیک ایرانی به آن پرداخته ایم.

گل لاستیک چیست جهت درست گل لاستیک پراید جهت درست گل لاستیک سمند جهت صحیح آج لاستیک کیفیت طول عمر آج لاستیک آج لاستیک چیست انواع گل تایر انواع آج لاستیک بهترین گل لاستیک چیست گل ریز تایر چیست گل درشت لاستیک تعمیر خودرو آموزش نکات فنی خودرو لاستیک مناسب برای پراید

بالاخره لاستیک گل ریز یا گل درست ؟

تو یه کلام باید بهتون عرض کنم که اگر توانایی پرداخت هزینش رو دارید ، باید جفتش رو تهیه کنید، در فصل گرما لاستیک هایی با گل ریز بندازید و در فصل برف و سرما لاستیک های گل درشت.

اما اگر توانایی خرید جفتش رو ندارید پیشنهاد من خرید لاستیک هایی با گل درشته ! چرا ؟

به خاطر اینکه هیچوقت امنیت رو نباید فدای سرعت بکنیم.

کارستان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.