پژو پارس با فیس لیفت جدید می‌آید! + عکس

0

این روزها شنیدن اخبار عجیب و غریب از دو خودروساز دولتی به امری عادی تبدیل شده است و در این بین، از ما بشنوید که پارس هم قرار است با چراغ های آریسان به بازار آید.

همان طور که گفتیم، اخبار و حواشی عجیب پیرامون دو خودروساز دولتی ما کم نیست؛ از طویل کردن نیسان آبی پس از نزدیک به نیم قرن تولید و صادرات آن با رنگ طلایی به کنیا گرفته تا خودرو اتوماتیک به همراه کلاچ و اکنون نیز در گام افتخار آفرین بعدی، آبی پوشان جاده مخصوص قصد دارند طی یک فیس لیفت، چراغ های آریسان را به جای پارس بنشانند.
با تولد آریسان برخی از دست اندرکاران شرکت ایران خودرو بیان کردند این طراحی چراغ ها و سپر برای فیس لیفت پژو پارس صورت گرفته بوده است و البته با تصمیم مدیریت وقت این طرح به بایگانی می رود، تا این که پروژه ساخت آریسان کلید می خورد و این طرح مجدد از بایگانی درمی آید.

 چراغ های جلو  ابعاد پژو پارس  چراغ جدید پژو پارس  فیس لیفت پژو پارس  فیس لیفت جدید  محصولات جدید ایران خودرو  تازه های خودرو در ایران

اکنون پس از سال ها، ایران خودرویی ها که با نصب دی لایت برای پارس توانستند بهترین استانداردهای ایمنی در جهان را، موسوم به استانداردهای ۸۵گانه، پاس کنند، در گام جدیدی قصد دارند چراغ های آریسان را هم به پارس الصاق کنند تا پروژه فیس لیفت این خودروی ایرانی-فرانسوی را پس از دو دهه تولید بی وقفه، به بهترین شکل به انجام رسانده باشند!
تا این جای کار به جز درز اخبار نصب چراغ های آریسان روی پارس، اطلاعات بیش تری از این پروژه به بیرون درز نکرده است و باید منتظر ماند و دید آیا سپر جلو و عقب و زه پلاستیکی درهای نیز دستخوش تغییرات قرار می گیرند یا خیر. احتمال دیگری هم که در خصوص این پروژه مطرح است، تغییر نام خودرو به پارس پلاس و ارائه آن با پیشرانه TU5P است.در هر صورت، باید منتظر بمانیم و ببینیم این شاهکار جدید بالاخره با چه تغییرات ظاهری و فنی معرفی می شود و با اعمال این تغییرات، چند سال دیگر بر عمر پژو پارس و حیاتش در خطوط تولید شرکت ایران خودرو خواهد افزود؟
به نظر می رسد در حال حاضر، مهم ترین گام برای گروه صنعتی ایران خودرو رسیدگی به وضعیت ورقه های به‌کاررفته در ساخت بدنه خودروهای این شرکت باشد و چنین فیس لیفت های سطحی‌نگرانه ای برای یک خودروساز پنجاه ساله، چندان نکته مثبتی تلقی نمی شود.

منبع: اسب بخار

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.