معرفی مزدا CX-50 مدل 2024 با تجهیزات جدید

0

کمپانی مزدا به تازگی از مدل جدید مزدا CX-50 رونمایی کرد؛ این خودرو قرار است با سیستم تعلیق بهتر و تجهیزات بیشتر وارد بازار شود.

‌مدل پایه مزدا CX-50 اکنون به ویژگی‌هایی همچون سیستم تهویه مطبوع خودکار دو منطقه‌ای، فرمان چرمی و شیفتر دنده، روشنایی داخلی LED و صفحه نمایش مرکزی 10.25 اینچی مجهز شده است.

البته اپل کارپلی بی‌سیم و اندروید اتو نیز در کابین مدل پایه حضور دارند. تریم CX-50 2.5 S از تجهیزات جدیدی مانند برف پاک‌کن‌های گرم‌شونده شیشه جلو، صندوق عقب برقی و صندلی راننده با قابلیت تنظیم الکتریکی در هشت جهت برخوردار خواهد بود.

این کراس‌اوور جمع و جور دارای ظاهری خشن و البته زیبا است؛ فضای داخلی تقریبا لوکس آن حس بهتری به راننده و سرنشینان می‌دهد. با این تفاسیر، مزدا CX-50 می‌تواند با خودروهایی مانند هوندا CR-V و فولکس واگن تیگوان رقابت کند.

سیستم تعلیق مزدا CX-50 بسیار ارتقا یافته و حالا دمپرهای جدیدی برای سواری راحت‌تر در تمام مدل‌های 2024 CX-50 نصب شده‌اند.

یک سیستم کمکی برقی کالیبره شده در خودرو حضور دارد و هشت تریم نیز برای این شاسی‌بلند بهبودیافته در نظر گرفته شده است که شامل نسخه پایه، Select، Preferred، پریمیوم، پریمیوم پلاس، توربو، نسخه توربو Meridian، توربو پریمیوم و توربو پریمیوم پلاس هستند.

در بخش پیشرانه، مزدا از موتور 2.5 لیتری با تنفس طبیعی استفاده کرد که می‌تواند قدرتی معادل 187 اسب بخار و گشتاوری برابر با 186 پوند فوت تولید کند.

علاوه بر آن، موتور توربوشارژ نیز 256 اسب بخار قدرت و 320 پوند فوت گشتاور دارد که منجر به افزایش قدرت خودرو می‌شود. در تمامی مدل‌ها به صورت استاندارد از گیربکس شش سرعته اتوماتیک و فناوری چهارچرخ متحرک i-Activ مزدا استفاده می‌شود.

این محصول نیز مانند کراس‌اوورهای CX-5 و CX-30، می‌تواند پنج سرنشین در دو ردیف صندلی را در خود جای دهد. صندلی‌های جلو راحت هستند، صندلی‌های عقب نیز به خوبی طراحی شده‌اند و همه مدل‌ها از استارت دکمه‌ای پشتیبانی می‌کنند.

یک استریو با هشت بلندگو استاندارد در خودرو حضور دارد، اما مدل‌های پریمیوم و پریمیوم پلاس به استریوی 12 بلندگویی Bose به علاوه رادیو ماهواره‌ای SiriusXM مجهز می‌شوند.

مزدا CX-50 استاندارد با مجموعه کاملی از ویژگی‌های کمک راننده، از جمله کمک حفظ بین خطوط و کروز کنترل تطبیقی ارائه می‌شود. سایر ویژگی‌ها مانند سیستم دوربین خارجی 360 درجه و غیره اختیاری خواهند بود.

گفته شده که کمترین قیمت مزدا CX-50 مدل 2024 برابر با 31675 دلار است؛ مدل‌های 2024 به فناوری‌ها و تجهیزات استاندارد بیشتری مجهز شده‌اند پس تعجبی ندارد که شاهد افزایش قیمت آنها نسبت به نسخه‌های عرضه شده در سال 2023 باشیم.

بیشترین قیمتی که برای تریم CX-50 2.5 توربو پریمیوم پلاس این خودرو ارائه شده، برابر با 44675 دلار خواهد بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.