معرفی مزدا CX-50 نسخه Meridian + تصویر

0

مزدا CX-50 مدل 2023 برای اولین بار در ماه فوریه سال جاری معرفی شد و اکنون متقاضیان می‌توانند این محصول را با پکیج Meridian Edition سفارش دهند. این پکیج مناسب افراد ماجراجوست و ظاهر خودرو و مشخصات فنی آن را به‌روز می‌کند. قیمت اولیه این نسخه برابر با 39950 دلار است.

محصولات جدید مزدا اخبار شرکت مزدا بهترین خودرو ژاپنی اخبار ژاپن دنیای خودرو مجله اتومبیل بهترین خودروهای 2023

این پکیج مناسب افراد ماجراجوست و ظاهر خودرو و مشخصات فنی مزدا CX-50 را به‌روز می‌کند. قیمت اولیه این نسخه برابر با 39950 دلار است.
نسخه Meridian Edition با به‌روزرسانی‌های ظاهری‌ای مانند رینگ‌های 18 اینچی مشکی پوشیده‌ شده با تایرهای 225/60/18 فالکن، کاپوت مشکی مات، تزئینات متفاوت چراغ‌های جلو، قفل مشکی چرخ‌ها، پنل‌های جانبی جدید و … همراه است.

این مدل ویژه با دو رنگ انحصاری عرضه می‌شود؛ خاکستری Polymetal و خاکی Zircon. داخل کابین نیز با چرم Terracotta و رنگ متضاد مشکی پوشیده شده است.

مزدا CX-50 با پکیج Meridian Edition به پیشرانه 4 سیلندر خطی توربوشارژ با حجم 2.5 لیتر مجهز شده است. اگر برای این پیشرانه بنزین با عدد اکتان 93 فراهم شود، می‌تواند 256 اسب‌بخار قدرت و 433.9 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. اما همین پیشرانه با اکتان 87، تنها 227 اسب‌بخار قدرت و 420 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند.


در تمامی مدل‌ها، نیرو از طریق سیستم  i-Activ AWD مزدا به تمامی چرخ‌ها منتقل می‌شود. پیشرانه نیز به یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک، با حالت تعویض دستی، متصل است. سیستم Mi-Drive مزدا در این نسخه به صورت استاندارد در دسترس است و چهار حالت رانندگی نرمال، اسپرت، آفرود و بکسل را ارائه می‌کند.

پکیج Apex نسبت به Meridian Edition سطح بالاتری دارد. این نسخه عناصری مانند میله‌های مشکی روی سقف، پلتفرم سقف و محافظ‌های جلو و عقب، دارد‌. سایر مدل‌های مزدا CX-50 را می‌توان با پکیج Meridian Choice سفارش داد که با میله‌های سقفی، پلتفرم سقف، محافظ‌ها، تزئینات جانبی جدید، تزئینات جدید برای چراغ‌ها، کاپوت مشکی مات، رینگ‌های مشکی و … همراه است. این پکیج برای تمامی نسخه‌های مزدا CX-50 در دسترس است.

محصولات جدید مزدا اخبار شرکت مزدا بهترین خودرو ژاپنی اخبار ژاپن دنیای خودرو مجله اتومبیل بهترین خودروهای 2023

لیست قیمت CX-50 مدل 2023، نسبت به قیمت اعلام شده در اوایل سال جاری، با افزایش 750 دلاری همراه است. بنابراین قیمت آن از 27550 دلار (بدون هزینه‌های جابه‌جایی) آغاز می‌شود.

منبع:باما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.