معرفی کراس اوور جدید جیلی گلکسی L7 (عکس)

0

مدتی پیش، جیلی از چشم انداز خود برای ارائه محصولات لوکس با برند گلکسی خبر داد و اکنون کراس اوور گلکسی L7 رونمایی شده که بخشی از برنامه جیلی برای معرفی حداقل ۳ خودرو گلکسی در سال ۲۰۲۳ محسوب می شود.

گلکسی L7 در واقع یک کراس اوور هیبریدی است که قیمت آن در بازار چین از ۱۹۵۰۰ هزار دلار آغاز می شود. این پلاگین هیبرید همانند اکثر خودروهای روز بازار جهانی، طراحی جذاب مبتنی بر چراغ های اصلی بسیار باریک در قسمت دماغه، جلوپنجره بسته یکپارچه و شیب سقف کوپه در ستون آخر را ارائه می دهد.

تم دو رنگ سقف و بدنه نیز بر جذابیت های کار افزوده است.

جیلی گلکسی ال۷ از منظر ابعاد برابر با ۴۷۰۰ میلیمتر در طول، ۱۹۰۵ میلیمتر در عرض و ۱۶۸۵ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز ۲۷۸۵ میلیمتر است. برای آن که مقیاسی را در ذهن خود تصور کنید، باید بگوئیم که ۴۰ میلیمتر در مقایسه با کیا اسپورتیج ۲۰۲۳ طول بیشتری دارد.

در این بخش از تپنده ۱.۵ لیتری ۱۶۳ اسب بخاری در هماهنگی با موتور الکتریکی استفاده شده که مجموعا ۳۹۰ اسب بخار خروجی و ۵۳۵ نیوتن متر گشتاور دارد. این مجموعه با جعبه دنده جدید ۳ سرعته دی اچ تی هماهنگ می شود. بیشینه سرعت روی ۲۰۰ کیلومتر برساعت بطور الکترونیکی محدود شده است.
در بخش باتری با ۲ آپشن روبرو می شویم، یکی ۹.۱۱ کیلووات ساعت که برای پیمایش ۵۵ کیلومتر در حالت الکتریکی خالص کفایت می کند و دیگری ۱۸.۷ کیلووات ساعت که برد حرکتی را به ۱۱۵ کیلومتر افزایش می دهد.

بخش بنزینی پیشرانه در واقع به عنوان ژنراتور برای شارژ باتری ها عمل می کند و برد حرکتی گلکسی ال۷ را به ۱۳۱۰ کیلومتر افزایش می دهد.

فضای داخل کابین براساس اصول طراحی مینمیال شکل گرفته و کیفیت مواد اولیه نیز در سطح بالایی قرار دارد. اینجا ۳ نمایشگر روی کنسول اصلی جلو قابل مشاهده است. نمایشگر اطلاعات کیلومتر ۱۰.۲۵ اینچی پیشت فرمان، نمایشگر ۱۳.۲ اینچی تنظیمات سیستم سرگرمی در قسمت میانی کنسول و نمایشگر ۱۶.۲ اینچی مقابل سرنشین جلو قرار گرفته است. نمایشگر هداپ ۲۵.۶ اینچی نیز در حالت آپشن ارائه می شود.

این نمایشگرها مبتنی بر سیستم عامل اختصاصی گلکسی جیلی فعال هستند.

از دیگر امکانات این قسمت باید به گرم کن و تهویه صندلی های جلو، امکان سفارش استراحتگاه پا برای صندلی سرنشین ها، سیستم صوتی اینفینیتی با ۱۱ بلندگو و… اشاره کرد.

در بخش ایمنی، گلکسی ال۷ مجهز به سطح ۲ رانندگی خودران است که این استاندارد به مفهوم حضور مجموعه ای از سنسورهای دقیق و دستیار ایمنی خواهد بود.

عصر ایران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.